Аукціон з продажу ТОВ “Мотордеталь-Конотоп” не відбувся

Аукціон з продажу 100% статутного капіталу ТОВ “Мотордеталь-Конотоп” не відбувся, оскільки ніхто не подав заявки на участь. Про це повідомляє сайт Dancor.sumy.ua.

Яка стартова ціна підприємства?

Стартова ціна підприємства становила 268 млн грн. Проте торги так і не відбулися, оскільки охочих придбати завод не знайшлося. Заяви на участь у приватизаційному аукціоні потрібно було подати до 23 вересня, однак жоден інвестор цього не зробив.

Яке значення має “Мотордеталь-Конотоп”?

“Мотордеталь-Конотоп” є одним із найбільших підприємств Сумщини, яке спеціалізується на виробництві деталей для двигунів внутрішнього згоряння, зокрема втулок і гільз циліндрів. Завод має понад 60-річну історію та свого часу експортував продукцію в десятки країн світу.

Фонд держмайна розраховував залучити інвестора, який би не лише придбав підприємство, а й вклав кошти в його модернізацію та збереження робочих місць. Однак наразі попиту на актив немає.

За даними ФДМУ, у разі відсутності учасників аукціон може бути оголошений повторно з пониженою стартовою ціною. Подібна практика вже застосовувалася щодо інших об’єктів приватизації.

Нагадаємо, “Мотордеталь-Конотоп” – один із найбільших заводів у Європі, який виробляє гільзи циліндрів для двигунів внутрішнього згоряння. Підприємство має: чавунно-ливарні, механообробні та допоміжні цехи, понад 600 працівників та відомих клієнтів, зокрема Rolls-Royce, Scania, MAN, Mercedes-Benz, Volvo.

Як раніше повідомляв ФДМУ, на сьогодні портфель об’єктів малої приватизації в Україні складається з 1240. У портфелі великої приватизації – 19 об’єктів. За підсумками першого року онлайн-аукціонів з великої приватизації в державній електронній торговій системі Prozorro.Продажі держава отримала 8,9 млрд грн. Це результат продажу чотирьох об’єктів.

Італія розглядає замороження пенсійного віку на 67 років

Уряд прем’єр-міністра Джорджії Мелоні розглядає можливість замороження пенсійного віку в Італії на рівні 67 років, що, на думку критиків, може спричинити новий тиск на державні фінанси країни. Про це повідомляє Financial Times.

Які зміни в пенсійному законодавстві?

Чинний пенсійний закон Італії пов’язує встановлений законом пенсійний вік із поліпшенням середньої тривалості життя, передбачаючи перегляд кожні два роки та автоматичне підвищення у разі необхідності. Останнє підвищення пенсійного віку відбулося в 2019 році, до пандемії Covid-19, коли він зріс на п’ять місяців до 67 років. З 1 січня 2027 року він має зрости на три місяці.

Що вимагають профспілки?

Однак італійські профспілки вимагають припинення автоматичного підвищення та перегляду пенсійного закону, який був прийнятий під час кризи суверенного боргу єврозони, коли Рим намагався відновити довіру ринку. Їхня вимога з’явилася в той час, коли уряди Франції та Німеччини заохочують своїх громадян працювати довше через побоювання щодо життєздатності пенсійних систем у зв’язку зі старінням населення.

Хоча встановлений законом вік виходу на пенсію в Італії вищий, ніж в інших країнах, її населення скорочується одним з найшвидших темпів у ЄС. Ультраправа партія “Ліга”, яка входить до правлячої коаліції Мелоні, давно критикує положення пенсійного законодавства про автоматичне підвищення пенсій і підтримує їх замороження.

Міністр фінансів Джанкарло Джорджетті раніше цього року заявив, що він згоден на дворічне замороження, яке призупинить автоматичне коригування пенсійного віку до 2029 року. Міністерство фінансів повідомило Financial Times, що ця ідея все ще “обговорюється” і будь-яке рішення буде враховувати “загальну економічну ситуацію”.

Незалежне парламентське бюджетне управління Італії підрахувало, що в разі замороження пенсійного віку та деактивації механізму автоматичного коригування витрати на пенсії зростуть на 0,4 % ВВП до 2040 року. Воно також зазначило, що до 2031 року співвідношення боргу Італії до ВВП зросте до 139%, що на сім процентних пунктів вище за поточні прогнози на цю дату.

Харків атакували дрони-камікадзе: наслідки для міста

Ворог вночі атакував Харків 18-ма дронами-камікадзе, основний удар прийшовся по об’єкту енергетичної інфраструктури, що вплинуло на постачання світла містянам. Про це повідомив мер Харкова Ігор Терехов.

“Над ліквідацією наслідків зараз працюють фахівці «Харківобленерго» та міські комунальні служби. Робимо все можливе, щоб якомога швидше відновити світло та допомогти людям”, – сказав Терехов.

Які наслідки для енергопостачання?

Через дефіцит напруги у окремих частинах міста може бути відсутнє постачання гарячої води.

Як змінились маршрути громадського транспорту?

Разом із цим, у частинах Холодногірського та Шевченківського районів Харкова на заміну трамваям та тролейбусам на їхні маршрути вийшли автобуси.

Нагадаємо: Російська армія увечері 23 вересня масовано атакувала Харків безпілотниками.

Зеленський сподівається на вплив Трампа на Орбана

Президент України Володимир Зеленський висловив сподівання, що президент США Дональд Трамп зможе вплинути на угорського прем’єра Віктора Орбана та переконати його шукати альтернативи російським енергоресурсам. Як повідомляє Європейська правда, про це він сказав у спілкуванні з пресою після зустрічі.

Зеленський зазначив, що погоджується з думкою Трампа про те, що Європа мала би остаточно відмовитись від купівлі енергоресурсів у Росії. “Ми мали достатньо тривалу розмову з прем’єром Словаччини. Я чудово розумію складнощі, пов’язані з логістикою доправленням енергоресурсів до європейських країн. Вони намагаються знайти дешевший спосіб… Але зрештою їм доведеться заплатити вдесятеро більше, вони платитимуть своєю незалежністю – з Україною це відбувалося у минулому”, – зазначив Зеленський.

Чому Угорщина не готова відмовитися від російських енергоносіїв?

Президент України нагадав для іноземних ЗМІ, що колись Росія пропонувала Україні дешевий газ, натомість намагалась “впливати на все”. “Я чудово розумію Словаччину. Вони готові шукати альтернативні шляхи, це добра новина. Погана новина – що прем’єр міністр Угорщини Віктор Орбан поки не готовий до цього. Але, думаю, вся Угорщина не повинна платити за помилку однієї людини”, – сказав президент України.

Яка роль Трампа у вирішенні цього питання?

“Сподіваюся, що президент США спробує вирішити це питання. Він знає Орбана. Думаю, і лідери європейських країн будуть мати розмову з ним”, – сказав Володимир Зеленський. Трамп за останні дні неодноразово наголосив, що очікує від країн Європи припинення закупівель російських енергоресурсів, тому що це “фінансування війни проти самих себе”. У тому числі Трамп сказав, що поговорить з Орбаном про купівлю російської нафти.

У Будапешті заявляють, що не відмовляться від російських енергоносіїв попри вимогу президента США.

Хто має дати дорогу: червоний чи жовтий автомобіль?

Хто з водіїв зобов’язаний дати дорогу?

Задача з теми про початок руху та зміну його напрямку ставить питання: водій якого автомобіля зобовʼязаний дати дорогу у зображеній на малюнку ситуації? Завдання запропонував канал “За! Правилами”.

Яка ситуація на дорозі?

На ділянці дороги водій червоного автомобіля починає рух від узбіччя, а водій жовтої машини виконує розворот. Помилкою буде розв’язувати цю задачу за пунктом 10.4 ПДР: “Водій, що виконує поворот ліворуч або розворот поза перехрестям з відповідного крайнього положення на проїзній частині даного напрямку, повинен дати дорогу зустрічним транспортним засобам…”.

Чому важливо враховувати правила?

Річ у тім, що водій червоного авто не їде дорогою, а лише розпочинає рух від узбіччя. Тому читаємо пункт 10.1 ПДР: “Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху”. Таким чином, правильна відповідь – водій червоного автомобіля зобов’язаний дати дорогу.

Раніше ми пропонували задачі для перевірки знань з правил дорожнього руху, такі як тест з ПДР: оберіть дозволені напрямки руху або тест ПДР: хто порушує правила на круговому перехресті?