Pop Mart прогнозує $4 млрд виручки у 2025 році

Китайська компанія Pop Mart, відома завдяки колекційній іграшці Labubu, показала майже 400% зростання прибутку та прогнозує виручку понад $4 млрд у 2025 році. Про це пише Reuters.

Які плани у Pop Mart на майбутнє?

Зазначається, що компанія активно виходить на ринки США та інших регіонів, а цього тижня представить міні-Labubu як аксесуар для смартфонів. Виробник культових колекційних іграшок очікує, що його річний дохід у 2025 році перевищить 30 млрд юанів ($4,18 млрд). Про це заявив генеральний директор Ван Нін, підкресливши, що компанія легко перевиконає початковий прогноз у 20 млрд юанів ($2,78 млрд).

Які досягнення компанії у 2025 році?

У першій половині 2025 року Pop Mart зафіксував рекордний прибуток, що зріс майже на 400%, завдяки високому попиту на іграшки в преміальних закордонних сегментах. Найбільш популярним брендом став серіал “The Monsters” із зубастим персонажем Labubu, що приніс 4,81 млрд юанів ($669,9 млн) і становив майже 35% виручки компанії.

Акції Pop Mart зросли на 230% від початку року, зробивши компанію дорожчою за таких гігантів, як Mattel і Sanrio. Її капіталізація перевищила $50 млрд.

Керівництво оголосило про плани активної експансії в США: нині Pop Mart має 40 магазинів, а до кінця року відкриє ще 10. Паралельно компанія досліджує можливості виходу в країни Близького Сходу, Центральної Європи та Латинської Америки.

Особливу увагу компанія приділяє розвитку культової іграшки Labubu. Якщо раніше вона була популярна як брелок для сумок, то тепер Pop Mart запускає міні-версію, яку можна буде прикріпити до смартфона. Довгостроково Pop Mart прагне створити власну “Disney-імперію” — із мультфільмами та тематичними парками за участі персонажів компанії.

Однак аналітики попереджають, що попри бум продажів, інвестори можуть недооцінювати високі бізнес-ризики.

Укрзалізниця призначила 5 додаткових поїздів

«Укрзалізниця» призначає 5 додаткових поїздів, які курсуватимуть у різні куточки України. Про це повідомляє пресслужба перевізника.

Які маршрути обслуговуватимуть нові поїзди?

Додаткові поїзди цієї осені:

  • № 249/250 Київ — Львів • відправлення з Києва та Львова: 27, 28 серпня.
  • № 220/219 Київ — Дніпро • відправлення з Києва та Дніпра: 25, 28, 30, 31 серпня.
  • № 159/160 Київ — Трускавець • відправлення з Києва та Трускавця: 1, 5, 6, 7, 12, 13, 14, 19, 20, 21, 26, 27, 28 вересня та 3, 4, 5 жовтня.
  • № 218/217 Чоп — Львів • відправлення з Чопа та Львова: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29 вересня.
  • Додатковий поїзд № 284/283 Ужгород — Київ • курсуватиме через день з 1 вересня і до початку нового графіку руху на 2026 рік.

Які переваги нових поїздів?

Поїзд підв’язаний у Києві під швидкісні поїзди Харківського та Дніпровського напрямків, тож стане в нагоді, якщо з Харкова або Дніпра раптом на потрібну дату не залишилось вільних місць у Західному напрямку.

Нагадаємо: У другій половині серпня між Києвом та Вінницею і Львовом їздитимуть додаткові поїзди.

Виробництво сільгосппродукції в Україні знизилося на 18,5%

У січні – липні 2025 року обсяг виробництва сільськогосподарської продукції в Україні знизився на 18,5% порівняно з аналогічним періодом торік. Про це повідомляє Державна служба статистики. Які причини зниження?

“Це зумовлено насамперед скороченням випуску продукції рослинництва. Основні причини: сезонність виробництва продукції рослинництва; несприятливі погодні умови, наслідком яких стало більш пізнє збирання зернових та олійних культур і зниження їх врожайності”, – зазначає Державна служба статистики.

За розрахунками фахівців, у січні – липні 2025 року індекс сільськогосподарської продукції в Україні становив 81,5% до січня – липня торік. За видами продукції найбільше постраждало рослинництво – скорочення до 74,5%, тоді як тваринництво продемонструвало стабільніший результат – індекс становить 95,3%.

“Спад більше зачепив сільгосппідприємства – там за сім місяців виробництво скоротилося до 77,7% від минулорічного рівня. У господарствах населення показники вищі – 89,7% минулорічного обсягу за цей період”, – йдеться у повідомленні.

Де зафіксовано найбільше падіння?

Значне падіння обсягів сільгосппродукції зафіксоване на Хмельниччині (46,3% від відповідного показника торік) та на Донеччині (47,8%). Водночас окремі області демонструють зростання сільськогосподарського виробництва. Так, у Запорізькій, Закарпатській та Одеській областях аграріям вдалося перевищити рівень минулого року. Абсолютним лідером в Україні стала Миколаївщина, де індекс сільгосппродукції сягнув 106,7%.

Нагадаємо: Раніше повідомлялося, що експорт агропродовольчої продукції з України у січні-червні 2025 року склав 11,3 млрд дол. США. Це на 9% менше минулорічних показників за відповідний період.

Також повідомлялося, що станом на 30 липня Україна з початку 2025/26 МР експортувала 1,297 млн тонн зернових і зернобобових культур. А 31 липня минулого року загальний показник відвантажень становив 3,44 млн тонн.

Раніше повідомлялося, що у новому сезоні було експортовано перший мільйон тонн пшениці, з яких 333 тис. тонн – у серпні. Тим часом Кремль знову намагається утримати першість на світовому зерновому ринку – цього разу за рахунок тимчасово окупованих територій України. З Донецької, Луганської, Запорізької та Херсонської областей до рф вивезли близько 2,5 млн тонн пшениці нового врожаю.

У 2026 році в порту “Південний” запустять зерновий термінал

Що передбачає проект терміналу?

У 2026 році в порту “Південний” планується запустити термінал для перевалки зерна потужністю 5 млн тонн на рік. Про це пише Latifundist.com. “Група компаній “Епіцентр” та сім’я народного депутата Анатолія Урбанського планують побудувати в порту “Південний” термінал для перевалки зерна. Про це вказано в проєкті об’єкта. Його розрахунковий вантажообіг — 5 млн т на рік, а загальна місткість силосних складів — 250 тис. т”, – зазначає сайт.

Які плани щодо будівництва?

У 2025 році ТОВ “Касабланка Шипінг Лімітед” (Кіпр), засновником якої є ТОВ “Епіцентр К”, придбала 32,61% у ТОВ “Промтехіновація” (Одеса). Інші 16,48% акцій юрособи належить Ігорю Урбанському, по 25,46% акцій — Катерині та Денису Урбанському, говориться у публікації. “Згідно з минулорічним проєктом, “Промтехіновація” орендує земельні ділянки в акваторії порту “Південний” та поблизу автодороги місцевого значення Т1606. Сумарна площа ділянок під будівництво – близько 32 га”, – пише Latifundist.com.

“Цієї площі достатньо для побудови станції вивантаження вагонів та автотранспорту неподалік траси, після чого зерно прямуватиме транспортною галереєю до силосів та перевантажувального терміналу”, – зазначено у публікації. У планах – будівництво власної залізничної станції з пропускною здатністю до 3 млн т на рік, здатної щодоби обробляти до п’яти вантажних поїздів (50-70 вагонів). Земельна ділянка під неї має площу 10 га.

Які технології будуть використовуватися?

На об’єкті запланована станція вивантаження вагонів продуктивністю 2 тис. т/год і станція розвантаження вантажівок продуктивністю 1 тис. т/год. Станцію розвантаження з основними елеваторами з’єднає конвеєрна галерея довжиною 1600 м і продуктивністю 1200 т/год. З неї зерно потраплятиме на силоси: передбачено близько 50 “банок” сумарною місткістю 250 тис. т, розміщених на ділянці площею 10 га. Проєкт також передбачає будівництво причалу довжиною до 350 м і глибиною 16 м. Перевантажувати сільгосппродукцію буде два баштових крани продуктивністю 1500 т/год.

Обладнання для розвантаження, транспортування, зберігання та перевалки зерна буде у власності “Промтехіновації”. “За словами портовиків, знайомих з ходом будівництва, проєкт реалізується успішно. Запуск терміналу запланований на 2026 рік, і, попри технічну складність проєкту, будівництво буде закінчене вчасно”, – говориться у публікації.

“За словами кількох співрозмовників видання, ідея будівництва такого терміналу є хорошим альянсом двох бізнесів. З одного боку — великий агрохолдинг з власним зерном, значними обіговими коштами і бажанням побудувати свою перевалку, з іншого — сім’я бізнесменів з доступом до морської акваторії, проте без свого сільгоспвиробництва”, — пише сайт.

Агропромислові активи найбільшого в країні непродовольчого ритейлера «Епіцентр К» консолідує мережа “Епіцентр Агро”, яка активно розвивається з 2015 року, нагадує Latifundist.com. За цей час холдинг наростив зембанк до 170 тис. га, елеваторні потужності — до 2 млн т, власне виробництво агропродукції — до 1 млн т. Цьогоріч він запустив і власний трейдинг.

Щоб створити потік зерна від поля і до іноземного споживача, компанії залишилось лише побудувати власну перевалку зерна. Нагадаємо: Раніше повідомлялося, що “Епіцентр К” у липні цього року запускає трейдинг агропродукції. Компанія повідомила що після запуску трейдингу буде використовувати елеватори не лише для зберігання, але й для перевалки стороннього зерна та закупівлі зерна.

Раніше повідомлялося, що Національне агентство з розшуку та менеджменту активів отримало в управління об’єкти нерухомого майна “Агротермінал Логістік”. Передача активу в управління АРМА зумовлена розслідуванням незаконних дій представників декількох компаній, в тому числі “ПриватБанк”, серед яких фігурують колишні власники банку, зокрема Ігор Коломойський та Геннадій Боголюбов.

Раніше повідомлялося, що контрольні активи зернового терміналу “Олімпекс Купе Інтернейшнл” придбала компанія Lavanda Spectrum, яка вже перейменувала його на Lavanda Terminal. Як повідомлялося, американські інвестиційні фонди Argentem Creek Partners та Innovatus Capital Partners отримали контроль над зерновим терміналом “Олімпекс” в Одеському порту після тривалого судового протистояння з попередніми власниками, яких підозрюють у шахрайстві.

Відновлено постачання нафти через нафтопровід “Дружба”

Постачання нафти нафтопроводом “Дружба” до Угорщини та Словаччини відновлено після удару Сил оборони України по станції “Нікольське” в ніч на 18 серпня. Про це повідомили міністр закордонних справ Угорщини Петер Сіярто та міністерка економіки Словаччини Дениса Сакова, пише Forbes Ukraine.

Які коментарі надали міністри?

Сіярто подякував заступнику міністра енергетики Росії Сорокіну за “оперативний ремонт нафтопроводу” та висловив сподівання, що Україна утримається від подальших ударів по цій критичній інфраструктурі. “Це не наша війна, Угорщина має залишатися осторонь”, – заявив міністр.

Сакова зазначила, що постачання нафти до Словаччини наразі відбувається у стандартному режимі. Міністерство економіки Словаччини уважно моніторитиме ситуацію, щоб оцінити можливий вплив пошкодження інфраструктури на загальний обсяг місячних поставок.

Яка роль нафтопроводу “Дружба”?

Також Forbes Ukraine пише, що від постачання нафти з Росії через нафтопровід “Дружба” залежать Угорщина, Словаччина і меншою мірою Чехія, яка у квітні 2025-го відмовилася від російської нафти. У 2022-му ці країни добились виводу з-під нафтового ембарго ЄС трубопровідного імпорту з РФ. За оцінкою Європейської комісії, це 10% постачання нафти з Росії у ЄС до запровадження ембарго.

Виняток діятиме, поки не буде забезпечений альтернативний маршрут постачання нафти до цих трьох країн, які не мають виходу до моря. Торік ці країни отримали через Україну 11,36 млн т російської нафти, за даними ExPro. За транзит Україна заробила близько $250 млн, за оцінкою видання.

У січні-лютому, за даними ExPro, Україна транспортувала 2,33 млн т російської нафти, що на 2,2% більше, ніж торік. “Оператор української ділянки ‘Дружби’ – держкомпанія «Укртранснафта», яка прокачує російську нафту за 10-річним контрактом з 2019-го. У січні 2025-го тодішній премʼєр-міністр України Дмитро Шмигаль пояснював, що зупинка транзиту Україною буде порушенням угоди про асоціацію з ЄС і загрожує міжнародним арбітражем”, – зазначає Forbes Ukraine.

“Росія заробляє набагато більше. За даними Investing.com, у 2024-му середня ціна російської марки нафти Urals – $72,8/барель. Тобто експорт 11,36 млн т нафти міг принести Росії торік $6 млрд, а один день простою коштує РФ $16,5 млн”, – пише видання.

Нагадаємо: Раніше повідомлялося, що атака України по російському нафтопроводу зупинили постачання нафти до Угорщини. Також повідомлялося, що “Казтрансойл” збільшив прокачування нафти до Німеччини нафтопроводом “Дружба” у січні-липні 2025 року на 38% до 1,086 мільйона тонн у порівнянні з аналогічним періодом 2024. Також раніше повідомлялося, що 11 березня український безпілотник атакував вимірювальну станцію нафтопроводу “Дружба” у ніч на , через що транспортування нафти до Угорщини тимчасово припинили.