Які технічні особливості Subaru Forester?
Третє покоління Subaru Forester (індекс SH, 2008-2013) зберігає баланс між класичним універсалом та кросовером підвищеної прохідності. Ця модель пропонує поєднання постійного повного приводу Symmetrical AWD та опозитного двигуна, що забезпечує низький центр ваги та чудову керованість, особливо на слизьких дорогах.
Головна фішка Forester — симетрична трансмісія. Поздовжньо розташований опозитний двигун у поєднанні з інтегрованою трансмісією забезпечує ідеальний поперечний баланс та мінімальний центр ваги. Це кардинально відрізняє керованість Forester від конкурентів з поперечним розташуванням двигуна.
Який інтер’єр та простір у Subaru Forester?
Попри компактну довжину (трохи більше 4,5 м), Forester пропонує просторий салон. Високий дах забезпечує достатньо місця над головою. Дизайн салону, особливо у ранніх моделях, має застарілий вигляд, а матеріали (світлий пластик, імітація дерева) швидко втрачають блиск, надаючи кабіні дещо дешевого відчуття. Проте, ергономіка залишається простою та зручною у використанні.
Рестайлінг 2010 року приніс оновлення в обладнанні та зробив інтер’єр трохи сучаснішим. Об’єм багажника цілком пристойний: 450 літрів у звичайному стані та значні 1660 літрів зі складеними задніми сидіннями.
Які типові несправності Subaru Forester?
Корозія є, мабуть, головною проблемою моделі. Іржа масово вражає шасі, підрамники, стійки підвіски, задні крила та пороги (особливо під пластиковими накладками). Якщо корозію видно неозброєним оком, готуйтеся до капітального кузовного ремонту.
Електричні збої трапляються частіше, ніж очікується: несправності кнопок на кермі, склопідйомників, індикатор подушки безпеки. Трансмісія S-AWD, хоча й довговічна, після великого пробігу може вимагати ремонту в’язкої муфти або багатодискового зчеплення.
Слід пам’ятати, що S-AWD не призначена для агресивного бездоріжжя, особливо з дизельним двигуном, чиє делікатне зчеплення та двомасовий маховик не витримають великих навантажень.