Amazing Drones розробляє автоматизований дрон-перехоплювач

Українська компанія Amazing Drones працює над повністю автоматизованим зенітно-дроновим комплексом, призначеним для перехоплення ворожих безпілотників. Директор та засновник компанії Максим Клименко в інтерв’ю виданню УНІАН зазначив, що використання недорогого дрону-перехоплювача, який функціонує в автономному режимі, дозволить зменшити навантаження на операторів.

“Війни майбутнього — це війни дронів. Тому ми працюємо над автономними дронами-перехоплювачами”, — підкреслив Клименко.

Які можливості має новий дрон?

Компанія вже розробила борт, здатний самостійно злітати, набирати висоту, знаходити ціль та рухатися до неї на швидкості до 300 км/год. Це стало можливим завдяки власному програмному забезпеченню Amazing Drones та інтеграції з радарами.

Які наступні кроки для завершення проєкту?

Розробники також створили систему цілевказання та допомоги оператору, яка вказує на місцезнаходження ворожих безпілотників у небі. Наразі команда працює над програмним забезпеченням і наземними станціями для свого перехоплювача. За словами Максима Клименка, для завершення проєкту в короткі терміни потрібне додаткове фінансування. Наразі компанія є номінантом кількох грантів від українського оборонного кластера Brave1.

Нагадаємо, заступник керівника ОП Павло Паліса заявив, що Україна вже має дрони-перехоплювачі, здатні боротися з реактивними

Основні додатки для смартфонів Xiaomi: що потрібно оновлювати?

Які додатки є найважливішими для оновлення?

Телефони Xiaomi працюють на власній операційній системі HyperOS, яка вимагає уваги до деяких додатків для бездоганної роботи. Системні додатки потрібно регулярно оновлювати, оскільки вони впливають на повсякденну роботу пристрою та додають нові функції, як зазначає xiaomitime.com.

Які базові додатки потрібно оновлювати?

Ось п’ять основних додатків, які варто тримати в актуальному стані:

  • Додаток-лаунчер: Це найважливіший додаток, оскільки він є основним інтерфейсом, до якого ви звертаєтеся багато разів на день. Оновіть POCO Launcher для телефонів POCO та HyperOS Launcher для телефонів Xiaomi і Redmi.
  • Додаток безпеки: HyperOS Security App є не лише антивірусом, а й повноцінним інструментом управління системою. Оновлення цього додатка важливе, оскільки воно містить функцію Game Turbo, необхідну для досягнення максимальної продуктивності в іграх.
  • Плагін SystemUI: Хоча цей елемент менш помітний, він є важливим для безперебійної роботи системи. Регулярні оновлення забезпечують покращення опрацювання повідомлень, швидких перемикачів налаштувань та загальної чуйності інтерфейсу.
  • Галерея та редактор галерей: Додаток “Галерея” та редактор HyperOS постійно оновлюються, додаючи нові функції штучного інтелекту та редагування. Оновлюйте їх для досягнення більш ефектних фотографій.
  • Сховище додатків: App Vault дозволяє швидко отримати доступ до додатків, просто свайпнувши з початкової сторінки. Регулярні оновлення покращують продуктивність та додають нові віджети.

Нагадаємо, що раніше телефон Poco F7 від компанії Xiaomi потрапив до літнього списку найцікавіших смартфонів 2025 року. А модель Poco F7 Pro стала однією з найкращих смартфонів літа 2025 року, разом з іншими популярними китайськими гаджетами, такими як Huawei Pura 80 Ultra і Xiaomi Mix Flip 2.

Чи корисно їсти один і той самий сніданок щодня?

Чи корисно їсти один і той самий сніданок щодня?

Їсти один і той самий сніданок щодня може бути як корисно, так і шкідливо. Дієтологи стверджують, що це зменшує “втому від рішень” і спрощує життя. Однак, є ризик, що така одноманітність може призвести до дефіциту поживних речовин та втрати різноманітності в харчуванні.

Які переваги та недоліки щоденного сніданку?

Про основні переваги та недоліки пише Eatingwell. Плюси: економія часу та менше стресу від вибору. Якщо ваш сніданок збалансований, це гарний старт для всього дня. Мінуси: монотонність може спричинити нудьгу, а також обмежує споживання важливих вітамінів та мінералів. Це може негативно вплинути на здоров’я кишківника.

Які поради дають дієтологи?

Якщо ви віддаєте перевагу одному й тому ж сніданку, ось кілька порад, щоб зробити його максимально корисним:

  • Збалансуйте раціон. Додавайте білки та клітковину, щоб залишатися ситим.
  • Різноманітність. Чергуйте інгредієнти. Наприклад, змінюйте фрукти чи горіхи у вівсянці.
  • Заповнюйте прогалини. Переконайтеся, що обід та вечеря містять різні продукти, щоб отримати всі необхідні поживні речовини.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба бов’язково зверніться до кваліфікованого лікаря.

Санкції можуть вплинути на постачання пального з Румунії

Постачання нафтопродуктів з румунського порту Констанца – одного з найпотужніших джерел українського ринку – можуть потрапити під санкції з 1 жовтня 2025 року. Про це повідомляє видання enkorr з посиланням на джерело на ринку.

Йдеться про поширення практики лабораторних перевірок пального, яка з 2023 року застосовується до пального з турецьких, грузинських і молдавських портів. За даними джерел, приводом для санкцій стосовно Констанци стала начебто робота порту з турецьким й індійським пальним.

Які наслідки можуть бути для ринку?

Уперше спроби санкціонувати румунський порт були зафіксовані влітку 2024 року, але через дипломатичний тиск Євросоюзу й Румунії від цього рішення відмовились. На думку експертів Консалтингової групи “А-95”, ускладнення постачань з Румунії створює ризики нестачі пального, особливо після руйнування російською армією Кременчуцького НПЗ “Укртатнафта”.

Що відомо про імпорт дизельного пального?

Нагадаємо, що імпорт дизельного пального з Індії в Україну буде обмежено. Всі партії індійського ресурсу мають пройти процедуру відбору і лабораторного аналізу проб. Відповідну вимогу СБУ направила на адресу Енергетичної митниці 15 вересня. Обмеження набудуть чинності з 1 жовтня.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.

Укртрансбезпека видала 71 нову ліцензію перевізникам

З 8 по 12 вересня 2025 року Укртрансбезпека видала 71 нову ліцензію перевізникам, ще 4 перевізника припинили свою діяльність. Про це повідомляє Укртрансбезпека.

Йдеться про ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автотранспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Загальна сума надходжень до місцевих бюджетів складатиме 214 988 гривень, зазначає Укртрансбезпека.

Які ліцензії отримали нові перевізники?

Найбільше ліцензій нові перевізники отримали на міжнародні перевезення вантажів вантажними автомобілями (крім перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів) — 39. На внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення — 24, на внутрішні перевезення пасажирів на таксі — 13.

Які регіони лідирують за кількістю ліцензій?

До топ-3 за найбільшою кількістю виданих ліцензій увійшли: м. Київ — 13 ліцензій, Львівська область — 10 ліцензій, Київська область — 5 ліцензій.

Які зміни чекають на водіїв?

Нагадаємо: з 10 вересня стартують оновлення щодо процесу реєстрації в системі єЧерга для водіїв. Це частина оновлення цифрових сервісів, яке спрощує логістику та зменшує бюрократичне навантаження для бізнесу.

Раніше повідомлялося, що для забезпечення прогнозованості часу очікування та врахування перевезення пріоритетних товарів оновлено правила реєстрації в єЧерзі для вантажних автомобілів. Також повідомлялося, що єЧерга працює для ліцензованих транспортних засобів (вантажівок та автобусів) на пунктах пропуску з усіма країнами.

Завдяки системі кордон на виїзд з України за онлайн-записом перетнули понад 2,2 млн транспортних засобів. З них понад 200 тис. – автобуси.