Site icon Companion UA

Десять смертних гріхів маркетингу


«Ця книга Філіпа Котлера більше ніж просто критика теперішніх маркетингових практик, це широкий огляд ролі та функцій маркетингу в сучасній компанії. Обов’язкова для прочитання!»


 


Ел Райз, автор теорії позиціювання


 


Чому маркетинг не завжди працює? Філіп Котлер, книжки якого відомі в усьому світі, визначив і описав десять найбільш типових помилок, яких припускаються в сучасній практиці маркетингу. Спочатку визначені ознаки, за якими можна зрозуміти, чи ваша компанія має такі проблеми чи ні; потім пропонуються основні шляхи вдосконалення маркетингової практики. Автор розробив не окремі прийоми часткового покращення діяльності компанії, а методи вирішення проблем, розраховані на тривалий термін. Десять маркетингових гріхів – це методологія побудови ефективних маркетингових практик на усіх рівнях компанії для досягнення результату та отримання прибутку.


 


Про автора


Філіп Котлер – фундатор сучасної маркетингової теорії та безперечний гуру з маркетингу, професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті, має ступінь магістра економіки в Чиказькому університеті та звання доктора філософії. Професор Котлер був першим, кого визнали найкращим викладачем маркетингу Американської асоціації маркетингу (AAM) у 1985 році. Європейська асоціація консультантів маркетингу та тренерів із продажу нагородила Котлера премією за «Маркетингову неперевершеність».  








содержание книги ЗАКАЗАТЬ






Автор: Філіп Котлер
Видавництво: ВД «Києво-Могилянська Академія»
Рік видання: 2006
Кількість сторінок: 143
ISBN:
966-518-358-3
О
бкладинка: м’яка


 


Ціна без доставки: 40 грн.

Exit mobile version