Site icon Companion UA

МТС-Україна відкриває обмін ММS з абонентами МТС на всій території Росії.

Київ, Україв – Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, 100% дочірня компанія ОАО «Мобільні ТелеСистеми» (NYSE: MBT), оголошує про відкриття обміну мультімедійними повідомленнями з абонентами МТС на всій території Росії.


Більше можливостей
Тепер українські абоненти МТС можуть відправляти мультімедійні повідомлення своїм рідним, близьким, колегам та друзям – абонентам МТС по всій Росії. Обмін мультімедійними повідомленнями – сервіс, який стає все більш популярним в Україні і дозволяє абонентам відправляти повідомлення з текстів великого розміру з додаванням картинок, фотографій, музикальних та відео файлів. Максимальний розмір ММS-повідомлень складає 1 мегабайт.


Сильні емоції
«Розширяючи можливості і територію дії послуги MMS, ми хочемо надати нашим абонентам можливість розширити кордони спілкування і використовувати мобільний телефон по максимуму», – сказав Сергій Самокрик, начальник департаменті розвитку і управління продуктами МТС-Україна.


Доступна послуга 
Вартість відправки одного MMS-повідомлення в Росію складає 75 копійок (з ПДВ без ПФ). Раніше абоненти МТС-Україна мали можливість обмінюватися MMS з абонентами МТС Москви, Московської, Володимирської, Іванівської, Калузької, Костромської, Рязанської, Смоленської, Тамбовської, Тверської, Тульської і Ярославської, Белгородської, Брянської, Воронезької, Курської, Липецької та Орловської областей.
МТС-Україна стала першим оператором мобільного зв’язку в Україні, що запустив послугу MMS в 2002 році. Абоненти МТС в Україні також можуть обмінюватися MMS з абонентами інших мобільних операторів в країні.


Проста доставка
Для відправлення ММS-повідомлень абонентам МТС Росія з номерів МТС-Україна і JEANS ніякі додаткові настройки непотрібні. Якщо телефон адресату не підтримує послугу MMS або ж не налаштований на прийом MMS-повідомлень, повідомлення все одно буде доставлене. В цьому випадку MMS можливо отримати на Інтернет-сайті МТС або JEANS.

Для настройки телефону та активації послуги MMS достатньо надіслати безкоштовне SMS-повідомлення, вказуючи модель телефону на номер 1020.

MMS (Multimedia Message Service) – послуга, що дозволяє приймати і передавати в мережі GSM повідомлення, що складаються із графічних зображень, відео фрагментів, звуку та тексту.


За додатковою інформацією звертайтесь:
Олена Городецька

Відділ зв’язків з громадськістю МТС-Україна
тел.: +38 (050) 110 3128
e-mail: olenah@mts.com.ua






Мережа ЗАТ «Український Мобільний Зв’язок» (МТС Україна) охоплює більше 95% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 19,81 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв’язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п’яти континентах. Дохід за 2006 рік склав $1,49 млрд. 





МТС Україна є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС) найбільшого оператора мобільного зв’язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 74,67 мільйона абонентів. Населення 84 регіонів Росії а також Білорусії, України , Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більше 230 мільйонів чоловік. З 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом “MBT”.





Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова “очікується”, “оцінюється”, “має намір”, “буде”, “міг би” або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі “Фактори ризику” форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов’язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на російському ринку, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.
Exit mobile version