StoreDot представила нову технологію для електромобілів

Які ключові переваги нової технології?

Компанія StoreDot показала технологію, здатну виправити ключові недоліки електромобілів. Малий термін служби АКБ, довга зарядка і недостатній ресурс для довгих подорожей можуть залишитися в минулому. Нова батарея здатна витримати 2000 повних циклів зарядки і забезпечити майже 1 мільйон кілометрів пробігу (600 000 миль) без істотної деградації.

У чому полягає прорив?

Нововведення полягає у відмові від традиційних графітових анодів на користь аналогів з великим відсотком кремнію. Останній здатний зберігати в 10 разів більше енергії, ніж графіт, але досі його масовому впровадженню заважав один дефект. Під час заряджання кремній сильно розширювався, що призводило до швидкого руйнування елемента.

Інженерам StoreDot вдалося виправити цей нюанс, розробивши спеціальний кремній-вуглецевий композитний анод. Його структура мінімізує розширення і запобігає розтріскуванню, що і забезпечує феноменальну довговічність.

Коли почнеться виробництво?

Крім величезного ресурсу, батарея зберегла і фірмову технологію екстремально швидкої зарядки (XFC) від StoreDot. Вона дає змогу поповнити запас ходу на 160 км (100 миль) лише за п’ять хвилин. Замість довгого очікування процес тепер можна порівняти за часом із заправкою бензинового авто.

“Це монументальне досягнення. Ми довели, що поєднувати екстремально швидку зарядку і довговічну батарею можливо”, — заявив доктор Девід Лі, головний науковий співробітник StoreDot.

Що важливо, нова технологія сумісна з наявною інфраструктурою гігафабрик, а отже, готова до масового виготовлення без необхідності в колосальних інвестиціях. StoreDot вже веде переговори зі світовими автовиробниками. Хоча наразі ідея перебуває на лабораторній стадії й очікує тестів у реальних умовах, її потенціал величезний. Рішення усуває головні побоювання споживачів, що заважають масовому переходу на електромобілі.

Раніше повідомлялося, що новий американський акумулятор збільшить запас ходу електрокарів на 50%. Компанія 24M Technologies розробила поліпшену технологію виробництва акумуляторів, яка теоретично підвищує запас ходу електрокарів на 50% без збільшення розмірів батареї.

В Україні викрито контрабанду предметів розкоші

Бюро економічної безпеки України (БЕБ) викрило організовану групу, яка займалася перевезенням предметів розкоші через державний кордон України без сплати мит. За інформацією БЕБ, організатори схеми продавали ці товари у власному магазині в Києві.

Детективи головного підрозділу БЕБ виявили осіб, які налагодили переміщення коштовних предметів розкоші з приховуванням від митного контролю. До складу групи входило 11 осіб, серед яких п’ять працівників АТ “Укрзалізниці” та власники приватної компанії.

Як працювала схема контрабанди?

З метою ухилення від сплати митних та інших загальнообов’язкових платежів, брендові ювелірні вироби та швейцарські годинники завозили контрабандою. Коштовні товари купували в Об’єднаних Арабських Еміратах, Гонконзі та інших країнах, а потім їх переправляли до Республіки Польща. Далі ці предмети передавали провідникам пасажирського поїзда міжнародного сполучення “Варшава–Київ” / “Київ–Варшава”.

Ювелірні вироби та годинники ховали у конструктивних порожнинах вагона потягу, що дозволяло їм переміщуватися через кордон. У Києві ці товари продавали у власному магазині за готівку, безготівку та криптовалюту.

Які наслідки для злочинців?

Правоохоронці провели санкціоновані обшуки в потязі, магазині та помешканнях фігурантів. В результаті були вилучені контрабандні товари відомих брендів та 800 тисяч доларів США. Загальна вартість вилучених ювелірних виробів та годинників перевищує 10 мільйонів доларів США.

Детективи БЕБ повідомили про підозру всім особам злочинної групи. Суд наклав арешт на майно підозрюваних, яке було придбане за кошти, отримані від злочинної діяльності, включаючи автомобілі та яхту. Підозрюваним обрано запобіжні заходи.

Нагадаємо, що раніше Бюро економічної безпеки у Волинській області викрило схему незаконного ввезення автомобілів під виглядом гуманітарної допомоги для потреб Збройних сил України. Також БЕБ виявило масштабну схему ухилення від податків та контрабанди електроніки. За січень-серпень митні органи виявили 6 437 порушень митних правил на 7,7 мільярда гривень.

Помилки під час сечовипускання: наслідки для здоров’я

Які помилки можуть призвести до проблем зі здоров’ям?

Маленька помилка під час сечовипускання здатна спровокувати серйозні проблеми зі здоров’ям. Звична дія у туалеті може бути шкідливою для вашого сечового міхура. Не виконуйте вправи Кегеля під час сечовипускання. Вправи Кегеля – це комплекс тренувань для зміцнення м’язів тазового дна, які підтримують сечовий міхур, матку (у жінок), пряму кишку та уретру. MedlinePlus повідомляє, що ці вправи можуть допомогти зміцнити м’язи тазового дна, але не слід починати їх виконувати під час сечовипускання.

Які наслідки можуть виникнути?

Під час сечовипускання м’язи тазового дна розслаблені, щоб дозволити вихід сечі. Якщо ви часто навмисно зупиняєте потік, то змушуєте ці м’язи скорочуватись у момент, коли вони мають бути розслаблені. Можливі наслідки:

  • порушення нормального спорожнення сечового міхура, що може призводити до залишкової сечі та створювати умови для інфекцій сечових шляхів;
  • підвищення тиску в сечовому міхурі та нирках;
  • напруження або спазм тазових м’язів, що з часом може викликати біль або відчуття постійного стиснення.

Тренування м’язів тазового дна слід виконувати, коли сечовий міхур порожній, а не під час сечовипускання.

Чому не варто сидіти на сидінні унітаза?

Зависання над сидінням унітазу також може бути шкідливим, оскільки це призводить до скорочення м’язів тазового дна. Це може призвести до неповного випорожнення. Замість того, щоб зависати в повітрі, слід сісти на унітаз, повністю спираючись на нього і дозволити м’язам тазового дна розслабитися.

Які звички можуть погіршити ситуацію?

У здорової людини сечовий міхур накопичує сечу до певного об’єму (приблизно 300-500 мл), після чого мозок отримує сигнал про потребу спорожнення. Якщо часто ходити в туалет до того, як виникне справжнє відчуття наповнення, мозок і міхур звикають до менших об’ємів. У результаті:

  • міхур стає “ледачим” або “чутливим”;
  • сигнал про потребу з’являється при дуже малих об’ємах;
  • може розвинутися синдром гіперактивного сечового міхура (ГСМ): часті позиви, нічні пробудження, іноді нетримання.

Крім того, зневоднення також може бути проблемою. Коли ви п’єте мало води, сеча стає більш концентрованою, що подразнює слизову оболонку сечового міхура, викликаючи відчуття печіння або часті позиви. При недостатньому питті ви рідше ходите в туалет, що дозволяє бактеріям довше залишатися в сечовому міхурі, що може призвести до циститу або інших інфекцій сечових шляхів.

Увага: Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям обов’язково зверніться до кваліфікованого лікаря.

Росія запускає новий дрон «Шахед» з невідомим компонентом

Збройні сили Російської Федерації запустили по території України ударний дрон «Шахед», оснащений новим невідомим компонентом.

Знімок незвичайного російського “Шахеда”, зроблене з вертольота, опублікував український фахівець в галузі радіотехнологій Сергій “Флеш” Бескрестнов у своєму Telegram-каналі.

“Дякую тим, хто ділиться всім незвичайним. На фото з вертольота на Шахеді виявлено невідомий ящик. Прошу всіх звернути увагу на цю знахідку”, — написав “Флеш”.

Що за невідомий ящик на дроні?

На фото можна помітити невелику коробку, розташовану по центру в передній частині безпілотника. В коментарях користувачі припустили, що це може бути додаткове бойове навантаження. Один з коментаторів також зауважив, що загадковий пристрій зовні нагадує автомобільний акумулятор.

Які цілі дронів «Шахед»?

Важливо зазначити, що “Флеш” назвав основні цілі “Шахедів” з онлайн керуванням: хто зараз під загрозою. Нагадаємо, росіяни застосували на Сумщині удосконалений безпілотник типу “Герань-2”, начинений протитанковими мінами. Вони здатні дистанційно мінувати територію та становлять небезпеку для цивільного населення.

Фокус також повідомляв, що ЗС РФ запускають по Україні дрони “Гербера”, оснащені двома додатковими камерами. За словами експерта, ці безпілотники готують коридори прольоту для “Шахедів”.

Україна використовує оптоволоконні дрони для атак на РФ

Сили оборони України почали використовувати оптоволоконні дрони, які злітають з морських безпілотників, для атак на портові міста Російської Федерації.

Які нові можливості відкриваються?

Морський дрон, що перевозить кілька БПЛА на оптоволокні у відкидних відсіках вздовж корпусу, був помічений на російських кадрах під час ударів по Туапсе та Новоросійську. Це перший відомий випадок запуску оптоволоконних безпілотників з моря, пише Forbes.

Як зазначають у виданні, і Росія, і Україна зараз експериментують зі способами розширення дальності польоту своїх дронів. Це стосується як звичайних FPV-дронів, так і оптоволоконних моделей, відомих своєю стійкістю до глушіння.

“Потенціал цих дронів значною мірою досяг свого піку. Але їх інтеграція з іншими системами, такими як військово-морські носії дронів, наземні платформи або повітряні пускові установки, відкриває нові можливості”, — сказала аналітикиня з питань оборони Олена Крижанівська.

Які переваги мають нові дрони?

За словами аналітика зброї Роя Гардінера, оптоволоконні FPV-дрони, що злітають з морських безпілотних платформ, можуть успішно уражати наземні або морські цілі, обходячи засоби радіоелектронної боротьби (РЕБ) ворога. Він вважає, що ця тактика може змінити динаміку війни на Чорному морі.

“Морські оптоволоконні FPV особливо підходять для більш віддалених цілей, таких як Туапсе та Новоросійськ”, — додав Гардінер.

Інженер Technology United Хайнер Філіпп наголосив, що боротьба з оптоволоконними дронами все ще залишається складною справою. Серед відомих наразі методів — стрільба з дробовиків або перерізання оптоволоконного кабелю під час польоту такими інструментами, як ножиці чи ножі.

За словами авторів статті, виявлення дрона Magura біля узбережжя Туреччини та оптоволоконного носія безпілотників біля узбережжя Краснодара показує, що український флот безпілотників тепер працює майже по всьому Чорному морю.

“На даний момент українські розробники безпілотників перебувають на передовій, коли йдеться про безліч різних типів безпілотників для різних місій, і цей досвід не має собі рівних навіть у найрозвиненіших економіках та галузях промисловості світу”, — зазначив старший науковий співробітник Центру нової американської безпеки Семюел Бендетт.

Нагадаємо, українська компанія Vyriy drone представила дрон-матку “Вересень”, що переносить на собі FPV-дрони та розвідує для них цілі.