HyperOS 3: Оновлення для Xiaomi та його обмеження

Прошивка HyperOS 3 на основі ОС Android 16 наближається до виходу. Проте для десятків пристроїв цей апдейт стане останнім. Стали відомі моделі, для яких сама оболонка буде доступна, але лише на базі ОС Android 15, після чого їхній життєвий цикл завершиться.

Хоча Xiaomi останнім часом покращує свою політику оновлень, багато гаджетів неминуче позбавляються підтримки. Видання Gizhina опублікувало повний список телефонів, для яких HyperOS 3 стане фінальним великим релізом. Перелік розділений на три суббренди.

Які смартфони Poco не отримають нові оновлення?

До списку потрапили найпоширеніші моделі середнього і бюджетного класів, які отримають обіцяні два основні апдейти і зупиняться на Android 15.

  • Poco C65;
  • Poco F5 5G;
  • Poco F5 Pro;
  • Poco M6 Pro;
  • Poco X6 Neo.

Які моделі Redmi залишаться без підтримки?

Тут список ще ширший. Підтримка закінчується як для найдешевших апаратів, так і для хітів серій K і Note, включно з відносно свіжою лінійкою Note 13, якій не виповнилося і двох років.

  • Redmi 12, Redmi 12 5G, Redmi 13C, Redmi 13C 5G, Redmi 13R;
  • Redmi K50 Ultra, Redmi K60;
  • Redmi Note 12 4G, Redmi Note 12 NFC 4G, Redmi Note 12R, Redmi Note 12S, Redmi Note 12T Pro, Redmi Note 12 Turbo;
  • Redmi Note 13 4G, Redmi Note 13 4G NFC, Redmi Note 13 5G, Redmi Note 13R Pro.

Які флагмани Xiaomi не отримають нові оновлення?

Навіть флагмани минулих років не стали винятком. Підтримка зупинена для смартфонів 12-ї серії, включно з топовим камерофоном 12S Ultra.

  • Xiaomi 12, Xiaomi 12 Pro, Xiaomi 12S, Xiaomi 12S Pro, Xiaomi 12S Ultra;
  • Xiaomi 12T, Xiaomi 12T Pro;
  • Xiaomi Civi 3, MIX Fold 2.

Що нового в HyperOS 3?

Останнє оновлення принесе на ці пристрої свіжий інтерфейс у стилі “рідкого скла” Apple, перероблений центр управління і більш плавні анімації. Розгортання HyperOS 3 стартувало у вересні 2025 року.

Раніше повідомлялося, що відомо про новий смартфон Xiaomi, який нав’яже конкуренцію Samsung Galaxy S26. Китайська компанія анонсувала новинку з потужним процесором і надзвичайно сильним звуком. Телефон Redmi K90 Pro Max вийде наприкінці жовтня.

Нове у стосунках: формат LAT стає популярним

Що таке формат LAT?

У світі з’являється все більше пар, які кохають, будують плани, але живуть у різних домівках. Це – LAT, або Living Apart Together – формат, що змінює уявлення про стосунки.

Чому пари обирають жити окремо?

Бути поруч не завжди означає бути поряд щодня. Іноді саме здоровий партнер не потребує постійного контролю, нескінченної уваги чи спільного простору, щоб залишатися близьким. Він не зливається повністю, а дає місце для дихання – собі й іншому. Саме з цього народжується формат LAT – коли любов не обмежується спільною адресою.

LAT-пари можуть зустрічатися щовечора або бачитися лише у вихідні. Вони пишуть довгі повідомлення, дзвонять на ніч і все одно засинають не поруч. LAT-пари не сваряться через немитий посуд чи будильник о сьомій ранку – бо мають свій простір, свої звички і свої межі. Для багатьох це спосіб зберегти себе, не розчинятися у побуті, не відмовлятися від власних звичок і не підлаштовувати життя під іншу людину.

Чи це новий тренд у стосунках?

Це не “тимчасово” і не “щоб відпочити один від одного”. Це усвідомлена модель, у якій люди залишаються парою, але відмовляються від старого уявлення про те, що любов обов’язково має жити за однією адресою. Такий формат уже став частиною сучасної культури у багатьох країнах. І поступово доходить до нас – разом із новим розумінням того, що справжня близькість не завжди потребує спільної квартири.

LAT – це коли любов має свій простір і не вимагає спільних стін. Сам термін Living Apart Together з’явився у 70-х, але популярності набув лише останніми роками. Сьогодні його обирають не лише пари, що живуть у різних містах, а й ті, хто свідомо не хоче змішувати побут і кохання.

Пільгове оподаткування електромобілів продовжено до 2027 року

Верховна Рада України ухвалила рішення про продовження пільгового оподаткування електромобілів ще на один рік — до 2027 року. Про це у своєму Телеграм-каналі повідомив народний депутат Ярослав Железняк.

Відповідна правка №1061 була прийнята під час розгляду проєкту державного бюджету на 2026 рік. За продовження пільг проголосували 248 депутатів.

«Це доручення уряду. Тобто це ще не вважається прийнятим остаточним рішенням — у листопаді Кабінет Міністрів має подати фінальний текст», — зазначив Железняк.

Які пільги отримають електромобілі?

Пільговий режим для електромобілів передбачає звільнення від сплати податку на додану вартість (ПДВ) та мита при імпорті електротранспорту. Нагадаємо, раніше імпорт легкових електромобілів звільнили від сплати мита та ПДВ до кінця 2025 року.

Яка динаміка ринку електромобілів в Україні?

Народні депутати запропонували продовжити пільги на ввезення в Україну електромобілів. За підсумками вересня, сумарний обсяг сегмента легкових електромобілів в Україні становив рекордні 12,1 тисячі, що на 5,9% більше, ніж у серпні, та на 89,2% більше в порівнянні з вереснем 2024 року.

Зростання акцій європейських комунальних підприємств триває

Акції європейських комунальних підприємств продовжили цьогомісячне зростання в середу, досягнувши 14-го дня, і наближаються до найдовшої серії перемог з рекордних 15 днів у березні 1998 року. Про це повідомляє Reuters.

Чому зростають акції комунальних підприємств?

Настрої інвесторів щодо комунальних послуг стають дедалі позитивнішими завдяки різкому зростанню попиту на електроенергію, пов’язаному з швидким розширенням центрів обробки даних штучного інтелекту та електрифікацією транспорту і промисловості. Перспективи стабільних витрат на позики в регіоні також сприяли розвитку цього чутливого до процентних ставок сектора.

Які результати індексу комунальних послуг?

Станом на 09:06 за Гринвічем індекс комунальних послуг STOXX зріс на 0,6%, збільшивши свій річний приріст до майже 24% і ставши другим за результативністю сектором в Європі після банків.

Анджело Меда, керівник відділу акцій Banor SIM у Мілані, сказав, що зростання було зумовлене кількома факторами. “Це поєднання тематичних інвестицій у такі сфери, як електрифікація та центри обробки даних, перехід до захисних акцій на тлі економічної невизначеності та усвідомлення того, що інфляція в Європі, здається, під контролем, що свідчить про те, що ставки більше не зростатимуть”, — сказав він.

Нагадаємо: США і Катар попередили ЄС, що його торгівля, інвестиції та енергопостачання зазнають шкоди, якщо блок не відмовиться від нових жорстких правил у галузі клімату та прав людини.

Кібератака паралізувала Jaguar Land Rover та 5 000 компаній

На початку вересня Британія зазнала наймасштабнішої кібератаки, яка паралізувала діяльність компанії Jaguar Land Rover (JLR) та понад 5 000 інших підприємств. Збитки від цього інциденту перевищили 1,9 млрд стерлінгів (2,5 млрд доларів), про що повідомляє Financial Times.

Які наслідки кібератаки для Jaguar Land Rover?

Колишній керівник Національного центру кібербезпеки Кіаран Мартін зазначив, що цей інцидент став найзбитковішою кіберподією в історії Великої Британії. JLR, що належить індійській Tata Motors, лише нещодавно відновила часткове виробництво автомобілів у Британії після атаки, що сталася 31 серпня.

Уряд Великої Британії надав компанії держгарантію позики на суму 1,5 млрд стерлінгів, щоб стабілізувати її фінансовий стан та полегшити доступ до кредитування. Експерти вважають, що повне відновлення виробництва може тривати до січня 2026 року, хоча атакувальники, ймовірно, не змогли проникнути в операційні системи, які керують виробничими процесами.

Які загрози існують для кібербезпеки у Великій Британії?

За даними Національного центру кібербезпеки, за останній рік кількість “національно значущих” інцидентів у Британії зросла більш ніж удвічі – зі 89 до 204. Серед основних джерел загроз називають Китай, Росію та інші держави, які можуть використовувати атаки не лише з фінансових, а й з геополітичних мотивів.

Наразі розслідування інциденту проводить Національне агентство з боротьби зі злочинністю. Поки що невідомо, хто стоїть за атакою і чи сплачував автовиробник викуп. Нагадаємо, що Велика Британія надала Jaguar Land Rover кредитну гарантію на суму 2 млрд доларів для підтримки ланцюга поставок після зупинки виробництва внаслідок кібератаки.

Найбільший британський виробник автомобілів Jaguar Land Rover (JLR) закрив свої заводи до 1 жовтня після кібератаки на початку вересня, яка паралізувала його діяльність і спричинила труднощі для дрібних постачальників.