У Бердянську ввели обмеження водопостачання

У тимчасово окупованому Бердянську Запорізької області росіяни запроваджують режим погодинних обмежень водопостачання. Про це повідомила голова Бердянської міської військової адміністрації Вікторія Галіціна.

Місцеві фахівці відмовляються співпрацювати з окупаційною владою, що призвело до гострої нестачі кваліфікованих кадрів у комунальному секторі.

Окупанти намагаються розв’язати проблему, залучаючи працівників з російської Твері. Однак, їхня кваліфікація залишає бажати кращого.

Попри прибуття “підкріплення”, у місті стався черговий прорив водогону — без води знову залишилися кілька вулиць та проспектів, а терміни усунення аварії наразі невідомі.

“Через це окупанти вводять у місті режим погодинних обмежень водопостачання: з 9:00 до 17:00; з 22:00 до 6:00”, – зазначили у МВА.

Галіціна додала, що так, від аварійних відключень окупанти переходять до періодичних включень. Більшу частину доби вода в місті буде відсутня.

Кабмін призупинив бронювання працівників

Кабінет міністрів призупинив бронювання працівників українських підприємств до 15 листопада. Урядовці хочуть переглянути перелік підприємств та організацій, які мають право на бронювання. Відповідний витяг з протоколу опублікувало видання The Page.

Документ зупиняє дію норм, які регулюють визначення підприємств, установ та організацій, що є критично важливими для економіки та життєдіяльності населення, а також для забезпечення потреб ЗСУ, згідно з постановою Кабміну №76.

Тому тимчасово центральні органи виконавчої влади, обласні адміністрації не зможуть визначати підприємства, що є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення. Водночас ці повноваження збережуть міністерства.

Крім цього, у випадку виявлення необґрунтованого бронювання для військовозобов’язаних, бронювання буде анульовано.

Міністерству економіки та Міноборони доручено підготувати та внести на чергове засідання Уряду проект рішення Кабміну для перевірки обґрунтованості рішень щодо визначення критично важливих підприємств, а також перегляду таких рішень. Окрім того, обласним адміністраціям та Київській міській державній адміністрації рекомендується включити до комісій з визначення критично важливих підприємств керівників обласних ТЦК та провести аудит прийнятих рішень до 15 листопада.

Що потрібно для роботи спеціалістом СЕО за кордоном?

Працюючи як СЕО спеціаліст в Україні, можна досить непогано та стабільно заробляти. Для цього навіть необов’язково бути членом якоїсь відомої команди. Але не всім цього достатньо – оптимізатори, як усі інші, теж прагнуть кар’єрного просування, і вихід на західний ринок є одним зі способів це зробити. Це не просто, адже за кордоном багато своїх сеошників, і конкуренція висока. Потрібно чітко розуміти, чи є у вас шанси, і наша стаття допоможе зрозуміти, що потрібно на цьому шляху.

Базові речі, які знадобляться

Головне, без чого не обійтися українським спеціалістам – це знання англійської мови на високому рівні, бажання та готовність багато працювати, вміння користуватися основними СЕО інструментами. Також необхідні фундаментальні знання того, що таке оптимізація і навіщо вона потрібна – деталі за посиланням. Без цього навіть не можна розглядати ідею презентації своїх послуг за кордоном. Оптимізатори є усюди, і ви щонайменше не повинні бути гіршими за конкурентів, а насправді – в кілька разів кращими, адже це не ваш рідний ринок.

Якщо плануєте досить швидко адаптуватися та почати заробляти на Заході, тоді потрібно:

  1. Відповідально підійти до вибору країни, зокрема знайти статистику потреби в послугах СЕО, дізнатися рівень заробітної плати тощо.
  2. Окрім англійської вивчити ще й національну мову обраної держави, якщо вона є – це буде суттєвою перевагою на ринку праці.
  3. Моніторити актуальні нововведення пошуковиків та розуміти, як адаптувати контент на сайті під них.
  4. Витратити час на ознайомлення з особливостями західних ринків та кейсів, а також розповсюдженими шляхами монетизації.
  5. Знайти контакти та виходи на іноземні агенції та/або цікаві проєкти.

Як просувати сайти на західному ринку?

Приємною новиною для майбутніх сеошників міжнародного рівня є те, що сам процес роботи з пошукової оптимізації ідентичний. Фактично, вам знадобиться здійснювати ті самі речі, просто повністю англійською мовою та з урахуванням закордонних трендів, специфіки тамтешніх користувачів. Під час роботи потрібно буде:

  • вивчати динаміку ринку;
  • аналізувати конкурентів;
  • давати оцінку складності оптимізації в конкретному випадку;
  • знаходити надійні джерела трафіку;
  • створювати та використовувати якісний контент для ЦА;
  • раціонально користуватися бюджетом на просування;
  • робити зворотні посилання;
  • проводити перевірку результатів та якості донорів;
  • запустити MVP та робити EEAT;
  • обирати ефективні канали зв’язку;
  • звітувати перед менеджером проєкту та клієнтом.

Певний час потрібно буде освоїтися та, можливо, працювати стажером в якійсь компанії, а вже потім йти в самостійне плавання чи подавати резюме до відомої агенції.