Чому на українському авторинку зростає кількість авто з мінімальним пробігом?

На українському авторинку спостерігається зростання кількості пропозицій автомобілів з мінімальним пробігом. Деякі з них проїхали лише 150-3500 кілометрів, але продаються значно дешевше за нові. Експерти пояснюють, що стоїть за цим явищем.

Чому продають автомобілі після ДТП?

Однією з найпоширеніших причин є продаж машин, які побували в дрібних ДТП. Після якісного косметичного ремонту власники прагнуть швидко продати таке авто, щоб уникнути можливих прихованих дефектів та проблем, які можуть виникнути згодом. Покупець отримує майже нову машину за нижчою ціною, але має бути уважним.

Які фінансові труднощі спонукають до продажу?

Багато автомобілів, особливо куплених у кредит, продаються через фінансові проблеми власників. Люди, які не розрахували свої можливості, змушені позбуватися машини, щоб погасити борги або змінити свої життєві плани. Це дає шанс придбати майже новий автомобіль за вигідною ціною.

Які автомобілі пропонуються на ринку?

На ринку представлені автомобілі, які використовувались для тест-драйвів або як демонстраційні зразки. Хоча пробіг у них невеликий, вони вже вважаються вживаними, тому їх продають зі знижкою. Крім того, перекупники нерідко привозять такі авто з-за кордону, що дозволяє їм пропонувати конкурентну ціну.

Іноді майже нові авто продають таксопарки, якщо моделі виявилися ненадійними або не виправдали очікувань у плані якості. Також власники можуть просто позбуватися машини, яка їм не сподобалася або перестала влаштовувати з особистих причин.

Чи варто купувати автомобіль з мінімальним пробігом?

Покупка майже нового автомобіля з мінімальним пробігом може бути вигідною інвестицією, але вимагає ретельного підходу. Важливо перевірити історію машини, щоб уникнути прихованих дефектів. Такий вибір дозволяє значно заощадити, не втрачаючи при цьому якості та комфорту.

Залізничні перевезення зерна в Україні зменшились на 30%

Упродовж січня–серпня 2023 року залізничним транспортом перевезено 18 млн 797 тис. 500 т зернових вантажів, що на 30% менше, ніж за відповідний період минулого року. Про це повідомляє Rail.insider.

Які обсяги перевезень у серпні?

У серпні обсяг перевезення становив 2 млн 814 тис. т. Порівняно з липнем, зростання становить 2,3 раза, а до відповідного періоду минулого року — 6%. Цю інформацію озвучили під час онлайн-наради представників АТ «Укрзалізниця» з учасниками аграрного ринку 4 вересня.

Які дані щодо експорту зерна?

Експортовано зернових у серпні 2 млн 553 тис. т. Це в 1,7 раза більше, ніж у липні, проте на 3% менше, ніж у серпні 2022 року. Левову частку — 94% — в експортному сполученні перевезено у напрямку портів, а лише 6% — до західних прикордонних переходів.

Зазначимо, що у серпні обсяг навантаження зерна на залізничній мережі зріс на 10% у порівнянні з минулим роком. Нагадаємо, що у серпні 2022 року Україна експортувала 4,0 млн т продукції АПК, що на 15,6% більше аналогічного показника попереднього місяця.

Крім того, у серпні 2023 року Україна відновила поставки соєвого шроту до Єгипту, відвантаживши 18,5 тис. тонн. Це сталося вперше з січня 2024 року, і є найбільшим місячним обсягом відвантажень для даного напрямку.

Раніше повідомлялося, що кількість вагонів із зерном в напрямку портів Великої Одеси збільшилась. Показник добового вивантаження вагонів із зерном в портах Великої Одеси зріс на 77 вагонів і становив 125 одиниць за добу.

Миколаїв: Прісна вода замінить солону в системах

Про що сьогодні всі говорили? Про воду. За два тижні у Миколаєві прісна вода повністю замінить солону в усіх водопровідних системах.

Що відомо про продаж квартир?

Фонд державного майна оголосив аукціони з продажу двох квартир ексзаступника міністра юстиції Дмитра Ворони, стягнутих у дохід держави за законом про санкції.

Які зміни чекають на комуналку?

В Україні підвищення житлово-комунальних тарифів для населення неминуче і рано чи пізно вони зростуть.

Що сталося з законопроєктом про місцеве самоврядування?

Верховна Рада 4 вересня не підтримала законопроєкт №13150 щодо забезпечення законності в діяльності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Яка позиція США щодо російської нафти?

Президент США Дональд Трамп у четвер заявив європейським лідерам, що Європа повинна припинити купувати російську нафту, яка, за його словами, допомагає Москві фінансувати війну проти України.

Про що домовилися Сі та Путін?

Ексклюзив ЕП ШОСь намічається. Саміт Шанхайської організації співробітництва показав, що у світі сформована сила, здатна кинути економічний виклик США та ЄС, і керують нею з Пекіна.

Китайські технологічні гіганти зацікавлені в чипах Nvidia

Компанії Alibaba, ByteDance та інші великі китайські технологічні гіганти залишаються зацікавленими в придбанні чипів штучного інтелекту Nvidia, незважаючи на сильне стримування з боку регуляторів у Пекіні. Про це повідомляє агентство Reuters із посиланням на джерела.

Вони хочуть переконатися, що їхні замовлення на модель Nvidia H20 – продаж якої компанії знову дозволили в Китаї в липні – дійсно обробляються. Також китайські компанії уважно стежать за планами Nvidia випустити більш потужний чіп під робочою назвою B30A, створений на архітектурі Blackwell, сказали два джерела. За їхніми словами, якщо B30A отримає дозвіл Вашингтона на продаж у Китаї, він може коштувати приблизно вдвічі дорожче за H20, ціна якого зараз становить $10 000-12 000.

Чим відрізняються нові чіпи?

При цьому один зі співрозмовників зазначив, що B30A може бути до шести разів потужнішим за H20. Обидва чіпи є спеціально “урізаними” версіями моделей для міжнародного ринку, створеними відповідно до експортних обмежень США. Доступ Китаю до найсучасніших чипів для штучного інтелекту залишається одним із головних фронтів у технологічному протистоянні між США і КНР.

З одного боку, США послабили свої обмеження, дозволивши Nvidia продавати деякі модифіковані чипи. Nvidia та інші критики обмежень вважають, що краще, щоб китайські компанії продовжували працювати з їхніми продуктами і програмним забезпеченням, а не повністю переходили на рішення конкурентів на кшталт Huawei.

Які наслідки для китайських компаній?

Президент США Дональд Трамп також уклав угоду з Nvidia: компанія має віддавати уряду США 15% доходів від H20. Водночас китайська влада хоче, щоб національна технологічна індустрія поступово відмовлялася від американських чипів. За даними джерел, минулого місяця регулятори викликали представників Tencent і ByteDance, щоб ті пояснили свої закупівлі H20 і відповіли на запитання про ризики витоку даних. Однак прямої заборони купувати продукцію Nvidia компанії не отримали.

Нагадаємо: Пекін закликав місцеві компанії уникати використання процесорів Nvidia H20, особливо для державних цілей після того, як адміністрація Трампа скасувала ефективну заборону США на ці продажі. Nvidia і AMD погодилися передавати уряду США 15% доходів від продажу чіпів у Китаї в рамках незвичайної угоди з адміністрацією Трампа для отримання ліцензій на експорт напівпровідників.

Nvidia розмістила замовлення на 300 000 чипів H20 у тайванської TSMC минулого тижня через сильний попит з Китаю, який змусив американську компанію змінити своє рішення і не покладатися тільки на наявні запаси. Дональд Трамп пообіцяв запровадити 100% мито на імпорт напівпровідників, але заявив, що компанії, такі як Apple, які інвестують у США, зможуть уникнути нових мит.

Чипи H20 компанії Nvidia становлять загрозу безпеці Китаю, заявило в неділю соціальне медіа, пов’язане з державними ЗМІ Китаю, після того, як Пекін висловив занепокоєння щодо наявності в цих чипах “задніх дверей”. Рішення Пекіна обмежити продажі чипа Nvidia, розробленого для китайського ринку, було спричинене заявами американського міністра торгівлі Говарда Латніка щодо експорту чипів, які китайські чиновники визнали “образливими”.

Укренерго завершує будівництво захисних споруд

НЕК “Укренерго” повністю завершила будівництво першої черги споруд пасивного захисту для обладнання своїх підстанцій. У першому кварталі 2026 року планується завершення другої черги. Про це повідомив член наглядової ради НЕК Юрій Бойко.

Чому будівництво захисних споруд потребує часу?

Бойко зазначив, що є черги будівництва захисних споруд, оскільки це вимагає знеструмлення обладнання. Відповідно, неможливо одномоментно проводити роботи на всій території підстанції або на всіх об’єктах, оскільки вони мають забезпечувати електроживлення.

“Першу чергу ми вже завершили. Зараз активно відбувається будівництво другої черги. За планом, більше 80% другої черги до кінця року має бути завершене. А повне завершення припаде на перший квартал 2026 року”, – сказав Бойко під час брифінгу в Медіа-центрі України.

Які виклики стоять перед будівництвом?

Він також зазначив, що у різних регіонах, особливо у прифронтових, через тривоги та військові ризики “робота супроводжується більшими паузами, і її швидкість не може бути однаковою для всіх”. Бойко пояснив, що територія підстанцій – це 20-70 га, і закрити її саркофагом неможливо, тому ресурси й зусилля потрібно зосередити на найбільш критичних елементах, зокрема, автотрансформаторах, які, за його словами, “росіяни активно вибивали у перший рік війни”.

З метою збереження обладнання підстанцій розроблений план будівництва захисту для його ключових елементів, зазначив член наглядової ради.

Нагадаємо, у ніч з 26 на 27 серпня російські загарбники безпілотниками атакували енергетичні та газотранспортні обʼєкти у шести областях країни. Україна відновила великий відсоток внутрішнього видобутку газу після пошкоджень, завданих російськими ударами.

Раніше міністерка енергетики Світлана Гринчук повідомила, що Україна продовжить переговори з Болгарією щодо придбання двох реакторів ВВЕР-1000 для енергоблоків Хмельницької АЕС. Також повідомлялося, що Кабінет міністрів України спростив процедури відновлення елементів газотранспортної системи та ліній електропередач. Компанії зможуть швидше реалізувати проєкти з будівництва та реконструкції елементів газотранспортної системи, зокрема спеціальних перемичок для реверсного постачання газу.