Нова атака Амстердама за гроші громадянина РФ Новінського

Відомий читачам «Духовного фронту України» Роберт Амстердам здійснив чергову атаку на український парламент, намагаючись зірвати розгляд законопроєкту №8371. І ми виявили ознаки, що Амстердам робить це за гроші Вадима Новінського, який є громадянином РФ.

Погрози українським депутатам

Роберт Амстердам пішов в атаку на керівництво Верховної Ради України на народних депутатів. У своєму листі, оприлюдненому LB.ua, Амстердам прямо звинувачує українських парламентарів («посилюється ваша атака на УПЦ») і погрожує їм («це наражає вас особисто на юридичну відповідальність у країнах по всьому світу», «а також можливі кримінальні покарання») у разі ухвалення українським парламентом законопроєкту №8371.

Редакція проєкту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності в Україні релігійних організацій» (№ 8371), який назагал ще називають «законом про заборону УПЦ (МП)», затвердженого парламентським комітетом 5 березня, бажає кращого і потребує експертного обговорення механізмів, закладених в документ. Але це суто внутрішньоукраїнська справа, в яку втручається «казна-хто» Роберт Амстердам за гроші російсько-українського олігарха Вадима Новінського.

Хто кого найняв для «захисту» УПЦ (МП)

Нагадаємо, як розгорталися події. Наприкінці вересня 2023 року Синод Української православної Церкви (в єдності з Московським патріархатом) ухвалив рішення звернутися по міжнародну юридичну допомогу. І менш ніж за місяць УПЦ (МП) «на виконання рішення Священного Синоду, Українська Православна Церква звернулась за правовою допомогою до міжнародної юридичної компанії «AMSTERDAM & PARTNERS LLP», яка погодилась надавати її на благодійній основі». Цю інформацію підтвердили і в юридичній компанії.

І буквально наступного дня розпочалась масштабна кампанія проти української держави. Спочатку вийшла стаття американського лобіста Вільяма Бьорка-Вайта, а за тиждень – скандальне інтерв’ю Роберта Амстердама пропагандисту Такеру Карлсону, який нещодавно брав інтерв’ю у Владіміра Путіна.

Але перед тим всім у серпні 2023 року Вадим Новінський, російсько-український олігарх, який перебуває під санкціями, наймає Роберта Амстердама та його компанію для захисту своїх інтересів. Як, зокрема зазначено у прес-релізі юристів, мова йде про «переслідування Новінського за релігійними мотивами».

Хто платить за цю виставу

Як зазначено вище, УПЦ (МП) офіційно повідомила, що нічого не платить Амстердаму, бо його компанія робить це на благодійній основі. А платить за цю далеко недешеву кампанію клієнт Амстердама – Вадим Новінський.

Накладені у грудні 2022 року санкції не завадили Вадиму Новінському зберегти частину активів під своїм контролем. Зокрема мова йде про компанію ТОВ «Торгово-фінансова фірма «Сантис» (код ЄДРПОУ 30603074), що належить кіпрській компанії, але кінцевим бенефіціаром є Вадим Новінський.

Так сталося, що машинами саме цієї компанії Роберт Амстердам катався Києвом наприкінці лютого цього року. Мова йде про броньовані MERCEDES-BENZ S600L (держномер КА7583СТ) та LEXUS LX 570 (держномер КА7583НЕ).

Саме на цих машинах Амстердам з делегацією прибув на зустріч до Держслужби з питань етнополітики та свободи совісті. І на саме цих машинах Амстердам відвідував офіс компанії Новінського – «Смарт-Холдингу» – на вулиці Ігоревській у Києві.

Новинський – російський бізнесмен з українським паспортом

У всіх своїх повідомленнях Амстердам всіляко уникає відповіді на питання про російське громадянство Новінського. Певно вони обрали таку тактику: «українська держава переслідує українського бізнесмена за релігійними мотивами». Та насправді, у Вадима Новінського, скоріше за все, український паспорт далеко не єдиний.

Після того, як 2012 року Віктор Янукович дав українське громадянство Вадиму Новінському, останній продовжував користуватися до 2016 року своїм старим російським паспортом (№4004914426), зокрема і під час перельотів з російського аеропорту «Пулково» до українського «Борисполя».  Потім Новінський користувався російським паспортом №4008504014, котрий до цього часу є дійсним, та не числиться у реєстрі «недійсних паспортів рф» станом на 11.12.2023.

Також варто зауважити, що Вадим Новінський може користуватися іншим прізвищем. Як з’ясувалося 2015 року, рідний батько Вадима – Рудольф Малхасян, хоча Новінський використовує по-батькові Владиславович.

Ставки зростають

Під виглядом «захисту» УПЦ (МП) та через Вадима Новинського здійснюється масштабна операція, в інтересах Кремля: через створення на Заході образу української держави, як «гонительки православних», наш ворог намагається припинити підтримку нашої країни іншими державами і, водночас, створити проблеми урядам тих країн, що підтримають Україну, мовляв вони підтримають країну-порушницю прав людини. І, в першу чергу, це стосується теперішнього президента США Джо Байдена. Бо його конкурент на цьогорічних виборах – Дональд Трамп – вже активно використовує риторику «захисту прав вірян».

Китай може взяти участь в мирному саміті

Китай попри своє небажання розглядати мирні плани України, розглядає можливість взяти участь у наступному мирному саміті, який планує провести Швейцарія.

Про це сказав посол Китаю у Швейцарії Ван Шихтінг в інтерв’ю Neue Zuercher Zeitung.

“Всі сторони повинні працювати над припиненням війни… Необхідно запобігти поглибленню кризи або навіть вийти з неї”, – сказав він, додавши, що Китай стежить за ситуацією та роздумує над тим, щоб взяти участь у конференції.

На саміт у Берні буде запрошено понад 160 країн цивілізованого світу, які планують допомагати Україні. росію ніхто запрошувати не буде, а участь Китаю донедавно була під питанням.

У Севастополі чутно сильні вибухи

Сьогодні ввечері, 18 березня пролунали потужні вибухи у Севастополі в окупованому Криму. Там була оголошена повітряна тривога.

Про це повідомляє “Крим.Реалії”.

За словами місцевих жителів, у Севастополі було щонайменше два вибухи. Вони пролунали близько 20:30 за київським часом.

Також повідомляється, що росіяни зупиняли рух по Кримському мосту.

Між тим у Telegram-каналі “Кримський вітер” опублікували повідомлення місцевих жителів, які заявляють про гучні звуки над містом.

путін збирається посилити мобілізацію

Очільник Кремля Володимир путін після перемоги на президентських виборах планує посилити мобілізацію в країні. З цієї причини українській армії необхідно створити резерви.

Про це повідомив заступник міністра оборони генерал-лейтенант Іван Гаврилюк в статті для Укрінформу.

На думку представника Міноборони, однією з головних переваг росіян на фронті є величезний ресурс в живій силі.

“Багатомільйонна маса росіян підтримує агресивну війну своєї країни проти України. путіну вдається зберігати контроль за інформаційним простором росії”, — зазначив він.

Гаврилюк вважає, що окупантів не зупинять значні втрати в особовому складі, оскільки люди для них є витратним матеріалом. Так, з моменту останнього “Рамштайну” російська армія втратила понад 32 тис. військових.

“Без сумніву, через деякий час після імітації виборів путін пожене своїх солдатів уперед з новою люттю. Він накаже провести наступну примусову мобілізацію, збере нових найманців”, — зауважив він.

За словами заступника міністра оборони, на початку п’ятого терміну путін забажає здобути перемогу на полі бою, аби залякати Європу.

Водночас перед тим, як нова хвиля російських призовників опиняться на фронті, в України є певний час для створення резервів та посилення існуючих бригад.

Еволюція брендингу: як особистий бренд та корпоративна ідентичність взаємодіють у сучасному світі

Особистий бренд стає все більш важливим у сучасному маркетингу, особливо в епоху цифрових технологій та соціальних медіа. Це визначається не лише зовнішнім виглядом та іміджем, але й способом взаємодії з аудиторією та власними цінностями. Особистий бренд дозволяє підсилити довіру та відкритість у стосунках з клієнтами, залучити більше уваги до своєї особи та забезпечити конкурентну перевагу на ринку.

Корпоративна ідентичність та її роль у бізнесі

Корпоративна ідентичність – це визначальний аспект брендингу компанії, який відображає її цінності, місію, культуру та унікальний стиль. Роль корпоративної ідентичності у бізнесі надзвичайно важлива:

  1. Створення образу бренду: корпоративна ідентичність допомагає створити унікальний образ бренду, який відрізняється від конкурентів та привертає увагу цільової аудиторії.
  2. Побудова довіри: чітко визначена корпоративна ідентичність сприяє побудові довіри серед клієнтів, партнерів та співробітників, оскільки вона відображає щирі цінності та принципи компанії.
  3. Стимулювання внутрішньої єдності: корпоративна ідентичність об’єднує співробітників навколо спільних цілей та цінностей, що сприяє покращенню командної роботи та досягненню успіхів у бізнесі.
  4. Формування враження про компанію: відповідно до корпоративної ідентичності, клієнти та партнери формують своє враження про компанію, її професіоналізм, надійність та схильність до інновацій.

Синергія між особистим брендом та корпоративною ідентичністю

Синергія між особистим брендом та корпоративною ідентичністю може стати ключовим фактором успішного брендингу. Ось як це може відбуватися:

  1. Підсилення довіри та впізнаваності: коли особистий бренд лідера компанії відповідає корпоративній ідентичності, це сприяє підвищенню рівня довіри та впізнаваності бренду як особистості, так і компанії в цілому.
  2. Підтримка цінностей та місії: особистий бренд лідера може відображати та підтримувати цінності та місію компанії, що зміцнює усвідомлення клієнтів та співробітників про цільові орієнтації компанії.
  3. Збільшення впливу на аудиторію: співпраця між особистим брендом та корпоративною ідентичністю може збільшити вплив на аудиторію шляхом створення сильного, послідовного та цільованого образу.
  4. Підсилення відносин зі співробітниками: якщо особистий бренд лідера відповідає корпоративній ідентичності, це може підсилити відносини зі співробітниками, збільшити їхню відданість та мотивацію.

Цифровізація та її вплив на брендинг

Цифрові технології та соціальні медіа перетворили спосіб, яким бренди взаємодіють зі своєю аудиторією. Це вимагає постійного вдосконалення стратегій брендингу та адаптації до змін у поведінці споживачів. З одного боку, цифрові інструменти надають більше можливостей для побудови особистого бренду та комунікації з аудиторією. З іншого боку, вони створюють великі виклики у плані контролю за іміджем та репутацією, оскільки інформація стає більш доступною та швидко поширюється в мережі. Тому компанії повинні уважно контролювати свій онлайн-образ та активно займатися управлінням брендом у цифровому просторі.

Автор: Владислава Рикова, керівниця маркетингової агенції МАВР