Site icon Companion UA

Поєднати бізнес і задоволення можна з “Дельтою”

Пасажири авіакомпанії “Дельта” можуть сидіти та розслаблятися на нових шкіряних кріслах, пити хороші вина, слухати новий альбом Mile High Mojito та пробувати креативні блюда шеф-кухаря Мішель Бернстайн, причому робити все це під час перегляду нових фільмів, таких як оскароносний “Кінг Конг”, на персональних відеомоніторах, що дають можливість розважатися під час польоту.


Здійснюючи агресивний план з трансформації міжнародних перельотів “Дельти”, авіакомпанія зараз запускає поліпшений клас перельотів на своїх 75 літаках — планується закінчити цей процес до літа 2007 року.


“Ми повністю трансформуємо міжнародні перельоти авіакомпанії для наших пасажирів — від установлення більш зручних, повністю шкіряних сидінь, більш чистих та світлих кабін до надання унікальних пропозицій “БізнесЕліт”, включаючи нашу оригінальну колекцію вин, ексклюзивну їжу світового класу від шеф-кухаря Мішель Бернстайн та надання найрізноманітніших розваг під час перельотів — фільми, музика та багато іншого”, — сказала Джоанна Сміт, віце-президент з маркетингу авіакомпанії “Дельта”.


Більш стильна, освіжаюча та приємна подорож


Клас “Бізнес еліт” пропонує персоналізоване харчування з п’яти блюд, кожен пасажир отримує власне харчування, до того ж йому надається широкий вибір вин. На початку цього місяця “Дельта” запровадила нове особисте харчування на певних міжнародних авіамаршрутах, нова програма харчування створена ексклюзивно шеф-кухарем Мішель Бернстайн для пасажирів бізнес-класу.

Exit mobile version