Як визначити, що запчастина дійсно знята з оригінального авто, а не підробка

Купівля вживаних комплектуючих завжди пов’язана з довірою. Якщо йдеться про запчастини з США, потрібно впевнитися, що вони реально зняті з конкретного автомобіля, а не є копією чи дешевим аналогом.

Це важливо як для СТО, так і для власників авто, які вирішили автозапчастини купити самостійно, щоб заощадити кошти та зберегти якість ремонту.

Перевірка маркування та серійних номерів

Оригінальні автозапчастини до іномарок завжди мають чітке маркування: артикул, логотип, країну виробництва. Перевірити номер можна через офіційні бази, використовуючи підбір запчастин по він коду авто.

Якщо маркування стерте, деформоване або відрізняється від заводського зразка – це привід звернути увагу й провести додаткову перевірку.

Стан і матеріали

Навіть вживана оригінальна деталь виглядає якісно: рівні стики, міцний пластик чи метал, відсутність тріщин та грубих швів. Підробки часто легші, мають інший відтінок фарби або пластику. Такі дрібниці помітні одразу, якщо уважно оглянути елемент.

Походження та репутація продавця

Надійна авторозбірка завжди готова показати фото авто-донору, розповісти про пробіг та технічний стан машини. Наприклад, AdaraParts займається розборкою автомобілів з Америки, має багаторічний досвід та надає прозору історію кожної деталі. Це дозволяє покупцю точно знати, що він купує і звідки воно взялося.

Документи та гарантія

Відповідальний продавець надає накладну, гарантійний талон або інший офіційний документ. Це важливо і для довіри, і для можливого повернення чи обміну, якщо компонент не підійде або виявить приховані дефекти.

Порівняння з новою деталлю

Якщо є можливість, поставте куплену деталь поруч із новим оригіналом.

Різниця у вазі, гравіюванні чи дрібних конструктивних нюансах одразу покаже, чи справжня вона.

Чому обирають перевірених постачальників

Adara-Parts працює виключно з оригінальними деталями, привезеними зі США: кузовні елементи, двигуни, коробки передач та інші комплектуючі.

Кожна позиція має підтверджене походження, а прямі поставки гарантують відсутність копій сумнівної якості. Це означає, що ви отримуєте реальний оригінал, який служитиме довше.

Висновок

Обираючи магазин автозапчастин, звертайте увагу на маркування, документи, історію авто-донору та репутацію продавця. Це гарантує довговічність і надійну роботу машини. А якщо потрібна впевненість у якості – звертайтесь до Adara Parts, де кожна деталь має перевірене походження та свою історію.

Відновлення населених пунктів: результати експерименту

За два роки експериментального проєкту з комплексного відновлення населених пунктів відбудували лише 58 об’єктів — це лише 8% запланованих. Про це повідомляє Transparency International Ukraine. Для більшості об’єктів (64%) роботи розпочалися або набрали темпу лише наприкінці минулого року, зазначає громадська організація.

Які населені пункти охоплює проєкт?

Transparency International Ukraine нагадує, що експериментальний проєкт із відновлення низки населених пунктів, які постраждали внаслідок війни, уряд розпочав у квітні 2023 року. “Його особливістю мало стати впровадження комплексного підходу — не лише відновлення окремих будівель чи інфраструктурних об’єктів, а цілісне планування та трансформація постраждалих населених пунктів або їхніх частин”, — говориться у повідомленні. Очікувалося, що проєкт дозволить напрацювати нові, ефективні рішення для відбудови населених пунктів, інфраструктура яких зазнала значних руйнувань внаслідок російської агресії та потребує саме комплексного, а не фрагментарного підходу. До експерименту увійшли селище Бородянка та село Мощун у Київській області, місто Тростянець на Сумщині, село Посад-Покровське на межі Херсонської та Миколаївської областей, село Циркуни на Харківщині та село Ягідне у Чернігівській області.

Які фінансові результати проєкту?

“Держава профінансувала відновлення відібраних населених пунктів на 10,82 млрд грн — 93% від очікуваної вартості проєкту. Проте через те, що фінансування виділяли із суттєвими затримками, проєкт навряд закінчиться вчасно. Станом на травень 2025 року використано лише 2,23 млрд грн — приблизно 20%”, – говориться у дослідженні Transparency International Ukraine. Через прогалини в умовах експерименту фактично випала відбудова села Мощун, а пізніше на паузу поставили відбудову Циркунів.

“Відповідно до умов, 2025 рік мав би стати завершальним у реалізації експерименту. Проте, за оцінками Служб відновлення, у щонайменше двох населених пунктах — Тростянці та Бородянці — завершити роботи вдасться не раніше 2026 року”, говориться у публікації.

“Чи дасть уряд Агентству відновлення та його регіональним службам можливість довести експеримент до кінця? Збільшення обсягу фінансування та переліку об’єктів, запланованих до відновлення, понад вдвічі за попередній рік, свідчать на користь такого сценарію”, – зазначено у публікації.

“Остаточну ж долю експерименту може визначити аналіз проєкту, ініційований урядом у квітні цього року. До нього, за словами керівника Агентства відновлення, залучать і міжнародних експертів, які мають оприлюднити свій висновок восени”, – додає Transparency International Ukraine.

“Зараз важливо врахувати помилки, щоб не повторити їх у майбутньому — як під час комплексного відновлення, без якого нам не обійтись у масштабній повоєнній відбудові, так і під час реалізації інших експериментальних проєктів, що покликані тестувати нові підходи у відбудові”, – наголошує громадська організація.

Нагадаємо: Раніше повідомлялося, що уряд готується розпочати пілотні проєкти з комплексного відновлення населених пунктів, зруйнованих росіянами – для цього оберуть по одному населеному пункту в 5 областях України. Раніше повідомлялося, що ркремі напрямки відновлення багатоквартирних будинків на Харківщині наразі не фінансуються. Фінансування призупинено, адже це окрема графа видатків, як слід узгодити з міністерствами. Раніше повідомлялося, що Полтавська область стала десятим регіоном, в якому місцева влада запровадила часткову компенсацію в рамках державної програми “єОселя”. Місцеві програми компенсації також діють на Сумщині, Харківщині, Закарпатті, Одещині, Львівщині, Буковині, Миколаївщині, у містах Кривий Ріг та Тернопіль.

Завершено відбір управителя для санаторію “Поляна”

Національне агентство з розшуку та менеджменту активів завершило конкурсний відбір управителя для цілісного майнового комплексу санаторію “Поляна” на Закарпатті. Про це повідомляє АРМА.

Хто став переможцем аукціону?

За результатами розкриття та оцінки пропозицій переможцем аукціону визначено ТОВ “ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ “ТВК”. Наразі триває процедура укладення договору управління, яким буде передбачено збереження арештованого майна, забезпечення його ефективної експлуатації та отримання доходів до державного бюджету, зазначає АРМА.

Які фінансові умови управління?

Так, відповідно до договору управитель щомісячно сплачуватиме гарантійний платіж у розмірі 306 941,67 грн незалежно від результатів управління. 93% від доходу одержаного від управління будуть надходити до держбюджету.

АРМА нагадало, що цілісний майновий комплекс санаторію “Поляна” включає низку об’єктів нерухомості, зокрема будівлі оздоровчого призначення та інфраструктурні споруди.

Нагадаємо: На початку червня стало відомо, що на території санаторіїв на Закарпатті, переданих АРМА, незаконно виробляють мінеральну воду. Йдеться про санаторії “Поляна” та “Сонячне Закарпаття”, де працівники Центрального апарату АРМА провели огляд арештованих активів.

Нові правила бронювання в системі єЧерга для автобусів

Міністерство розвитку громад та територій України затвердило нові правила використання системи єЧерга для автобусів. Про це повідомляє пресслужба відомства. Нові правила мають забезпечити справедливі механізми завчасного бронювання місця в онлайн-черзі як для регулярних, так і для нерегулярних рейсів, зазначили у відомстві.

«Раніше оновили правила для вантажівок, наразі – для автобусів. Результат має бути простий та зрозумілий: пасажири їдуть без черг, бізнес може планувати логістику та швидко доставляти вантажі, а держава має ефективний інструмент управління транспортними потоками», – заявив віце-прем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.

Які основні зміни в правилах?

У першу чергу правила регулюють бронювання місця в черзі зі слотованою системою, підкреслили в Мінрозвитку. Йдеться про ті пункти пропуску, де перевізники обирають конкретний час перетину кордону, а не реєструються в динамічну чергу. Станом на серпень 2025 року слотованих пунктів пропуску – 23, ще 6 пунктів пропуску працюють за принципом динамічної черги.

Як і раніше, перевізники, що бронюють місце в черзі для регулярного рейсу, можуть забронювати місце в єЧерзі за 30 днів до дати перетину кордону. Бронювати місце можна тільки на той час, який вказаний в офіційному дозволі на регулярні перевезення пасажирів (+2 години від часу офіційного дозволу). Наголошується, що місце в черзі на регулярний рейс має бути заброньовано не пізніше ніж за 72 години до часу перетину кордону. Якщо цього не зроблено, то слот відкривається для бронювання іншими перевізниками.

Які нововведення для перевізників?

Вільні від регулярних маршрутів слоти, як і раніше, доступні для бронювання за 30 днів. Тобто йдеться про ті часові проміжки, на які не видано жодного дозволу для регулярного маршруту. «Простими словами: за перевізником буде закріплений часовий слот для перетину кордону під його регулярний маршрут. Таким чином, перевізник знатиме, що завчасно може зареєструватись на свій час», – зазначає відомство.

Проте, у разі якщо протягом місяця перевізник не виконав більше двох рейсів за своїм регулярним маршрутом, то гарантування можливості бронювати конкретний час втрачається. Йдеться саме про втрату гарантування для того маршруту, який не виконувався. Для цього кожного місяця в системі єЧерга буде переглядатися виконання регулярних маршрутів перевізниками.

Якщо перевізник виконує короткий маршрут (не більше 400 кілометрів і може перетинати кордон кілька разів на добу), то система надасть йому можливість забронювати рівно стільки місць у черзі, скільки перетинів кордону на добу передбачено його дозволом на регулярний маршрут. Правила також чітко визначають, що один дозвіл на виконання маршруту (регулярного чи нерегулярного) передбачає перетин кордону лише одним автобусом.

Тобто за одним і тим самим дозволом у чергу зареєструватися може лише один автобус, зазначає відомство. Як і раніше, у разі наявності паритетних перевізників зареєструватися в черзі на конкретний час може лише один із них. Це означає, що одночасно на один і той самий маршрут з дозволом не можуть зареєструватися кілька паритетних перевізників.

Важливо, що анулювання місця в черзі може бути здійснено як користувачем, так і системою єЧерга. Останнє можливо у разі внесення неправдивих відомостей про транспортний засіб, водія, дозвільні документи чи пункт пропуску, в якому планується перетнути кордон. У разі, якщо виявлено такі неправдиві відомості, для перевізника також втрачається можливість бронювання місця в черзі для одного автобуса на 14 календарних днів, за інформацією міністерства.

Доступною для перевізників лишається можливість заміни водія чи автобуса в черзі. Така заміна можлива лише для тих транспортних засобів і водіїв, що вказані в ліцензійній справі перевізника. Для іноземних перевізників заміна автобуса можлива, лише якщо зберігається країна реєстрації цього транспортного засобу.

Важливо, що нововведення, зокрема гарантування часу та можливість реєстрації за 72 години для нерегулярних рейсів стане доступним після оновлення системи, інформує відомство. Відповідна інформація про технічні оновлення буде повідомлена додатково.

Нагадаємо: На початку серпня в Україні для забезпечення прогнозованості часу очікування та врахування перевезення пріоритетних товарів оновлено правила реєстрації в «єЧерзі» для вантажних автомобілів.

Миргородський сироробний комбінат виставлено на продаж

Завод із виробництва молочної продукції “Миргородський сироробний комбінат” виставлено на продаж за $2 млн. Про це повідомляє Latifundist.com. Підприємство розташоване на орендованій земельній ділянці площею 8 га у межах міста Миргород на Полтавщині.

На площі 25 тис. м² розташовані виробничі цехи, складські приміщення, склади-холодильники на 8 тис. м², гаражі, власна АЗС. “Висота основних приміщень 8-12 м. Стан будівель задовільний, цехи готові до розміщення практично будь-якого виробництва. Є багато обладнання для виробництва сирів та іншої молочної продукції”, – зазначає сайт, посилаючись на дані InVenture.

Які технічні характеристики підприємства?

Електропостачання: потужність для підприємства 4 мВт, тоді як номінальна потужність по документах — 2 мВт. Є власна високовольтна підстанція і 3 лінії вводу живлення. Наявна лінія газопостачання середнього тиску. Водопостачання — дві власні промислові свердловини по 40 м³ на годину кожна, є накопичувач на 2000 м³.

“Миргородський сироробний комбінат” побудований в 1982 році для виробництва цільномолочних продуктів і вершкового масла. У 1990 р. був побудований цех морозива потужністю 2 т на добу, нагадує Latifundist.com. У 2003 році увійшов до складу ДП “Мілкіленд-Україна”, після чого перейшов на виробництво твердих сирів і сухої молочної сироватки.

Які зміни відбулися на комбінаті?

У 2004-2010 рр. на заводі була проведена масштабна реконструкція і капремонт, після якого потужності переробки збільшились до 250 т молока на добу. На піку підприємство могло виробляти 24 т твердого сиру, 11,5 т сухої сироватки та 4 т плавленого сиру.

З 31 липня 2014 року комбінат зупинив виробництво та законсервував обладнання через заборону на ввезення молочної продукції до рф, куди постачалося 70-90% його продукції. Після цього завод працював як молокоприймальний пункт, з якого сировина відвантажувалася на інші переробні заводи “Мілкіленд-Україна”. Наразі площі підприємства здаються в оренду іншим підприємцям, додає Latifundist.com.

Нагадаємо: у 2014 році російська санітарна служба з п’ятниці ввела заборону на постачання молока та молочної продукції, виробленої на багатьох українських підприємствах. У тому числі – і на “Миргородському сироробному комбінаті”.

Європейська комісія затвердила обсяг квот на українську сільгосппродукцію, які діятимуть з 6 червня і до кінця 2025 року в рамках Угоди про поглиблену і всеосяжну зону вільної торгівлі. Однак поки що офіційного рішення Брюсселя про нові квоти немає, що залишає ринок молокопродуктів у невизначеності.