Ціни на нафту знизилися через невизначеність на ринку

Ціни на нафту знизилися, відступивши від семитижневого максимуму, через невизначеність щодо перспектив балансу між попитом і пропозицією на тлі відновлення поставок курдської нафти.

Ф’ючерси на Brent подешевшали на 26 центів, або на 0,4%, до 69,05 долара за барель, тоді як ф’ючерси на американську нафту WTI знизилися на 27 центів, або на 0,4%, до 64,72 долара за барель. У середу обидва еталонні сорти підскочили на 2,5%, досягнувши найвищого рівня з 1 серпня. Поштовхом стало несподіване скорочення тижневих запасів нафти в США і занепокоєння, що атаки України на енергетичну інфраструктуру Росії можуть порушити поставки.

Чому ціни на нафту знижуються?

Старший ринковий аналітик Priyanka Sachdeva з компанії Phillip Nova зазначила: “Схоже, що нафта вперлася в стелю: сезонний попит слабшає, а пропозиція від ОПЕК+ у четвертому кварталі зростає. Останнє зростання більше пов’язане з настроями ринку, ніж з фундаментальними факторами. Якщо не буде нового шоку, Brent, ймовірно, консолідується зі схильністю до зниження”.

Вона додала, що вранці фіксується частковий вихід інвесторів з позицій, а відновлення поставок курдської нафти знову породжує “страхи надлишкової пропозиції”, що тисне на ціни, які наближалися до семитижневого максимуму.

Що чекає на ринок нафти найближчими днями?

Очікується, що найближчими днями відновляться поставки нафти з Іракського Курдистану після того, як у середу вісім нафтових компаній досягли угоди з федеральним урядом Іраку та регіональною владою Курдистану про експорт.

Хоча деякі побоювання щодо можливих перебоїв у постачанні російської нафти залишаються, у звіті Haitong Securities наголошується, що іншим важливим фактором стійкості цін є відсутність значного тиску з боку фундаментального співвідношення попиту і пропозиції в останні тижні.

З настанням періоду меншого попиту очікування надлишкової пропозиції поки що не відображаються в цінах, ідеться у звіті. Підкреслюючи обережність інвесторів щодо попиту, у звіті J.P. Morgan у середу повідомляється, що пасажиропотік в авіаперевезеннях США у вересні показав лише 0,2% річного зростання, що значно нижче за приблизно 1% зростання у двох попередніх місяцях.

Обстріли вночі 25 вересня: затримки потягів Укрзалізниці

Вночі проти 25 вересня ворожі обстріли призвели до знеструмлення на чотирьох дільницях “Укрзалізниці”. Про це повідомила пресслужба перевізника. За інформацією УЗ, постраждалих немає, проте зафіксовані пошкодження інфраструктури.

Станом на 08:00 рух потягів продовжувався під резервними тепловозами, однак затримки спостерігались для наступних поїздів:

  • №53/54 Одеса-Головна – Дніпро-Головний (+5:09)
  • №253/254 Одеса-Головна – Кривий Ріг-Головний (+5:09)
  • №7/8 Одеса-Головна – Харків-Пас. (+4:47)
  • №147/148 Київ-Пас. – Одеса-Головна (+2:01)
  • №127/128 Львів – Запоріжжя-1 (+1:18)
  • №31/32 Перемишль – Запоріжжя-1 (+1:17)
  • №51/52 Запоріжжя-1 – Одеса-Головна (+1:10)
  • №91/92 Одеса-Головна – Краматорськ (+1:02)

Нагадаємо, що вночі 25 вересня “Укрзалізниця” повідомила про затримку потягів внаслідок російських обстрілів на Миколаївщині та Кіровоградщині і знеструмлення окремих дільниць.

Хто проїде перехрестя першим: розбір задачі

Задача з теми про проїзд перехресть ставить питання: хто проїде ділянку дороги першим у зображеній на малюнку ситуації? Завдання запропонувала Interia.

Хто має пріоритет на перехресті?

На перехресті водій зеленого автомобіля повертає ліворуч на прилеглу територію, а водій жовтого автобуса їде прямо у зустрічному напрямку. Важливо зазначити, що використання пункту 16.13 ПДР для розвʼязання цієї задачі буде великою помилкою. Цей пункт говорить: “Перед поворотом ліворуч і розворотом водій нерейкового транспортного засобу зобов’язаний дати дорогу трамваю попутного напрямку, а також транспортним засобам, що рухаються по рівнозначній дорозі в зустрічному напрямку прямо чи праворуч”. Проте водії не знаходяться на рівнозначних дорогах.

Які дорожні знаки впливають на рішення?

Водій зеленого авто бачить перед собою знаки 2.3 “Головна дорога” та 7.8 “Напрямок головної дороги”, тоді як водій автобуса — 2.2 “Проїзд без зупинки заборонено” та 7.8 “Напрямок головної дороги”. Незважаючи на те, що водій зеленої машини з’їжджає з головної дороги на прилеглу територію, він все ще має пріоритет згідно дорожніх знаків.

Згідно з пунктом 16.11 ПДР: “На перехресті нерівнозначних доріг водій транспортного засобу, що рухається другорядною дорогою, повинен дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення проїзних частин головною дорогою, незалежно від напрямку їх подальшого руху”. Таким чином, правильна відповідь — водій зеленого автомобіля.

Раніше ми пропонували цікаві задачі з правил дорожнього руху, такі як: Суперечливий тест ПДР: хто має пріоритет? та Складний тест ПДР: кому дозволений лише один напрямок?

Які вживані автомобілі обходяться дорожче у ремонті?

Низька ціна вживаного автомобіля не завжди означає такі ж низькі витрати на його утримання та ремонт. На основі нового дослідження CarEdge експерти склали список з трьох типів машин, яких варто уникати автовласникам, які не готові витрачати зайвого.

Які пікапи є найдорожчими у ремонті?

Будьте обережними, якщо отримаєте вигідну пропозицію на Ram. Адже середні десятирічні витрати на обслуговування автомобіля становлять 21 595 доларів. Найдорожча для ремонту модель Ram 3500 обійдеться у 27 445 доларів протягом цього ж періоду. Середня вартість десятирічного обслуговування Ford F-150 становить 11 367 доларів, а Ford F-450 — 16 170 доларів. Витрати на утримання Chevrolet 2500 дорівнюють 15 462 доларів, а середня вартість обслуговування GMC Sierra 1500 становить 10 002 долари.

Які джипи коштують дорожче за обслуговування?

Джипи Jeep є одними з найдорожчих брендів для обслуговування протягом 10 років. Середні витрати на Jeep Wrangler сягають 11 664 доларів, на Jeep Gladiator — 12 679 доларів, на Jeep Grand Wagoneer — 12 269 доларів.

Які фургони та мінівени є дорогими у ремонті?

Фургон та мінівен — це наступні найдорожчі варіанти. Ось приблизні ціни на 10 років обслуговування: вантажний фургон Ram ProMaster — 21 677 доларів; пасажирський фургон Chevrolet Express — 12 309 доларів; мінівен Chrysler Voyager — 11 207 доларів; мінівен Chrysler Pacifica — 11 520 доларів.

Сухе чи мокре зчеплення: що обрати для авто?

Що таке сухе зчеплення?

Сухе зчеплення є простішим, легшим та дешевшим у виробництві. Воно забезпечує вищу паливну економічність завдяки відсутності масляної ванни, яка створює опір. Однак цей тип коробки призначений для автомобілів з меншим крутним моментом (зазвичай до 250 Нм) та схильний до перегріву, особливо в умовах міських заторів, що пришвидшує зношування.

“Такі роботи використовують сухе тертя між дисками. Це рішення дозволяє забезпечити максимальну швидкість при перемиканні передач у преселективній конструкції, а також простоту обслуговування та ремонту. З мінусів — менший ресурс та обмежений крутний момент”, — зазначив начальник департаменту сервісу УКРАВТО ГРУП Олександр Чаленко.

Які переваги мокрого зчеплення?

Мокре зчеплення використовує масляну ванну для охолодження дисків, що значно підвищує їхню надійність та ресурс. Це дозволяє коробці працювати з високим крутним моментом та витримувати великі навантаження, що робить її гарним вибором для потужних автомобілів. Проте вона дорожча в обслуговуванні (потребує регулярної заміни оливи) та менш економічна, ніж сухий варіант.

“Мокра коробка передбачає роботу фрикціонів в рідині, що забезпечує роботу з потужнішими моторами та плавніше перемикання передач. Також зменшується знос компонентів зчеплень завдяки їхньому кращому охолодженню”, — підкреслив експерт.

Таким чином, для спокійної їзди містом автомобіль з сухою роботизованою коробкою буде гарним вибором. Для динамічної їзди або для авто з потужним двигуном, краще обрати мокрий варіант.