Новий гібридний позашляховик Jetour Zongheng G700

Що таке Jetour Zongheng G700?

Компанія Chery відкрила попередній продаж нового гібридного позашляховика Jetour Zongheng G700 з підзарядкою від мережі. Автомобіль витрачає лише 1,39 л палива на 100 км, а розгін з 0 до 100 км/год займає всього 4,6 секунди.

Які характеристики та дизайн нового позашляховика?

Jetour Zongheng G700 має класичний квадратний зовнішній дизайн з запасним колесом на задній частині. На передньому та задньому бамперах розташовані два буксирувальні гаки. Задні ліхтарі можна програмувати для цифрового відображення різних форм та слів. Розміри автомобіля складають 5198/2050/1956 мм (довжина/ширина/висота), колісна база – 2870 мм, максимальний дорожній просвіт – 320 мм, а глибина подолання броду – 970 мм. За словами представника, G700 може пересуватися по водоймі протягом 40 хвилин з максимальною швидкістю 4,5 вузла. Кабіна стійка до тиску води 20 кПа та течії 5 м/с. Також підтримуються як інтелектуальний режим всюдихідної місцевості, так і низькошвидкісний повний привід.

Які технології та особливості салону?

Салон автомобіля має квадратні дверні накладки, що створюють міцний стиль, у поєднанні з вентиляційними отворами кондиціонера такої ж форми. Серед інших особливостей: 15,6-дюймовий центральний екран керування, 35,4-дюймовий телескопічний дисплей за панелями приладів, 17,3-дюймовий екран на задній стелі, вбудований холодильник, а також сидіння з функціями вентиляції, підігріву та масажу.

Яка потужність та ефективність двигуна?

Електрична гібридна система CDM-O від Chery Kunpeng складається з двигуна 2.0T та двох електромоторів, з’єднаних з 2-ступеневою DHT, що забезпечує комбіновану потужність 560 кВт (751 к.с.) та крутний момент 795 Нм. Двигун 2.0T має максимальну потужність 155 кВт (208 к.с.) і піковий крутний момент 340 Нм, а тепловий ККД становить 45,5%. Витрата пального складає 1,39 л на 100 км, а час розгону від 0 до 100 км/год – 4,6 секунди. Під час швидкої зарядки батарея долає шлях від 30% до 80% за 10 хвилин.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.

Експорт соняшникової олії з України знизився до мінімуму

У серпні експорт соняшникової олії з України скоротився до 150 тис. тонн, що стало мінімальним місячним обсягом за більш ніж три роки. Про це повідомляє АПК-Інформ. Це також другий найнижчий місячний показник за останні 14 сезонів, йдеться у повідомленні.

«Скорочення відбулося за всіма основними напрямками, зокрема не фіксувалося поставок до Індії», – зазначає АПК-Інформ.

Зниження темпів експорту даного продукту у вказаний період зумовлено сезонними чинниками, зокрема скороченням пропозиції соняшнику на внутрішньому ринку, що обмежувало переробку, а також зниженням попиту з боку деяких імпортерів в очікуванні поставок більш дешевої олії із сировини нового врожаю.

Які обсяги експорту соняшникової олії за сезон?

Усього за підсумками поточного 2024/25 МР з України було експортовано 4,73 млн тонн соняшникової олії, що на 24% поступається показнику попереднього сезону та стало мінімумом для останніх трьох сезонів. Основними факторами, що обмежили експорт даного продукту з України, стали менший урожай соняшнику у 2024 р. та низька маржинальність його переробки.

Водночас поставки на основні ринки збуту в сезоні, що вже завершився, дещо збільшились. До ТОП-3 імпортерів української олії увійшли Індія (767 тис. тонн; +44% до 2023/24 МР), Іспанія (656 тис. тонн; +11%) та Італія (504 тис. тонн; +28%), повідомляє АПК-Інформ.

Які виклики стоять перед українським сектором переробки?

Загалом поточний сезон став досить складним для українського сектору переробки соняшнику, що змусило заводи шукати кращої рентабельності в переробці сої та ріпаку, а також стало поштовхом для просування «соєво-ріпакових правок», зазначено у публікації.

Нагадаємо: раніше повідомлялося, що в Україні спостерігається дефіцит пропозицій соняшникової олії, який спричинили обмежена пропозиція соняшника та перехід більшості заводів на переробку сої та ріпаку. У серпні Україна після тривалої перерви відновила поставки соєвого шроту до Єгипту, відвантаживши 18,5 тис. тонн. Такі поставки відбулися вперше з січня 2024 року. До того ж, це найбільший місячний обсяг відвантажень для даного напрямку – до цього ситуативні поставки соєвого шроту до Єгипту не перевищували 3-5,5 тис. тонн.

Раніше повідомлялося, що позиції української соняшникової олії на ринку Азії слабшають. Україна суттєво втратила свої позиції на азійському ринку внаслідок складної логістики та високої конкуренції з боку дешевшої соєвої олії, а також соняшникової олії російського та аргентинського походження. У липні 2025 року частка української соняшникової олії в імпорті Індії вперше за два роки перевищила російську.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.

Новий двошаровий покриття для літій-іонних акумуляторів

Що таке нове двошарове покриття?

Вчені розробили нове двошарове покриття, що дає літій-іонним акумуляторам серйозний апгрейд. Ця “подвійна броня” захищає катод від руйнування, значно подовжуючи термін служби АКБ.

Які переваги збагачених літієм оксидів?

Збагачені літієм оксиди — один із найперспективніших матеріалів для акумуляторів нового покоління. Вони дешеві і можуть зберігати багато енергії, але комерційному впровадженню заважає нестабільність: під час роботи вони швидко руйнуються, втрачаючи ємність. Покриття, розроблене в Університеті Хебей, усуває цей недолік, пише AZO Materials.

Які результати тестування нового покриття?

Поліпшення полягає у двошаровому захисті. Перший, внутрішній шар, складається зі шпінелі — матеріалу, що формує тривимірний каркас для швидкого руху іонів літію. Другий, зовнішній шар із фториду літію (LiF), хімічно пов’язаний із першим, слугує надійним бар’єром від агресивного електроліту, який і є головною причиною руйнування.

Результати тестів вражають. Акумулятор з таким покриттям зберіг 81,5% своєї ємності після 150 циклів швидкого заряджання, тоді як звичайний — лише 63,2%. Навіть за екстремально швидкої зарядки захищений катод зберіг понад 80% ємності.

Це відкриття наближає індустрію до появи більш потужних і довговічних акумуляторів. Технологію можна застосовувати не тільки в електромобілях і смартфонах, а й у системах зберігання відновлюваної енергії, де тривалий термін служби особливо важливий.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дрони працюють втричі довше: новий китайський акумулятор перевершив передові батареї. Вчені зі школи матеріалознавства Тяньцзінського університету в Китаї створили пілотну виробничу лінію для нового типу літієвих батарей ємністю 600 Вт-год/кг.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.

Росія готова до співпраці зі США на Запорізькій АЕС

Росія допускає співпрацю зі США в управлінні Запорізькою атомною електростанцією, яка знаходиться в окупованому Енергодарі. Про це заявив правитель РФ Володимир Путін на зустрічі з прем’єр-міністром Словаччини Робертом Фіцо під час саміту в Пекіні, повідомляє російське видання “Медуза”.

“Ми можемо співпрацювати з американськими партнерами і на Запорізькій АЕС. Ми, в принципі, побічно ці питання теж з ними обговорювали”, — сказав Путін. Він додав, що це “стосується і української сторони на Запорізькій АЕС”. “І якщо складуться сприятливі обставини — ми обговорювали це з американськими колегами — ми можемо навіть втрьох на Запорізькій атомній станції попрацювати”, — заявив правитель РФ.

Що відомо про Запорізьку АЕС?

Нагадаємо: Запорізька атомна електростанція, яка розташована в Енергодарі, була захоплена Росією на початку 2022 року. Її оператором формально залишається український “Енергоатом”, але фактично він роботу станції не контролює. Всі шість реакторів ЗАЕС з 2024 року перебувають у стані “холодного зупинення”.

Які пропозиції були від США?

На початку 2025 року президент США Дональд Трамп запропонував Україні “американське володіння” атомними станціями, яке, за його словами, стало б “найкращим захистом” для них. Володимир Зеленський заявляв, що не обговорював з Трампом можливість передачі Запорізької АЕС та інших українських станцій у власність США.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба бов’язково зверніться до кваліфікованого лікаря.

Харківщина отримала 796 млн грн на відновлення доріг

Харківська область отримала 796 млн грн із резервного фонду державного бюджету, що становить майже третину від його обсягу. Ці кошти були спрямовані на відновлення прифронтових та рокадних доріг загальною протяжністю 621 км. Про це повідомляє Агентство відновлення.

У яких умовах проводилися ремонтні роботи?

Ремонтні роботи виконувалися у вкрай складних умовах – у безпосередній близькості до лінії бойових зіткнень, під обстрілами та загрозою атак безпілотників. Попри це, аварійно-відновлювальні заходи були завершені у стислі терміни – протягом 2,5 місяців, – зазначили у відомстві.

Які результати ремонту доріг?

Завдяки проведеним ремонтам щонайменше на 60% скоротився час евакуації поранених із районів ведення бойових дій. Як підкреслили в агентстві, відновлені маршрути забезпечили:

  • належну прифронтову військову логістику на найгарячіших напрямках;
  • надійне сполучення між сусідніми областями;
  • можливість безперебійного проїзду для евакуації мирного населення.

Нагадаємо, що у 2025 році на ремонт та утримання автомобільних доріг в Україні виділено близько 17 млрд грн, що на 40% менше, ніж торік, і це покриває лише частину потреб. У серпні на Дніпропетровщині завершили ремонт 8 ключових прифронтових автошляхів області.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.