ЄС прискорює скасування мит на промислові товари США

Європейський Союз до кінця тижня спробує прискорити прийняття законодавства про скасування всіх мит на промислові товари США, що є вимогою президента Дональда Трампа перед тим, як США знизять мита на експорт автомобілів з ЄС. Про це повідомляє Bloomberg.

Які зміни чекають на морепродукти та сільськогосподарські товари?

Європейська комісія, яка займається торговельними питаннями ЄС, також надасть преференційні тарифні ставки на певні морепродукти та сільськогосподарські товари. Цей крок зроблено навіть попри те, що Трамп погрожував ввести мита та інші санкції проти країн, які оподатковують онлайн-послуги, не уточнюючи, на які країни він буде націлений і чи буде до цього залучений ЄС.

Яка позиція Трампа щодо європейських технологій?

Трамп давно критикує технологічні та антимонопольні правила ЄС щодо американських технологічних гігантів, зокрема Google та Apple Inc. ЄС визнав, що торговельна угода, укладена з Трампом, вигідна для США, але ця угода необхідна для забезпечення стабільності та впевненості бізнесу.

Президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн раніше описала її як “сильну, якщо не ідеальну угоду”. На автомобілі та автозапчастини з ЄС наразі поширюється мито у розмірі 27,5% на експорт до США. Попри те, що США та ЄС уклали торговельну угоду, згідно з якою американські мита на майже всі європейські товари знизяться до 15%, Трамп заявив, що це не стосуватиметься автомобілів, доки не буде запропоновано законодавство про скасування промислових та інших мит.

Який напрямок руху дозволено водієві?

Які траєкторії руху дозволені водієві?

Задача стосується розташування транспортних засобів на дорозі, початку руху та зміни його напрямку. Яка з траєкторій дозволена водію автомобіля в зображеній ситуації? Завдання запропонував канал “Тримай кермо”.

Яка правильна відповідь на задачу?

Перед перехрестям встановлено знак 5.6 “Кінець дороги з одностороннім рухом”. Цей знак означає, що рух транспортних засобів за всією шириною здійснюється лише в одному напрямку. Водій, рухаючись у крайній лівій смузі, не порушує правил. Проте за знаком починається дорога з двостороннім рухом, і якщо водій рушить прямо, він опиниться на зустрічній смузі. Отже, рух прямо заборонений.

Відповідно до пункту 11.3 ПДР: “На дорогах із двостороннім рухом, які мають по одній смузі для руху в кожному напрямку, за відсутності суцільної лінії дорожньої розмітки чи відповідних дорожніх знаків виїзд на смугу зустрічного руху можливий лише для обгону та об’їзду перешкоди або зупинки чи стоянки біля лівого краю проїзної частини в населених пунктах у дозволених випадках, при цьому водії зустрічного напрямку мають перевагу”.

Повернути праворуч водій також не може, адже він знаходиться у лівій крайній смузі. Однак виконати поворот ліворуч йому нічого не заважає. Згідно з пунктом 10.4 ПДР: “Перед поворотом праворуч та ліворуч, у тому числі в напрямку головної дороги, або розворотом водій повинен завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку”.

Таким чином, правильна відповідь – №4.

Раніше ми пропонували цікаві задачі з правил дорожнього руху, такі як тест на пропуск на круговому перехресті та хитрий тест на можливість обгону.

Черги на українському кордоні 21 серпня: що відомо?

У четвер, 21 серпня, на українському кордоні зафіксовано черги на низці пунктів пропуску. Прикордонна служба попереджає про можливі перебої електронних систем і радить заздалегідь враховувати це під час планування поїздок. Про це повідомили в Західному регіональному управлінні Держприкордонної служби України.

Яка ситуація на кордоні з Польщею?

Станом на 12:00 21 серпня черги зафіксовано на декількох контрольних пунктах пропуску:

  • «Ягодин» — 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється; пропуск легкових авто тимчасово не здійснюється);
  • «Устилуг» — 20 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Угринів» — 0 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Рава-Руська» — 0 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Грушів» — 60 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Краківець» — 85 л/а, 10 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Шегині» — 95 л/а, 11 автобусів, 0 пішоходів (пропуск пішоходів здійснюється в обох напрямках);
  • «Нижанковичі» — 35 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Смільниця» — 0 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється).

Яка ситуація на кордоні зі Словаччиною?

На кордоні зі Словаччиною черги виглядають наступним чином:

  • «Малий Березний» — 10 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів (пропуск пішоходів здійснюється в обох напрямках);
  • «Ужгород» — 25 л/а, 3 автобуси (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Малі Селменці» — 0 пішоходів (працює з 09:00 до 21:00).

Яка ситуація на кордоні з Угорщиною та Румунією?

На кордоні з Угорщиною:

  • «Тиса» — 35 л/а, 2 автобуси (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Дзвінкове» — 15 л/а, 0 пішоходів (працює з 08:00 до 19:00);
  • «Косино» — 15 л/а, 0 пішоходів (працює з 08:00 до 20:00);
  • «Лужанка» — 40 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • «Вилок» — 40 л/а, 0 пішоходів;
  • «Велика Паладь» — 0 л/а, 0 пішоходів (працює з 08:00 до 19:00).

На кордоні з Румунією:

  • «Дякове» — 10 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • «Солотвино» — 0 л/а, 0 пішоходів;
  • «Порубне» — 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • «Красноїльськ» — 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • «Дяківці» — 0 л/а, 0 пішоходів.

Яка ситуація на кордоні з Молдовою?

На кордоні з Молдовою:

  • «Мамалига» — 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • «Кельменці» — 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • «Росошани» — 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • «Сокиряни» — 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів.

Нагадаємо, Кабінет міністрів пропонує запровадити покарання за порушення правил виїзду за кордон для військовозобов’язаних. А також на Одещині розкрили злочинну схему — місцеві мешканці заплатили хабар у 7,5 тис. доларів за виїзд військовозобов’язаного за кордон.

Чому після мийки авто гальма можуть скрипіти?

Нерідко трапляються випадки, коли після мийки авто гальма починають скрипіти. Проте не варто панікувати. Про це пише Автопілот.

Чому гальма скриплять після мийки?

Причина цього акустичного феномену криється в простій хімії та фізиці. Гальмівні диски вашого авто виготовлені з чавуну — міцного матеріалу, який, однак, має одну особливість: він дуже швидко окислюється під дією вологи. Коли ви миєте автомобіль, особливо з використанням мийок високого тиску, вода неминуче потрапляє на гальмівні механізми. Як наслідок може утворитися корозія: на поверхні гальмівного диска утворюється тонкий, ледь помітний шар іржі. Проте це не та глибока корозія, яка руйнує метал, а лише миттєва поверхнева реакція. Вона з’являється буквально за хвилини.

Крім того, тонка плівка води між колодкою та диском діє як тимчасове змащення, що дещо змінює коефіцієнт тертя. “Коли ви вперше натискаєте на гальма, колодка починає тертися об цю неоднорідну поверхню — трохи слизьку від води і шорстку від свіжої іржі. Це створює високочастотні вібрації, які ми й сприймаємо як пронизливий скрип або писк”, — зазначають експерти.

Як усунути скрип гальм?

Зазначається, що такий ефект може виникати не тільки після мийки, але й після сильного дощу, довгої стоянки у вологому гаражі або навіть після проїзду глибокої калюжі. Це абсолютно нормальне явище для більшості автомобілів.

Позбутися цього надокучливого звуку можна самостійно, швидко і без будь-яких інструментів. Процедура називається “просушуванням гальм” і займає всього кілька хвилин. Безпека понад усе! Оберіть для цього пряму, вільну ділянку дороги з добрим оглядом та без інших учасників руху позаду вас.

Далі розженіть автомобіль до невеликої швидкості, приблизно 40-50 км/год. Плавно, але впевнено натисніть на педаль гальма, щоб відчутно сповільнити автомобіль, але не до повної зупинки і без блокування коліс. Відпустіть гальма, дайте машині знову трохи набрати швидкість. Повторіть цей цикл 3-5 разів. Під час таких гальмувань сила тертя розігріває диски та колодки, випаровуючи залишки вологи. Одночасно гальмівні колодки, немов наждачний папір, ефективно зчищають той самий тонкий шар поверхневої іржі. Вже після кількох таких маневрів тертя стане стабільним, а скрип повністю зникне.

Якщо ж ви виконали процедуру просушування, а скрип не зник, або він з’являється регулярно незалежно від вологи — це вже привід для занепокоєння. Постійний писк чи скрегіт під час гальмування може свідчити про зношені гальмівні колодки, потрапляння стороннього предмета між колодкою і диском або про проблеми з гальмівним супортом.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що робити, коли електромобіль розрядився посеред дороги. А також інформували, чи варто купити вживаний кросовер Suzuki Vitara та які його переваги й недоліки.

П’ять вживаних авто, які не варто купувати в Україні

Які автомобілі не варто купувати?

Експерти зібрали пʼять вживаних авто з українського ринку, які не варто купувати навіть за вкрай вигідною ціною. Деякі з цих авто мають репутацію проблемних через часті поломки, дорожче обслуговування або конструктивні недоліки. Про це йдеться на порталі SUV News.

Які моделі потрапили до списку?

  1. Renault Laguna II (2001-2007)

    Зазначається, що найбільше проблем у цих французьких авто виникає з електронікою. “Збої в електросистемах, глюки бортового комп’ютера, проблеми з іммобілайзером — усе це може перетворити володіння авто на справжній квест. Додайте до цього посередню якість салонних матеріалів та слабке антикорозійне покриття”, — йдеться в повідомленні.

  2. Chevrolet Epica (2006-2011)

    Цей седан часто спокушає покупців ціною та зовнішнім виглядом. Проте технічно це авто далеко не ідеальне. Рідкісні запчастини, складна конструкція двигуна та коробки передач, а також чутливість до якості пального — усе це робить експлуатацію Epica затратною. А ще — слабка залишкова вартість на вторинному ринку.

  3. Volkswagen Passat B6 (2005-2010)

    Хоча це німецьке авто має репутацію якісного, саме покоління B6 часто підводить. Найбільше нарікань отримали дизельні двигуни 2.0 TDI з системою насос-форсунок (Pumpe-Düse), які мають проблеми з головкою блоку та маслоспоживанням. Не менше проблем виникає з DSG-коробкою: вона дорога в ремонті й не терпить зневаги до обслуговування.

  4. Peugeot 307 (2001-2008)

    Модель зручна, простора і на перший погляд практична. Але слабка підвіска, ненадійна електроніка та часті збої у роботі автоматичних коробок перетворюють експлуатацію на справжній головний біль. До того ж, ремонт французьких авто іноді вимагає специфічних знань і дорогих деталей.

  5. Chrysler Sebring (2001-2010)

    Американський седан виглядає солідно та має великий салон. Але за привабливою оболонкою — старі технології, ненадійна автоматична коробка та проблемні двигуни. Додайте сюди складність з пошуком запчастин і низький рівень сервісу в Україні — і стане зрозуміло, чому навіть низька ціна не є аргументом.

Що врахувати перед покупкою?

“При купівлі вживаного автомобіля важливо не лише орієнтуватися на вартість, а й враховувати потенційні витрати на ремонт та обслуговування. Деякі моделі можуть здатися вигідними, на перший погляд, але згодом обернутися ‘гаманцеїдом’. Перед покупкою обов’язково вивчайте відгуки власників, історію обслуговування конкретного екземпляра та технічні особливості моделі”, — наголошують експерти.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що робити, коли електромобіль розрядився посеред дороги. А також інформували, чи варто купити вживаний кросовер Suzuki Vitara та які його переваги й недоліки.