Як часто прати бюстгальтер для здоров’я шкіри?

Як часто потрібно прати бюстгальтер?

Дерматологи стверджують, що хоча єдиного правила не існує, бюстгальтер слід прати після двох-чотирьох разів носіння. “Як дерматолог, я б радила прати бюстгальтери після кількох носінь для підтримки гігієни та здоров’я шкіри”, – зазначає лікарка Кемунто Мокая.

Однак поняття “один раз носіння” може бути різним. Наприклад, декілька годин у прохолодному офісі не є тим самим, що спекотний літній день на вулиці. “Кілька годин з мінімальним потовиділенням можуть не рахуватися за повне носіння”, – пояснює дерматолог Алок Відж.

Коли прати бюстгальтер частіше?

Експерти радять прати бюстгальтер частіше, якщо ви:

  • активно рухалися або займалися спортом;
  • перебуваєте в спекотну пору року;
  • наносите на тіло лосьйони, олійки чи парфуми, які осідають на тканині.

Що буде, якщо прати бюстгальтер занадто рідко?

Недостатньо часте прання може призвести до накопичення відмерлих клітин шкіри, жиру та поту, що створює ідеальне середовище для розмноження бактерій та грибків. “Накопичені речовини можуть викликати подразнення шкіри, висипи або навіть локальні шкірні інфекції”, – попереджає лікар Відж.

Також експерти не радять носити один і той самий бюстгальтер кілька днів поспіль, оскільки еластичні волокна потребують часу на “відпочинок”, щоб відновити форму.

Як правильно прати бюстгальтер, щоб він служив довше?

Чим частіше білизна піддається пранню, тим більше зношується тканина. Щоб уникнути цього, дотримуйтесь простих правил:

  • Найкращий спосіб – ручне прання у холодній воді з делікатним мийним засобом.
  • Якщо ви перете в машинці, застебніть гачки перед пранням, покладіть бюстгальтер у сітчастий мішечок для прання та оберіть найделікатніший режим.

Це допоможе зберегти еластичність тканини.

Увага: Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям обов’язково зверніться до кваліфікованого лікаря.

Натрієві акумулятори нового покоління: ефективність за будь-яких умов

Які переваги натрієвих акумуляторів?

Науковці створили натрієві твердотільні акумулятори нового покоління, які ефективно працюють не тільки за кімнатної, а й за мінусових температур. Це відкриття робить цей тип батарей ще більш універсальним. Після впровадження цього відкриття, гігафабрики зможуть виробляти як літієві, так і натрієві акумулятори для різних потреб.

Що таке твердотільні акумулятори?

Твердотільні акумулятори обіцяють стати наступним “хітом” у сфері зберігання енергії. Вони безпечніші та потенційно потужніші за сучасні літій-іонні. Однак їхній ключовий елемент — літій — залишається дорогим і дефіцитним, а його видобуток завдає шкоди навколишньому середовищу. Натрій — дешева і набагато поширеніша альтернатива, але досі натрієві батареї сильно поступалися літієвим, особливо в реальних умовах експлуатації за кімнатних і низьких температур.

Яка суть інновації?

Команда з Чиказького університету змогла стабілізувати повністю нову структуру твердого електроліту на основі гідридоборату натрію. Для цього вчені застосували відомий в інших галузях, але нестандартний для електролітів метод: вони нагрівали матеріал до початку кристалізації, а потім швидко охолоджували його, “заморожуючи” кристалічну форму в потрібному стані. В результаті вийшов електроліт із надзвичайно високою іонною провідністю — в десятки і навіть тисячі разів вищою, ніж у раніше відомих аналогів. Це дало змогу створити натрієві катоди великої товщини, які ефективно працюють у широкому діапазоні температур, включно з від’ємними.

Що це означає для майбутнього?

Розробка ставить натрій в один ряд з літієм. “Нам, утім, необхідні обидва матеріали”, — каже професор І. Ширлі Мен. У галузі можуть з’явитися потужні, безпечні та дешеві акумулятори для електромобілів, побутової електроніки та промислових систем зберігання енергії, здатні надійно працювати в будь-яких кліматичних умовах. А оскільки для створення електроліту використовувався вже усталений промисловий метод, масштабувати виробництво буде простіше і дешевше.

Завершено перший етап будівництва терміналу в Фастові

Вагонний оператор група ‘Лемтранс’ та компанія ‘Рейл Транс Інвестмент’ оголосили про завершення першого етапу будівництва ‘Контейнерного Терміналу Фастів’. Як повідомляє ‘Лемтранс’, у межах першого етапу створено нову інфраструктуру: повністю обладнано дві нові залізничні колії та контейнерний майданчик, що дозволяє зберігати до 1350 TEU.

Загальна площа терміналу становить понад 13 гектарів, а його пропускна спроможність – 19000 TEU на рік. У майбутньому його пропускна здатність має сягнути 55000 TEU. Завершена залізнична інфраструктура дає терміналу змогу приймати потяги повної довжини, що сприятиме ефективним операціям із навантаження та розвантаження.

Які можливості відкриває новий термінал?

Розташування термінала дозволяє організувати регулярні контейнерні потяги як до портів Великої Одеси, так і до європейських морських гаваней: Гданська, Гамбурга, Трієста та ін.

Що відомо про інші проекти?

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дочірня компанія контейнерної компанії Mediterranean Shipping Company придбала 50% українського оператора інтермодальної логістики N’UNIT та 25% у терміналі ‘Мостиська’. Транскордонний термінал ‘Мостиська драй порт’ у 2021 році почала будувати компанія ‘Лемтранс’ з партнером поблизу залізничної станції ‘Мостиська-2’ за кілька кілометрів від кордону України та Польщі. МТД може відвантажувати вантажі на колії двох стандартів – 1520 на 1435 мм (європейський).

Крім того, Національне агентство з розшуку та менеджменту активів визначило переможців конкурсів на відбір управителів для арештованих активів ТОВ ‘Термінал Карпати’. Корпоративні права та статутний капітал ТОВ ‘Термінал Карпати’ та офісна будівля в селі Свобода переходять консорціуму ‘Укртранслогістика’.

Ціни на сир в Україні та ЄС: нові тенденції

За останній місяць у Європейському Союзі ціни на сир знизилися на понад 10%, тоді як в Україні вони зросли на 5%. Про це повідомляє аналітичне агентство “Інфагро”.

Які наслідки для ринку сиру?

Ця цінова невідповідність вже почала впливати на ринок: імпорт сиру в серпні зріс на 10% у порівнянні з липнем і займає суттєву частку в загальному обсязі продажів. Очікується, що в осінні місяці імпорт продовжить зростати, оскільки європейські постачальники активно користуються вигідною для них ситуацією, – наголошують аналітики.

Яка ситуація з українським сиром?

Особливо вразливою залишається категорія “білих” сирів, де імпортери вже давно контролюють більшу частину ринку. У сегменті плавлених сирів, попри стабільне виробництво в Україні, частка імпорту також залишається на високому рівні. Різниця в цінах між українським сиром і потенційним імпортом залишається значною: навіть із урахуванням знижок, українські виробники не можуть конкурувати за вартістю з імпортованими сирами, зазначають експерти.

Водночас продажі українського сиру на зовнішні ринки демонструють позитивну динаміку. Минулого місяця експорт напівтвердих сирів зріс на 16% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, хоча імпорт у цій категорії все ще вдвічі перевищує експортні обсяги, свідчать аналітичні дані.

Нагадаємо, що в серпні Україна експортувала 10,16 тис. тонн молочних продуктів на суму 31,27 млн доларів. Відносно липня натуральні обсяги експорту скоротилися на 19%, а в порівнянні з серпнем 2024 року впали на 2%.

Київрада розгляне фінансування нової лінії метро

Київрада розгляне проєкт рішення про залучення коштів міжнародних фінансових організацій для будівництва перших шести станцій нової Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Про це повідомляється в порядку денному засідання міськради 25 вересня.

“За орієнтовними розрахунками, на реалізацію частини об’єкта – дільниця Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в місті Києві від станції ‘Глибочицька’ до станції ‘Райдужна’ з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина необхідно 68 млрд грн”, – йдеться в пояснювальній записці до проєкту рішення.

Рішення Київради дозволить Київській міській державній адміністрації розпочати переговори з міжнародними фінансовими організаціями щодо залучення кредиту на будівництво. Київ також сподівається отримати від міжнародних партнерів технічну допомогу, галузеві консультації та проєктний моніторинг.

Які станції будуть побудовані?

Нагадаємо: В Києві триває підготовка до реалізації першого етапу будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, яка з’єднає лівий і правий береги столиці. Проєкт передбачає будівництво ділянки від станції ‘Глибочицька’ до станції ‘Райдужна’. Лінія включатиме станції ‘Глибочицька’, ‘Подільська’, ‘Райдужна’ та 3 станції у конструкціях мостового переходу.

Коли розпочнуться роботи?

Передбачені пересадкові вузли між станціями ‘Лук’янівська’ – ‘Глибочицька’ й ‘Тараса Шевченка’ – ‘Подільська’. Станцію ‘Райдужна’ збудують на лівому березі. Наразі вже виконали частину підготовчих робіт. Після будівництва з’їзду на Поділ розпочнуться роботи, необхідні безпосередньо для запуску метро на Троєщину.