У Тернопільській області збудують комбікормовий завод

У Тернопільській області збудують комбікормовий завод потужністю 50 тонн на годину. Про це йдеться в повідомленні “Агропродсервісу”. Контракт на будівництво підписали компанія Bühler Україна і корпорація “Агропродсервіс”.

Завод буде одним з найтехнологічніших виробництв в Україні, спеціально розробленим для потреб свинарства. Будівництво планують розпочати цього року. Як уточнило видання LIGA.net, контракт із Bühler укладено на проведення інжинірингу і закупівлю обладнання.

Які етапи будівництва вже пройдені?

Директор “Агропродсервісу” Іван Карачка зазначив, що наразі виготовляється проєкт, готується тендерна документація на проведення будівельних робіт. Підготовлено земельну ділянку. За його словами, завод зможе виробляти 1000 тонн комбікормів на добу – матиме дві лінії потужністю по 500 тонн.

Де саме збудують завод?

Будуватимуть завод на території індустріального парку “Західноукраїнський промисловий хаб” у селі Острів під Тернополем. Швейцарський концерн Bühler працює у сфері технологій та методів перероблювання зерна на борошно та комбікорми, виробництва макаронних виробів та шоколаду, у галузі алюмінієвого лиття під тиском тощо.

Корпорація Агропродсервіс (АПС) – одне з перших приватних аграрних підприємств в Україні. Заснована у 1999 році у Тернопільській області. Займається рослинництвом, тваринництвом, птахівництвом, насінництвом, працює у сфері послуг (збір та сушіння зерна) тощо. Це одна з найбільших компаній зі свинарства в Україні.

Нагадаємо: “Українська молочна компанія” (Київська область) екссекретаря РНБО Віталія Гайдука планує побудувати комбікормовий завод, нову чергу молочної ферми до 4000 корів і біогазову установку на 5000 кубометрів газу.

Завершення співпраці “Нової пошти” з Олександром Бульбою

У 2025 році завершується десятирічний період співпраці “Нової пошти” з СЕО Олександром Бульбою. Про це повідомляє пресслужба компанії. Зазначається, що за керівництва Бульби “Нова пошта” досягла найамбітніших результатів.

Які досягнення компанії під керівництвом Бульби?

З 2015 по 2025 рік компанія збільшила річний обсяг доставок із 93 млн до 500 млн (за планом на кінець 2025 року). До кінця поточного року мережа компанії охоплюватиме 50 000 точок сервісу по всій країні – у 25 разів більше, ніж на початку співпраці з Олександром. “Компанія вийшла на перше місце в Європі за кількістю поштоматів в одній країні, що обслуговуються одним оператором. Водночас посилки по Україні стабільно доставляються менш ніж за 24 години, а міжнародний напрям демонструє впевнене зростання”, – зазначає пресслужба.

Як компанія справляється з викликами?

Крім того, як зазначається, попри мобілізацію команди, постійні атаки на інфраструктуру та зруйновані логістичні маршрути, компанія не лише втримала стійкість, а й продовжила розвиватися, впроваджувати нові сервіси та підтримувати економіку країни.

“Водночас будь-який успіх має свою ціну, а навіть найуспішніші проекти потребують свіжого погляду. Саме тому співвласники компанії разом з Олександром ухвалили спільне рішення: 2025 стане завершальним роком його перебування на посаді СЕО Нової пошти”, – повідомляє компанія.

До кінця року Бульба і надалі очолюватиме компанію, а 31 грудня 2025 року “Нова пошта” отримає нового СЕО. Нагадаємо: ЄБРР планує надати “Новій пошті” кредит до 50 мільйонів євро для фінансування інвестиційної програми на 2025–2026 роки.

Зміни в русі метро Києва: закриті станції на червоній гілці

У Київському метрополітені змінився рух “червоною” гілкою метро: поїзди курсують від станції “Академмістечко” до станції “Дарниця”. Про це повідомляє пресслужба КМДА.

Які станції закриті?

Станції “Лісова” та “Чернігівська” тимчасово зачинені на вхід. Зміни в роботі підземки пов’язані із займанням трави біля огорожі наземної ділянки колій метрополітену.

Хто працює на місці?

На місці працюють рятувальники та працівники метрополітену.

Дефіцит водіїв у вантажних перевезеннях досягає 40 тис.

На ринку вантажних перевезень бракує до 40 тис. водіїв. Про це в коментарі Укрінформу повідомив заступник міністра розвитку громад та територій України Сергій Деркач.

“Якщо говорити про великі вантажні перевезення, на сьогодні в них задіяно близько 130 000 вантажних автомобілів. І за інформацією, яку ми отримуємо від перевізників, 30% простоюють через нестачу водіїв. Тобто дефіцит становить близько 30-40 тис. водіїв категорії СЕ”, – зазначив він.

“Це величезна цифра і непроста історія. Кілька місяців тому ми були в одній з великих компаній. У них на майданчику стоять 30 великих нових автомобілів. І власники кажуть, що на них нема кому їздити: контракти є, а водіїв нема”, – розповів Деркач.

Як вирішити проблему з водіями?

Швидко вирішити це питання не вийде, тому Мінрозвитку й ініціює проєкти з підготовки фахівців для ринку, повідомив він. Як приклад заступник міністра навів проєкти з підготовки жінок-водійок, з перепідготовки ветеранів. У планах – розпочати схожу ініціативу з молоддю, щоб залучити до професії якомога більше людей.

“В усіх цих людей нема питань із бронюванням. Немає проблем з бронюванням у ветеранів, у жінок. Тому ми працюємо з цими категоріями”, – пояснив він.

Які можливості для транспортних компаній?

Деркач також зазначив, що усі транспортні компанії, особливо ті, які працюють у сфері міжнародних перевезень, мають можливість забронювати 50% працівників. “Але є нюанс: у компаніях багато людей, які не займаються безпосередньо водінням. Тому перед бізнесом постав виклик: як зберегти персонал і правильно перепрофілювати його з тим, щоб вписатися у ці 50% і забезпечити себе працівниками саме найзатребуваніших професій”, – розповів він.

Нагадаємо: Дефіцит кадрів спостерігається у всіх сферах і це є головною проблемою бізнесу. Міністерство економіки проводило окреме дослідження і виявило потребу у 4,5 мільйона додаткових працівників на ринку праці.

Раніше повідомлялося, що 24 компанії підтримали проєкт підготовки та працевлаштування жінок-водіїв. Серед них – Volvo Trucks, Metro Cash&Carry, Fozzy Group, Novus, АТ “Укрпошта” та інші.

Також повідомлялося, що Мінекономіки разом із Reskilling Ukraine оголосило новий набір на програми навчання водійок вантажного та пасажирського транспорту. Раніше керівник напряму райд-хейлінгу Bolt в Україні Сергій Павлик в інтерв’ю ЕП розповів, що за останній рік автопарки, які співпрацюють з сервісом Bolt, оцінюють, що не менше 50% їх водіїв було мобілізовано.

В Україні стартує новий етап вакцинації від COVID-19

Які нові групи населення отримають вакцину?

В Україні з 1 листопада 2023 року стартує новий етап вакцинації від COVID-19. Цей етап передбачає щеплення для нових груп населення, зокрема для людей старше 60 років, медичних працівників та осіб з хронічними захворюваннями.

Які вакцини будуть використовуватись?

Для вакцинації будуть використовуватись перевірені вакцини, які вже зарекомендували себе в інших країнах. Міністерство охорони здоров’я запевняє, що всі препарати відповідають міжнародним стандартам безпеки.

Де можна отримати щеплення?

Щеплення можна буде отримати в усіх медичних закладах, які мають ліцензію на проведення вакцинації. Громадяни можуть звертатися до своїх сімейних лікарів для отримання додаткової інформації та запису на вакцинацію.

Детальнішу інформацію можна знайти на офіційному сайті Міністерства охорони здоров’я України moz.gov.ua.