У Росії розповіли, як визначатимуть “ЛГБТ-пропаганду”

Роскомнагляд — федеральна служба з нагляду у сфері зв’язку, інформаційних технологій та масових комунікацій у Росії — затвердив критерії оцінки матеріалів, що містять “пропаганду ЛГБТ”. Про це повідомляють “Коментарі”.

Так, ресурси включатимуть до Єдиного реєстру заборонених сайтів Роскомнагляду за публікацію інформації, що “викликає інтерес до нетрадиційних сексуальних відносин”; відомостей, які “спрямовані на переконання у привабливості нетрадиційних сексуальних відносин, уподобань та установок”. Дане формулювання включає, на думку російських цензорів, “формування позитивного образу людей, які перебувають у нетрадиційних сексуальних відносинах”.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,
щоб першими дізнатися про найважливіші події!

Також тепер у РФ під забороною дані, спрямовані “на формування спотвореного уявлення про соціальну рівноцінність традиційних та нетрадиційних сексуальних відносин” та “матеріали про переваги зміни статі, спрямовані на формування позитивного ставлення до зміни статі”.

Роскомнагляд має намір також стежити за матеріалами, “спрямованими на зміну негативного ставлення до нетрадиційних відносин”.

Наказ набирає чинності з 1 вересня 2023 року.

Роскомнагляд створено у грудні 2008 року указом президента Росії Дмитра Медведєва.

З 8 липня 2022 року, як “дезінформаційна організація”, перебуває під санкціями Європейського союзу та низки інших країн.

Тим часом, в Україні на війні загинув учасник відомого рок-гурту.

У США експерт дав новий прогноз щодо ймовірної вартості біткоїну.

А італійський ландшафтний художник трактором створив найбільший у світі портрет Пікассо.

Авіапідприємство Сомхішвілі ТАМ Management співпрацює з Укроборонпромом – Форбс

Авіапідприємство Сомхішвілі ТАМ Management співпрацює з Укроборонпромом. Про це стало відомо з публікації журналу Форбс Грузія.

“Якби люди вникли в подробиці підприємства “ТАМ Менеджмент”, де створено 300 робочих місць, то побачили б, що ремонтно-профілактичні роботи проводяться в партнерстві з українцями” — зазначив Сомхішвілі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,
щоб першими дізнатися про найважливіші події!

За словами Сомхішвілі, компанія “ТАМ Менеджмент” конкурує за ринки Африки та Близького Сходу з білорусько-російським дуетом. А ремонтні роботи проводяться за допомогою українських фірм, серед яких ДП СФТФ “Прогрес”, ДП “Одеський авіаційний завод”, ТОВ “РАДІОНІКС”, ТОВ “ФЕД”, АТ “Мотор Січ”, ТОВ “Соти”, ПП “УКРАВІАСЕРВІС” та ДП “Укрспецекспорт” (входить до холдингу “Укроборонпром”), а також їх дипломовані спеціалісти.

2007 року компанія Сомхішвілі “Київ-Термінал” перемогла у конкурсі на кращий інвестиційний проект з реконструкції Харківської площі у Києві. План реконструкції Харківської площі передбачав появу нової транспортної розв’язки, яка повністю вирішувала її пропускну спроможність. За її побудову відповідала міська влада, Київавтодор та Київський метрополітен, і інвестор сплатив місту 14 млн доларів для її фінансування. Інвестор планував побудувати офісно-готельний центр, торговельні приміщення, паркінг на 500 авто та автовокзал і був готовий залучити для цього 165 млн доларів. Але КМДА не виконала свої зобов’язання, скасувала реконструкцію Харківської площі та відмовилась від компенсації інвестору збитків.

У 2013 році міська влада припинила проект, визнала, що інвестор поніс витрати та збитки, та взяла на себе зобов’язання їх відшкодувати. Але згодом міська влада продовжувала порушувати свої зобов’язання і відмовилася відшкодовувати встановлені збитки.

Судова суперечка триває дотепер. У 2021 році судові слухання відвідував представник посольства Великобританії в Україні. КМДА відмовляється від мирової угоди з інвестором. 25 квітня 2023 року має відбутися судове засідання у цій справі.

Тамаз Сомхішвілі – громадянин Великобританії, засновник бізнес-групи “ТС Холдинг”, яка об’єднує понад десяток грузинських компаній. Сомхішвілі отримав громадянство Великобританії у 2007-му році, у зв’язку з чим з 2008 р. він призупинив, а з 2009 р. повністю припинив бізнес у Росії, де був співзасновником кількох компаній.

Минулого тижня стало відомо про висновок Центру контент-аналізу щодо звинувачень, які лунали на адресу Сомхішвілі від кількох українських блогерів. На думку експертів Центру, кампанія проти Сомхішвілі мала ознаки умисно дискредитації.

Україна довго чекала на цю зброю: Берлін підтвердив доставку

Уряд Німеччини
оголосив, що перша батарея системи Patriot доставлена в Україну. Така військова
техніка вперше буде застосовуватись в Україні. Про це повідомляє портал “Коментарі”
з посиланням на звіт уряду Німеччини.

Український уряд
постійно наголошує, що для безпеки України є потреба у системах протиповітряної
оборони, які може надати Захід. З оприлюдненого звіту уряду Німеччини стало
відомо, що довгоочікувана система ППО Patriot відправлена в Україну. Окрім
самої системи, Німеччина надіслала і боєприпаси до неї.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,
щоб першими дізнатися про найважливіші події!

Речник Повітряних
сил ЗСУ Юрій Ігнат заявив, що ця система важлива для захисту України. За його
словами це далекобійний комплекс, який зможе діставати ракети та літаки на
відстані 150 км.

США також повідомляли,
що збираються надіслати систему ППО Patriot, проте американці не оголосили, чи
доставлена ця зброя в Україну, таким чином німецька система Patriot є першою
підтвердженою в Україні. Вся система
складається з радарів, командно-контрольних технологій і кількох різних
ракет-перехоплювачів для ідентифікації та знищення тактичних балістичних ракет,
крилатих ракет, безпілотників, літаків та інших повітряних загроз.

Раніше портал “Коментарі” повідомляв, що Росія намагається “заглушити” роботу Starlink в Україні. Такі дані стали відомі після зливу секретних матеріалів розвідки Сполучених Штатів.

Також “Коментарі” писали про союзника України, який передав вісім танків Leopard 2. За повідомленнями Генерального штабу військова техніка вже доставлена на територію України.

Популярні види вантажоперевезень по Києву та передмісті у 2023 році

Київ був і залишається найактивнішим в Україні містом щодо вантажних перевезень. З кожним роком збільшується їх обсяг та зростає обсяг запитів на цю послугу. Автоперевезення залишаються найзручнішим та найефективнішим способом транспортування будь-яких вантажів по столиці з точки «А» до точки «Б». Вони динамічні та мобільні, доступні для клієнта. Наша компанія пропонує стабільну та взаємовигідну вартість послуг, що допомагає закрити питання людей та компаній, які звертаються за допомогою.

Види вантажоперевезень у Києві

Ми давно працюємо на цьому ринку. За весь час діяльності ми розширили спектр вантажів, що перевозяться, покращили сервіс з доставки. Компанія готова швидко та недорого виконати такі роботи:

  • Перевезення вантажів із малою вагою на невеликих вантажівках із власного автопарку. До основних плюсів такого рішення ми відносимо швидкість та максимальну мобільність. Там, де велика фура безсила, компактна ГАЗель впорається легко.
  • Комплекс транспортних послуг для вантажів середньої ваги. У нас власний великий автопарк, в якому ми підбираємо оптимальну вантажівку для індивідуального вирішення кожного поставленого завдання.
  • Доставка у пункт призначення вантажів із великою вагою.
  • Транспортування негабаритних вантажів із нестандартними розмірами. Для цього фахівці компанії залучають спеціалізовану техніку та професійних вантажників/супроводників.

Менеджери допоможуть організувати перевезення будь-яких вантажів, порадимо оптимальну техніку з урахуванням поставленого завдання.

Як замовити вантажоперевезення по Києву?

Замовлення вантажних перевезень по Києву – простий та швидкий процес. Зв’яжіться з операторами, що приймають, і повідомте базову інформацію про майбутнє перевезення:

  • Дата та час для узгодження графіка.
  • Адреси доставки.
  • Детальний опис вантажу з виявленням його особливостей і нюансів (наприклад, потрібно обов’язково акцентувати увагу на крихкості багажу або потреби в покритті салону, якщо вантаж, що транспортується, може забруднити автомобіль). Також важлива вага (приблизна) та габарити.
  • Кількість пасажирів.
  • Вказівка потреби у вантажниках.
  • Ім’я та контактні телефони.

Ці дані допоможуть оператору розібратися з необхідними транспортними засобами, додатковими послугами та підсумковою вартістю.

Актуальність вантажоперевезень у Києві

Вантажоперевезення актуальні по всій Україні, оскільки кваліфікована допомога у перевезенні речей, меблів, техніки потрібна приватним клієнтам та організаціям. Не кожен має в розпорядженні спеціалізований транспорт, щоб здійснювати на належному рівні транспортування, плюс, перевезення вантажів приносить багато клопоту. У зв’язку з цим – простіше замовити вантажоперевезення у профільній компанії. Для столиці це питання стоїть особливо гостро, оскільки у цьому населеному пункті є високий темп збуту продукції, Київ є автотранспортним центром держави. Без допомоги хорошого перевізника у подібних ситуаціях не впоратися.

Ви можете звернутися за підтримкою у різних випадках:

  • Квартирний переїзд. Швидко та недорого ми доставимо за вказаною адресою меблі та речі зі страховкою від непередбаченого псування вантажу. Також ми готові взяти на себе вирішення додаткових питань: упаковка речей, навантаження, логістика, розвантаження, розпакування тощо.
  • Офісний переїзд також потребує грамотного підходу до вантажоперевезень. Наша професійна команда допоможе упорядкувати процес, переїхати на нове робоче місце без відриву працівників від виконання своїх посадових зобов’язань.
  • Перевезення обладнання. Ми доставимо промислове обладнання, використовуючи спецзасоби, вантажні машини та робочі кадри.
  • Вивіз сміття та будівельних відходів. Це може бути наслідки ремонтних робіт, залишки після проведення реконструкції для підприємства. Ми здатні впоратися із завданнями будь-яких обсягів та будь-якого рівня складності.
  • Транспортування з «родзинкою». Це реалізація індивідуального підходу максимум. Наприклад, вам потрібно перевезти цінне дороге піаніно, доставити антикваріат у цілості та безпеці, картини та предмети мистецтва. Ми підійдемо з усією уважністю до цього, забезпечимо правильну розстановку та привеземо все швидко та акуратно.

У процесі взаємодії з клієнтом ми надаємо повний пакет документів, здійснюючи суворо діяльність у рамках правового поля України. У напрямку вантажних перевезень працює багато компаній. Така висока конкурентоспроможність дозволяє нам розвиватися та вдосконалювати послуги, щоб клієнт оцінив комплекс переваг:

  • Власний повноцінно укомплектований парк із автотехнікою. Ми використовуємо кілька видів ГАЗелей, вантажні автобуси та машини з варіативною вантажопідйомністю, додаткову спецтехніку (маніпулятори з платформою тощо).
  • Комплексний підхід. Ми пропонуємо не тільки перевезення по столиці, а й низку додаткових послуг, щоб вирішувати завдання транспортування вантажів від «А» до «Я». Так замовники звільняються від витрачання нервів, часу і додаткових фінансів.
  • У штаті працюють лише професійні співробітники. Це стосується операторів, вантажників, логістів, водіїв, які проходять тренінги та спеціальну підготовку для оптимізації процесу.
  • Реалізація індивідуального підходу Це не шаблонна фраза, оскільки у сфері вантажоперевезень Києвом без цього аспекту не обійтися. Кожне завдання, поставлене замовником, уважно вивчається, щоб запропонувати грамотне, демократичне за вартістю рішення.
  • Суворе дотримання зазначених термінів.

Таке взаєморозуміння в команді та 100% згуртованість дозволяють займатися цілодобовими перевезеннями вантажів по Києву, забезпечуючи необхідний результат. Про це свідчать численні позитивні відгуки. Досвідчені співробітники забезпечують комфортні та безпечні умови перевезень, несучи повну відповідальність за збереження речей, техніки, антикваріату та інших позицій.

Автор: Сергій Яровий

Сабвуферы: как выбрать идеальный бас для вашей аудиосистемы

Сабвуфер − это электронное устройство, которое специализируется на воспроизведении звуковых частот низкого диапазона, частотно охватывающих область от 20 Гц. В хоть и необязательной, но очень полезной составляющей аудиосистемы, он значительно улучшает качество звука, придавая ему более глубокое и объемное звучание в области басов. Использование сабвуфера способствует созданию насыщенного звукового эффекта, благодаря более четкому и мощному воспроизведению басовых частот, что делает звучание более глубоким и детализированным.

Виды сабвуферов

Два типа сабвуферов можно выделить в зависимости от наличия встроенного усилителя: активные и пассивные.

  • активный сабвуфер − это особый тип сабвуфера, который оснащен встроенным усилителем мощности, позволяющим оптимально настроить параметры источника звука. В отличие от пассивного сабвуфера, без встроенного усилителя, активный способен обеспечить более точное и высококачественное звучание. Использование активного сабвуфера позволяет добиться идеального баланса между звуком и басами, что делает его превосходным выбором для тех, кто ценит высокое качество звучания;
  • пассивный сабвуфер в машину https://decibel.com.ua/ru/category/sabvufery/ не имеет встроенного усилителя мощности, и для его работы необходимо подключение отдельного усилителя. Это устройство не производит усиление звука самостоятельно, а лишь воспроизводит звуковой сигнал, усиленный через подключенный усилитель.

Второй вид устройств может достичь более глубокого звучания низких частот, однако для этого необходимо иметь дополнительное оборудование. Если правильно настроить, то такие устройства могут обеспечить лучшее качество звука. В отличие от них, первый тип устройств проще в использовании и более подходит для новичков, но не может достичь такой же глубины звука.

Выбираем сабвуфер в автомобиль

При выборе сабвуфера для вашего автомобиля на сайте https://decibel.com.ua/ru/ необходимо учитывать несколько важных характеристик, включая:

  1. Тип сабвуфера − это первый аспект, который следует рассмотреть. Существует несколько различных типов сабвуферов, которые уже были описаны ранее.
  2. Диапазон воспроизводимых частот обычно составляет от 30 до 150 Гц. Тем не менее, важно помнить, что сабвуферы с более широким диапазоном частот стоят дороже, но могут лучше воспроизводить низкие частоты, чем более доступные модели.
  3. Мощность − не следует ориентироваться только на этот показатель при выборе сабвуфера, поскольку он отражает только потребление энергии динамиком, а не громкость звука.