Ощадбанк продає готель Ramada Encore та бізнес-центр

Державний Ощадбанк виставив на продаж через відкритий майданчик OpenMarket (ДП “СЕТАМ”) готель Ramada Encore та бізнес-центр “Європа” за процедурою фінансового лізингу. Про це йдеться в повідомленні банку. Початкова вартість – понад 797 млн грн.

Які об’єкти виставлені на продаж?

Зазначається, що на умовах фінансового лізингу на аукціон виставлено адміністративно-готельний комплекс загальною площею 39,59 тис. кв. м із дворівневою автостоянкою на 17,5 тис. кв. м. До складу об’єкта входить 22-поверховий чотиризірковий готель Ramada Encore та бізнес-центр “Європа”. Готель налічує 332 номери та 58 апартаментів, до його інфраструктури входять конференц-центр на понад 4 тис. кв. м із 20 конференц-залами, дворівневий паркінг, фітнес-центри та ресторани.

Де розташовані об’єкти?

Нерухомість розташована у Києві на Столичному шосе, 103 — на перетині трьох великих автомагістралей у напрямку Обухова та Конча-Заспи.

Переможця торгів визначать за найвищою ціновою пропозицією щодо суми першого лізингового платежу, яку учасники подаватимуть під час торгів. Крок підвищення – 1 млн грн. Строк фінансового лізингу становить 10 років (120 місяців), з графіком внесення наступних платежів, визначеним у документації лоту. Винагорода лізингодавцю — 8,59% річних, нараховується на залишок заборгованості. Для участі в аукціоні необхідно внести гарантійний платіж у розмірі 10 млн грн. Аукціон запланований на 19 серпня 2025 року.

Нагадаємо: У 2024 році Ощадбанк виставляв на аукціон готель Ramada Encore та ТРЦ “Атмосфера”. ТРЦ “Атмосфера” та готель Ramada Encore Kyiv входять у групу DeVision. Згідно з даними Опендатабот, її співвласником є уродженець Росії з литовським громадянством Дмитро Буряк. Крім того, Буряк зазначається як бенефіціар ТОВ “Нітеко”. У вересні 2017 року Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив Ощадбанку взяти під контроль активи українських компаній “Нітеко” і “Будівельні технології”, які контролюються російським бізнесменом. У 2018 році Ощадбанк завершив процедуру фінансової реструктуризації боргів “Нітеко”.

Volkswagen Passat знову лідирує серед вживаних авто

В Україні серед моделей із пробігом найбільш популярним у липні знову став Volkswagen Passat. Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку. На другому місці Skoda Octavia, яка утримує міцні позиції завдяки доступності, місткості й універсальності. На третій сходинці — Volkswagen Golf, особливо популярний у містах, та якому допомагає займати високі місця у рейтингу його електрична версія e-Golf.

Які моделі ще потрапили до топ-10?

Далі йдуть Daewoo Lanos та Renault Megane. Крім згаданих моделей, до десятки традиційно потрапили BMW 5-ї та 3-ї серії, Ford Focus, Audi A6 та Opel Astra.

Яка статистика угод на ринку вживаних авто?

Згідно з дослідженням, на внутрішньому ринку впродовж липня 2025 року сервісні центри МВС зареєстрували 75 тисяч угод купівлі-продажу вживаних легковиків. Це на 4,4% більше у порівнянні з червнем-2025, але на 28,3% менше, ніж було укладено договорів у липні-2024. Середній вік авто на вторинному ринку минулого місяця не змінився, й продовжує складати 15,7 року, за даними ІДА.

Нагадаємо: На внутрішньому ринку України впродовж червня зареєстровано 71,3 тисячі угод купівлі-продажу вживаних легковиків. Це на 12,9% менше у порівнянні з травнем, та на 27,5% менше, ніж у червні торік.

В Україні стартує новий етап вакцинації від COVID-19

Які нові препарати будуть доступні?

В Україні з 1 листопада 2023 року стартує новий етап вакцинації від COVID-19. Цього разу до програми вакцинації включено нові препарати, які зарекомендували себе в інших країнах. Міністерство охорони здоров’я України повідомило, що в першу чергу будуть використовуватися вакцини, які мають високу ефективність проти нових штамів вірусу.

Хто може отримати щеплення?

Вакцинація буде доступна для всіх бажаючих, але пріоритет надаватиметься групам ризику, зокрема людям похилого віку, медичним працівникам та особам з хронічними захворюваннями. Запис на вакцинацію можна буде здійснити через офіційний сайт МОЗ або в місцевих медичних закладах.

Які результати очікуються?

Очікується, що новий етап вакцинації дозволить знизити рівень захворюваності на COVID-19 в Україні та забезпечить колективний імунітет. Міністерство охорони здоров’я закликає всіх громадян не зволікати з вакцинацією і дбати про своє здоров’я.

Росія готує нові зміни до бюджету через дефіцит

Через стрімке скорочення нафтово-газових надходжень та постійне зростання витрат російський уряд готується вдруге за рік вносити зміни до бюджету. Про це повідомляє The Moscow Times.

Які зміни вже були внесені?

Навесні Мінфін Росії вже знизив план доходів на 1,8 трлн рублів (20 млрд дол), а витрати — навпаки — збільшив на 800 млрд руб. (8,9 млрд дол). Це призвело до того, що прогнозований дефіцит бюджету зріс утричі — до 3,8 трлн рублів (42 млрд дол) або 1,7% ВВП. Проте, як вважають експерти, і ці межі не буде дотримано.

Коли планують внести нові поправки?

Зараз уряд оновлює макропрогноз і готує трирічний бюджет. Поправки до чинного бюджету планують внести до 30 вересня — одночасно з поданням нової бюджетної версії до Держдуми. Хоча конкретні параметри змін поки не озвучують, аналітики впевнені, що “діра” у бюджеті лише зростатиме.

Яка ситуація з доходами від сировини?

За січень–липень 2025 року доходи від сировини впали майже на 20% у порівнянні з минулим роком і знижуються вже третій місяць поспіль — на 30% рік до року. Попередні зміни збільшили загальні витрати бюджету до 42,3 трлн руб (470 млрд дол), але зараз у системі “електронного бюджету” вже фігурує цифра 42,9 трлн руб. (≈ 477 млрд доларів). За оцінками аналітика РАНХіГС Володимира Єремкіна, дефіцит може зрости до 6–9 трлн руб (≈ 67–100 млрд дол) до кінця року.

Meta та PlayCity заблокували 7 Instagram-акаунтів

PlayCity та Meta заблокували 7 Instagram-аккаунтів за рекламу казино. Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації. “Блогери систематично просували онлайн-казино через Stories — публікували відео з виграшами й залишали активні посилання на сайти. Це порушення закону, за яке разом з Meta заблокували акаунти”, – йдеться в повідомленні.

Які правила реклами азартних ігор в Україні?

У Мінцифри нагадали, що рекламувати азартні ігри в Україні можна лише за чіткими правилами:

  1. Реклама можлива лише на вичерпному переліку рекламних майданчиків, зокрема у нічному ефірі телебачення, на сайтах і в застосунках організаторів азартних ігор, у спеціалізованих виданнях для повнолітньої аудиторії тощо.
  2. Контент має бути позначений як 21+.
  3. Рекламувати можна лише легальні ліцензовані бренди.
  4. Заборонено показувати неповнолітніх, військових, волонтерів, медиків, бонуси, заклики до гри, обіцянки легкого заробітку, приховану рекламу брендів та відомих людей, крім спортсменів.
  5. Мінімум 15% повідомлення має містити попередження про ігрову залежність.

Які наслідки для власників каналів?

Нагадаємо: Державне агентство PlayCity оштрафувало на 4,8 мільйони гривень власника каналу “Труха Україна”. Фахівці PlayCity виявили систематичну незаконну рекламу азартних ігор та відсутність реєстрації в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа, що є обов’язковим для легальної реклами. А також – “маніпулятивні фрази типу ‘виграла 2100 грн зі 100’, ‘підписник забрав 17 тисяч’, що вводить в оману”. Фахівці виявили відсутність попередження про лудоманію та рекламу без договору з ліцензованими організаторами.