Де може припаркуватися водій червоного авто?

В якому місці може припаркуватися водій червоного авто?

Задача на знання дорожніх знаків та з теми про зупинку і стоянку. В якому місці може припаркуватися водій червоного авто у зображеній на малюнку ситуації? Завдання запропонував канал “Тести ПДР 2025”.

Які варіанти відповіді?

Варіанти відповіді:

  • A.
  • B.
  • C.
  • Б та В.
  • A та Б.
  • Дозволено у будь-якому з місць.
  • Заборонено в усіх місцях.

Який розбір задачі?

Дорожній знак 3.34 “Зупинку заборонено” та табличка під ним 7.2.4 “Зона дії” показують, що у місцях A та B зупинка та стоянка транспортних засобів заборонена. Знак 5.5 “Дорога з одностороннім рухом” свідчить про те, що водій червоного автомобіля перебуває на дорозі з одностороннім рухом.

Читаємо пункт 15.3 ПДР: “У населених пунктах зупинка і стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1, а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом”. Отже, серед усіх місць, зображених на малюнку, дозволеним для паркування є B.

Правильна відповідь №2.

Раніше ми пропонували цікаві задачі з правил дорожнього руху: Складний тест ПДР: як розʼїхатися на перехресті? Хитрий тест ПДР: який знак вимагає обов’язкової зупинки?

Обстріли поблизу ЗАЕС: загроза ядерній безпеці

6 жовтня команда МАГАТЕ на Запорізькій атомній електростанції (ЗАЕС) зафіксувала кілька серій вхідних і вихідних обстрілів поблизу станції. Про це повідомляє пресслужба агентства. За їх даними, два снаряди впали за 1,25 км від периметра майданчика станції.

“Обстріли підвищують ризики для ядерної безпеки на ЗАЕС, яка майже два тижні не має зовнішнього енергоживлення”, – зазначив генеральний директор МАГАТЕ Рафаель Ґроссі.

Яка ситуація з електропостачанням ЗАЕС?

Нагадаємо, що 23 вересня о 16:56 була відключена єдина лінія електропередачі, через яку Запорізька АЕС отримувала живлення від української енергосистеми. Цей блекаут став десятим за час окупації АЕС росіянами.

Які дії вживає Росія щодо ЗАЕС?

Міністр закордонних справ Андрій Сибіга заявив, що росіяни намагаються заручитись підтримкою МАГАТЕ у своїй спробі привласнити Запорізьку атомну електростанцію. МАГАТЕ офіційно підтвердило небезпечність ситуації, що склалася на ЗАЕС, яка через дії окупантів вже десятий день залишається без основного джерела живлення. Росія від’єднала Запорізьку АЕС від електромережі України під приводом “тесту” та готує її перепідключення до власної енергосистеми.

Дефіцит електроенергії в Росії досяг 25 ГВт у 2025 році

У 2025 році у Росії спостерігається тенденція до зростання дефіциту електроенергії. Станом на жовтень поточного року нестача потужностей в електромережі вже досягла 25 ГВт. Про це повідомляє Служба зовнішньої розвідки України.

“Через попит промислових, житлових та комунальних споживачів, що перевищив сумарну генерацію всіх електростанцій, станом на жовтень поточного року нестача потужностей в електромережі вже досягла 25 ГВт”, – пояснюють у СЗРУ.

“З-поміж основних причин дефіциту найбільше вирізняється дисбаланс між зростанням споживання та розвитком інфраструктури”, – говориться у повідомленні.

Яка ситуація з тепловою генерацією в Росії?

Стан основних фондів теплової генерації у Російській Федерації, тривалість експлуатації яких уже давно перевищує 30 років, характеризується високим фізичним зносом – понад 70% потужності всього парку генерувального обладнання. “Як наслідок – лінії передач перевантажені, а локальні аварії та несправності вже стали звичним явищем”, – зазначає українська розвідка.

Найвразливішими в цьому є Камчатський і Красноярський краї, Магаданська та Сахалінська області, Чукотський автономний округ, а також Північний Кавказ, що не входять до Єдиної енергетичної системи РФ.

Які фактори впливають на енергетичну кризу?

“Додатковим тиском стали санкції Заходу за воєнне вторгнення до України, внаслідок яких Росія втратила доступ до сучасного енергетичного обладнання, програмного забезпечення та технологій”, – говориться у повідомленні.

“Тож про модернізацію електромереж і впровадження енергоефективних рішень енергетикам годі сподіватися”, – зазначає СЗРУ.

Українська розвідка стверджує, що попри намагання уряду РФ “запровадити хоч якісь заходи для стабілізації своєї енергосистеми”, зростання дефіциту електроенергії свідчить про системну кризу російського енергетичного сектору.

Йдеться про такі заходи, як от грошову компенсацію або знижку на рахунок за спожиту електроенергію за добровільне зниження її споживання в пікові години, а також відключення споживачів, що не потребують гарантованого електропостачання.

“Поки левова частка російського бюджету іде на воєнні витрати, економіка й соціальна сфера не просто потерпатимуть, а й системно занепадатимуть”, – прогнозує українська розвідка.

Нагадаємо: Раніше Служба зовнішньої розвідки України повідомила, що оновлений базовий прогноз мінекономрозвитку Росії виявився критично залежним від збереження чи скасування міжнародних санкцій.

За прогнозом, підвищення середньої ціни нафти Urals із $58 за барель у 2025 році до $65 у 2028-му, однак цей сценарій можливий лише у випадку виходу Росії з міжнародної ізоляції.

Раніше Служба зовнішньої розвідки України заявила, що Росія загнала себе до пастки, збільшивши оборонні витрати і зробивши військово-промисловий комплекс головним драйвером попиту.

Міністерство фінансів РФ повідомило про новий крок, покликаний захистити держбюджет від коливань нафтових цін і західних санкцій, що б’ють по російському енергетичному експорту.

Також раніше повідомлялося, що у 20 регіонах Росії та тимчасово окупованих територій України спостерігався дефіцит пального після обстрілів російських нафтопереробних заводів українськими дронами.

29 вересня в тимчасово окупованому Севастополі на тлі дефіциту палива ввели обмеження на продаж бензину.

Також раніше президент України Володимир Зеленський запевнив, що Україна буде готовою до всіх викликів, які виникають через російські удари по енергетиці. Але сьогодні важко прогнозувати, що буде з нею надалі.

Україна запустила мережу акумуляторних батарей для уникнення тривалих відключень електроенергії в разі російських атак на енергетичні об’єкти і розмістила їх у секретних місцях.

Курс євро зменшився, долар зріс: нові дані НБУ

Офіційний курс євро до гривні в вівторок 7 жовтня зменшиться на 12 копійок до 48,26 грн. Про це свідчить офіційний курс НБУ. Своєю чергою курс долара збільшиться на 12 копійок до 41,34 грн.

Які нові курси валют на 7 жовтня?

Офіційні курси на вівторок 7 жовтня встановлено на такому рівні:

  • 1 долар США – 41,34 грн (41,22 грн станом на 6 жовтня);
  • 1 євро – 48,26 грн (48,38 грн станом на 6 жовтня).

Квадрокоптер DART: новий етап у безпілотних технологіях

Що таке квадрокоптер DART?

Команда дослідників з Університету Шербрука в Канаді розробила експериментальний квадрокоптер під назвою DART (Direct Approach Rapid Touchdown), який може безпечно приземлятися на транспортний засіб, що рухається зі швидкістю до 110 км/год. В ході випробувань, проведених дослідницькою лабораторією Createk, дрон DART успішно здійснив 38 послідовних посадок на пікап, що швидко рухався по шосе.

Як працює дрон DART?

Повідомляється, що посадка на рухомі транспортні засоби завжди була серйозною проблемою для дронів. На високих швидкостях опір повітря змушує БПЛА різко нахилятися вперед, через що пропелери можуть ударитися об поверхню машини. Шасі часто ламається від удару, або дрон просто відскакує. Розробники розв’язали цю проблему, створивши систему, яка поєднує амортизатори на основі тертя та керування зворотною тягою. Ці дві технології дозволяють дрону поглинати енергію удару та залишатися зафіксованим на транспортному засобі, не відскакуючи та не ковзаючи.

Дрон DART вагою 2,4 кг починає посадку, відстежуючи рух апарату зверху. Потім він виконує високошвидкісне вертикальне пікірування до цілі. Таке швидке зниження забезпечує стабільність дрона в турбулентному повітрі та мінімізує перешкоди вітру. Безпосередньо перед приземленням DART виконує маневр вирівнювання тангажу, який випрямляє кут польоту та забезпечує рівномірний контакт усіх чотирьох ніг. Амортизатори на основі тертя приймають на себе основний удар, розсіюючи кінетичну енергію, не викликаючи відскоку. Водночас дрон активує режим зворотної тяги, щільно притискаючи ноги до поверхні транспортного засобу. Ця техніка подвійної дії дозволяє йому надійно триматися на місці навіть за швидкого або нерівномірного руху.

Які можливості має дрон DART?

Як зазначають у виданні, дрон DART відкрив нову віху в сфері безпілотників. Оскільки ця система легка та спирається на компоненти, які вже є в більшості БПЛА, її легко масштабувати для комерційного та військового застосування. За словами авторів, дрони з технологією DART можуть збирати розвідувальні дані для військових та повертатися до рухомих автомобілів операторів, не вимагаючи їх зупинки. У цивільному житті вони могли б переміщувати посилки між вантажівками по дорозі, покращуючи ефективність логістики, або приземлятися на човни та всюдиходи під час пошуково-рятувальних операцій.

Нагадаємо, китайська компанія DAMODA продемонструвала систему автоматизованого розгортання тисяч дронів, які працюють роєм.