Samsung представила портативний телевізор The Movingstyle

Що таке The Movingstyle?

Samsung презентувала The Movingstyle — портативний розумний телевізор, який можна возити за собою по дому на спеціальній підставці або носити за ручку, як валізу. Сміливий концепт працює від акумулятора. Новинку анонсували на виставці IFA 2025. Samsung відреагувала на зростаючий тренд портативних екранів, заданий моделлю LG Stanbyme. На думку експертів, рішення Samsung вийшло ще більш продуманим і універсальним, пише TechRadar.

Які особливості телевізора?

Головна фішка The Movingstyle — різноманітні пристосування для переміщення. Телевізор можна встановити на високу підставку з коліщатками і легко катати з кімнати в кімнату. При цьому він здатний працювати як від розетки (живлення йде через підставку), так і від вбудованого акумулятора, якого вистачає на три години.

Зняти екран з підставки теж неважко. На задній панелі розташована складна ручка, яка в одному положенні служить для перенесення, а в іншому — перетворюється на підставку для будь-якої поверхні. Таким чином, такий ТВ можна взяти з собою в будь-яку обстановку. Причому екран повертається як у горизонтальне, так і у вертикальне положення.

Яка якість зображення?

Сам дисплей — це сенсорна LCD-панель, яка за якістю поступається флагманським OLED-телевізорам, але для повсякденного контенту підходить відмінно. Керувати гаджетом зручно як за допомогою дотиків, так і голосом. Крім стрімінгових сервісів, таких як Netflix, на нього можна виводити віджети з погодою і новинами або перетворити його на цифрову картину, завантаживши твори мистецтва з Samsung Art Store.

З недоліків відзначається досить велика вага — носити його довго буде важкувато, особливо дітям. Але як телевізор, придатний для переміщення між кімнатами, The Movingstyle виглядає вельми перспективно.

Раніше Фокус писав про найкращі 65-дюймові телевізори для будь-якого бюджету. До рейтингу експерти включили телевізори Panasonic Z95B, LG C4 і Hisense U8QG, які вирізняються хорошим звуком, справедливою ціною і високою якістю зображення.

Страхові компанії США підвищують ціни на медполіси

Страхові компанії США, які стикаються з падінням акцій, підвищують ціни на медичні поліси найшвидше за останні 15 років, що викликає побоювання щодо зростання фінансового тиску на споживачів. Про це повідомляє газета Financial Times.

Чому зростають ціни на медичні поліси?

UnitedHealth пояснила здорожчання митами з торгових воєн, розпочатих президентом Дональдом Трампом. За даними Mercer, у 2026 році вартість корпоративних програм медстрахування для працівників зросте в середньому на 6,5% — це найбільший стрибок за 15 років. А для людей, які купують поліси через державні біржі, медіанне підвищення складе 18% — більш ніж удвічі вище торішнього зростання у 7%, за даними дослідницької організації KFF.

Які інші фактори впливають на підвищення цін?

Зростання страхових платежів накладається на інші витрати: за даними Національної федерації незалежного бізнесу, третина компаній планує підняти ціни — рекорд від березня минулого року. Крім того, американські енергокомпанії домагаються збільшення тарифів на $29 млрд, що на 142% більше, ніж рік тому.

Наступного тижня очікується оприлюднення серпневого індексу споживчих цін у США. Компанія Centene, яка входить до трійки аутсайдерів року в індексі S&P 500, зазнає критики від губернаторки Арканзасу Сари Гакабі Сандерс за різке підняття тарифів. На початку серпня вона розкритикувала план підвищити ціни на медичні поліси до 54%. “Жителі Арканзасу втомилися від шалених рахунків від багатомільярдних страхових компаній”, — заявила Сандерс, закликавши комісара штату з питань страхування заблокувати підвищення тарифів Centene.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.

Коли і як замінювати рідину гідропідсилювача керма?

Рідина гідропідсилювача керма полегшує водіння автомобіля, перетворюючи поворот з важкого тренування на легкий рух. З часом вона втрачає свої властивості та забруднюється. Важливо знати, коли її перевіряти та замінювати, щоб уникнути неприємностей на дорозі та дорогого ремонту.

Коли міняти рідину гідропідсилювача керма?

Рідина гідропідсилювача керма виконує дві основні функції: змащує компоненти системи та створює гідравлічний тиск, що допомагає повертати колеса. Використання забрудненої рідини створює надмірне навантаження на помпу гідропідсилювача керма, що може призвести до його зносу. Ігнорування проблеми може спричинити корозію внутрішніх деталей та потрапляння металевої стружки в систему, що, своєю чергою, призведе до дорогого ремонту.

Хоча багато сучасних автовиробників переходять на електронні підсилювачі керма, більшість автомобілів усе ще використовують гідравліку, яка потребує регулярного обслуговування. Доливання рідини, а ще краще її повна заміна з промиванням системи — запорука довгої та надійної роботи автомобіля.

Періодичність заміни рідини залежить від моделі авто. Зазвичай виробники вказують рекомендовані інтервали в посібнику з експлуатації. Якщо такої інформації немає, варто замінювати рідину кожні 80 000 км або раз на п’ять років. Втім, якщо рідина забруднена, її слід замінити негайно.

Які ознаки забруднення рідини?

Згодом рідина гідропідсилювача керма втрачає в’язкість та накопичує металеву стружку та бруд, що може спричинити серйозні проблеми. Визначити, що рідина потребує заміни, можна за такими ознаками:

  • Важке кермо. Якщо водію стало важче крутити кермо, це може бути першою ознакою нестачі або забруднення рідини.
  • Незвичайні звуки. Під час поворотів керма можна почути свист або інші дивні шуми. Це часто вказує на наявність повітря або бруду в системі.
  • Зміна кольору та запах. Свіжа рідина гідропідсилювача керма, зазвичай, має яскраво-червоний колір. Якщо вона стала темною або має запах гарі, це вірна ознака, що вона втратила свої властивості.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете забезпечити надійну роботу системи гідропідсилювача керма вашого автомобіля.

Черги на кордоні України: ситуація станом на 7 вересня

Станом на ранок 7 вересня на кордоні з сусідніми країнами спостерігаються черги, які можуть вплинути на час перетину. Прикордонники попереджають про можливу нестабільну роботу електронних систем і радять враховувати це під час планування поїздок.

Яка ситуація на кордоні з Польщею?

Станом на 09:00 7 вересня черги зафіксовано на декількох контрольних пунктах пропуску:

  • Ягодин – 0 л/а, 0 автобус (пропуск пішоходів не здійснюється; пропуск легкових авто тимчасово не здійснюється);
  • Устилуг – 35 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Угринів – 0 л/а, 2 автобуси (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Рава-Руська – 0 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Грушів – 0 л/а, 3 автобуси (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Краківець – 10 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Шегині – 0 л/а, 4 автобуси, 0 пішоходів (пропуск пішоходів здійснюється у обох напрямках);
  • Нижанковичі – 0 л/а, 0 автобус (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Смільниця – 0 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється).

Яка ситуація на кордоні зі Словаччиною?

  • Малий Березний – 5 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів (пропуск пішоходів здійснюється у обох напрямках);
  • Ужгород – 20 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Малі Селменці – 0 пішоходів (працює з 09 до 21 години).

Яка ситуація на кордоні з Угорщиною?

  • Тиса – 12 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Дзвінкове – 10 л/а, 0 пішоходів (працює з 08 до 19 години);
  • Косино – 10 л/а, 0 пішоходів (працює з 08 до 20 години);
  • Лужанка – 45 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • Вилок – 20 л/а, 0 пішоходів;
  • Велика Паладь – 0 л/а, 0 пішоходів (працює з 08 до 19 години).

Яка ситуація на кордоні з Румунією?

  • Дякове – 0 л/а, 0 автобусів (пропуск пішоходів не здійснюється);
  • Солотвино – 0 л/а, 0 пішоходів;
  • Порубне – 25 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • Красноїльськ – 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • Дяківці – 7 л/а, 0 пішоходів.

Яка ситуація на кордоні з Молдовою?

  • Мамалига – 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • Кельменці – 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • Росошани – 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів;
  • Сокиряни – 0 л/а, 0 автобусів, 0 пішоходів.

Нагадаємо, що ввечері 6 вересня на трасі Одеса–Рені утворилися значні затори в напрямку кордону з Молдовою. Також черги спостерігалися на кількох контрольних пунктах в’їзду-виїзду Одеської області. Раніше ми також інформували, що народний депутат від фракції “Голос” Роман Костенко заявляв про ризики для обороноздатності країни у разі надання чоловікам віком від 18 до 22 років дозволу на виїзд за кордон.

Збої в GPS: 122,6 тисячі авіарейсів постраждали

За перші чотири місяці 2025 року 122,6 тисячі авіарейсів на півночі Європи зіткнулися з перешкодами в роботі GPS та інших супутникових систем з вини Росії. Про це йдеться у спільному звіті Швеції, Фінляндії, Естонії, Литви, Латвії та Польщі, з яким ознайомився SVT, повідомляє The Moscow Times.

Країни зазначили, що така ситуація становить серйозну загрозу для міжнародної авіаційної безпеки. Тільки у квітні збої торкнулися в середньому 27,4% або майже 43 тисячі рейсів в регіоні, а в деяких районах показник перевищив 42%. Йшлося про підміну навігаційних даних і глушіння сигналів, що призводило до різних наслідків: від неправильного визначення координат до відмов систем. Іноді їх не можна було усунути аж до прибуття літака в кінцевий пункт призначення.

Всього від перешкод постраждали повітряні судна 365 авіакомпаній. Країни направили звіт до Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO). Ми оцінюємо ситуацію як серйозну, оскільки кількість збоїв продовжує зростати та не зменшується, — зазначив начальник відділу Шведського транспортного агентства Андреас Хольмгрен.

Влада змогла встановити, що джерела перешкод знаходяться на території Росії: в Калінінграді, Санкт-Петербурзі, Смоленську і Ростові. Європейські авіаційні відомства випустили попередження для пілотів і закликали авіакомпанії посилити заходи безпеки.

Нагадаємо: 1 вересня літак з президенткою Єврокомісії Урсулою фон дер Ляєн був змушений приземлятися в аеропорту болгарського міста Пловдив, використовуючи паперові карти через збої в роботі GPS.