Lexus UX 300h 2025: надійний гібридний кросовер

Чому Lexus UX 300h став лідером у своєму сегменті?

Сучасний кросовер став для багатьох улюбленим сімейним автомобілем, в якому надійність важливіша за потужність. На цьому ринку японські бренди домінують, а Lexus UX 300h 2025 року виділяється особливо — компактний гібридний кросовер отримав високі оцінки власників та експертів.

Які переваги Lexus UX 300h?

UX швидко став лідером у преміальному компактному сегменті. Власники та автоексперти цінують його за:

  • вдосконалений гібридний силовий агрегат;
  • бездоганну якість збірки;
  • зручні для міста розміри.

UX створено для сучасних міських водіїв, які потребують спритного керування, високої посадки та низької витрати пального. При цьому автомобіль успадкував увагу Lexus до деталей та надійність гібридної системи Toyota. Аналітики JD Power оцінили надійність поточної моделі на 85/100. Експерти RepairPal дали бренду Lexus 4 з 5 зірок. За прогнозами, вартість технічного обслуговування UX 300h протягом перших 10 років володіння приблизно на 40% нижча, ніж у середньому для розкішних кросоверів.

Яка інженерія стоїть за Lexus UX 2025?

Lexus UX 2025 року побудований на вдосконаленій модульній платформі. Конструкція мінімізує механічне навантаження, забезпечуючи жорсткість та знижений шум у салоні. Гібридний силовий агрегат (2-літрова система) запозичений від Toyota Prius та Corolla Cross Hybrid, що гарантує ефективність. Дизайн кузова та шасі доповнено покращеннями аеродинаміки, що сприяє тихій їзді та паливній економічності. Lexus UX 300h є найбільш міським кросовером бренду. Аналітики підтверджують, що гібриди Lexus стабільно перевершують конкурентів у сегменті за надійністю, а власники відзначають мінімальні проблеми, пов’язані переважно з електронікою, а не з трансмісією.

Експорт нафтопродуктів з Росії досяг найнижчого рівня

Експорт нафтопродуктів з Росії впав до найнижчого рівня за час війни, оскільки зупинка нафтопереробних заводів і посилення західних санкцій зруйнували енергетичну торгівлю країни. Про це повідомляє Bloomberg.

За даними Vortexa Ltd., зібраними Bloomberg, загальний обсяг морських поставок нафтопродуктів у перші 26 днів цього місяця становив у середньому 1,89 млн барелів на день, що є найнижчим показником принаймні з початку 2022 року.

Незважаючи на незначне зростання експорту дизельного палива, загальний обсяг поставок знизився через слабкі показники нафти та мазуту, особливо з балтійських портів після атак на експортний хаб Усть-Луга. Несприятливі погодні умови поблизу регіону в останні дні також могли вплинути на роботу портів.

Які фактори вплинули на експорт?

Остання хвиля обмежень, спрямованих проти нафтових гігантів “Роснефть” та “Лукойл”, додала нової невизначеності, змусивши трейдерів маневрувати між маршрутами платежів і термінами рейсів напередодні наближення терміну введення санкцій США 21 листопада.

У найближчій перспективі експорт дизельного палива залишається відносно стабільним, оскільки більшість поставок прямує на сусідні ринки, такі як Туреччина та Африка. Потоки нафти та мазуту є більш вразливими, оскільки тривалі рейси до Азії ставлять під загрозу затримки деяких вантажів, на які накладено санкції.

Які дані про видобуток нафти в Росії?

Оскільки Росія більше не оприлюднює офіційні дані про видобуток, трейдери відстежують морські поставки, щоб оцінити обсяг видобутку нафти в країні. За даними Bloomberg, що відстежує судноплавство, поставки нафти знизилися з найвищого рівня за майже два з половиною роки.

Нагадаємо: Авіакомпанія РФ Red Wings зіткнулася з масовими технічними несправностями парку: два з трьох літаків, що виконують далекомагістральні рейси, вийшли з ладу.

Зміни в розкладі рейсу Укрзалізниці з Варшави

Рейс АТ ‘Укрзалізниці’ із Варшави 30 жовтня проходитиме зі змінами — через технічні причини буде додаткова пересадка. Про це повідомляє пресслужба ‘Укрзалізниці’.

Як буде організовано пересадку?

В компанії розповідають, що руж буде організовано наступним чином: на станції Варшава-Всходня пасажири мають сісти до будь-якого з трьох додаткових вагонів поїзда Інтерсіті №12010. Квитки залишаються дійсними, місця можна займати у довільному порядку.

Які подальші дії пасажирів?

У Любліні пасажири вагонів 1, 2, 3, 5, 6 і 7 пересідають до поїзда ‘Укрзалізниці’ №68/67 Варшава — Київ, який далі прямує до столиці. Пасажири 4-го вагону продовжують подорож Інтерсіті №12010 до станції Хелм. Там на них чекатиме додатковий вагон №16, причеплений до поїзда №20 Хелм — Київ.

“Ми щиро перепрошуємо за незручності — техніка іноді підкидає сюрпризи, але ми зробили все, щоб ви все одно комфортно та без стресу дісталися додому. І щоб трішки компенсувати ситуацію — на ваш рахунок уже зараховано 1000 ‘обіймашок’,” – додали в ‘Укрзалізниці’.

Що нового в законодавстві?

Нагадаємо: Уряд підтримав розроблений Міністерством розвитку громад та територій законопроект ‘Про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту України’. Документ створений, щоб адаптувати українську залізницю до законодавства та стандартів Європейського Союзу. Його мета — підвищити безпеку руху, забезпечити технічну сумісність із європейською системою та зробити український залізничний транспорт частиною єдиного європейського простору.

Чи ефективний стретчинг замість силових тренувань?

Чи корисно займатися стретчингом?

Сьогодні особливо популярними стали такі види спорту, як стретчинг, йога та пілатес. Багато хто використовує ці практики не лише як рухову активність, а й як спосіб розслабитися та відпочити. Фітнес-тренер Віктор Мандзяк в інтерв’ю пояснив, чи ефективні ці практики замість силових тренувань.

“Якщо дивитись з перспективи здоров’я на це питання, то дуже просте правило: рух – це завжди краще, ніж його відсутність. Тут будь-який рух підходить”, – зазначає Мандзяк. Однак, за його словами, стретчинг не можна назвати активним рухом. “Це просто пасивно розтягуються м’язи. Я не бачу вагомої користі в цьому, окрім того, що людям може це подобатися. Це найменш корисний вид фізичної активності, тому що це й фізичною активністю важко назвати”, – наголошує тренер.

Чому стретчинг не замінює навантаження?

Суть фізичної активності полягає в скороченні м’яза дією зовнішньої сили. “Стретчинг пасивний. Це просто ти займаєш певні пози, механічно розтягуєш свої тканини. Окрім того, що ти стаєш гнучкішим, немає користі”, – додає експерт. Він радить обирати активні форми руху. Якщо ви ходите в зал, виділіть цей час на реально фізичний рух.

Мандзяк підкреслив, що стретчинг не має негативного впливу на організм, але й не дає значного ефекту. “Стретчинг не шкодить у довгостроковій перспективі. І якщо вам це подобається робити, робіть це”, – підсумовує він.

Увага: Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям обов’язково зверніться до кваліфікованого лікаря.

Перовскітні сонячні панелі: майбутнє енергетики

Чому перовскітні панелі стають популярними?

Перовскітні сонячні панелі стають дедалі популярнішим варіантом і, за прогнозами, займуть значну частку ринку до 2035 року. Останніми роками сукупний середньорічний темп зростання потужностей з виробництва сонячних фотоелектричних систем становив 31,8%, що більш ніж у 2 рази перевищує темпи зростання вітроенергетики, які становили 14,2%, йдеться на сайті аналітичної компанії IDTechEx.

Які переваги тонкоплівкових елементів?

Зростає потреба у випробуванні нових матеріалів, оскільки традиційні кремнієві сонячні панелі стають дедалі менш придатними для сучасних застосувань, а їхні обмеження за вагою та ефективністю створюють перешкоди для повсюдного впровадження. Типові кристалічні кремнієві елементи мають відносно складну структуру з кількома шарами. Це робить їх жорсткими і важкими, тобто, по суті, непридатними для використання в нових, легких додатках, де сонячна енергія може бути корисною.

Технологія тонкоплівкових елементів передбачає нанесення тонких шарів фотоелектричних матеріалів на підкладку з бажаного матеріалу, наприклад, скла, пластику або металу, товщиною від 5 до 500 нм. Ця виняткова тонкість забезпечує гнучкість модулів, відкриваючи можливості для їх різноманітного застосування. Як наслідок, прогнозується, що тонкоплівкові технології, раніше не здатні конкурувати з кремнієвими, отримають ширше розповсюдження в наступному десятилітті.

Чому перовськіт є перспективним матеріалом?

Станом на 2025 рік телурид кадмію вважається найпопулярнішою з нових тонкоплівкових технологій, проте перовськіти стають дедалі популярнішим варіантом. Перовськіти — це сімейство матеріалів зі специфічною структурою, які вирізняються легкістю і гнучкістю і можуть використовуватися поряд із кремнієм для підвищення його продуктивності. Їхня оптоелектронна активність дає змогу перетворювати світло на електрику, а низька вартість синтезу і виробництва робить їх привабливим варіантом для використання на ринку.

Аналітики IDTechEx вважають одноперехідні перовскітні сонячні елементи гарним варіантом для додатків з обмеженнями за вагою і необхідністю гнучкості. Вертикальна інтеграція будівель та інтелектуальна електроніка з автономним живленням — два приклади того, де тонкоплівкові перовскітні сонячні панелі можуть бути корисними, замінивши акумулятори, володіючи можливістю самозарядки для простоти і зручності використання.

Тонкоплівкові панелі розглядаються як один із варіантів для розроблення гнучких електронних пристроїв, однак обидва рішення перебувають на стадії розроблення. Полімерна інкапсуляція, ймовірно, буде простішим процесом для перовскітних осередків, оскільки їхні форм-фактори і вимоги до продуктивності аналогічні OLED-пристроям, для яких ці матеріали вже доступні на ринку, роблять висновок експерти.

Раніше ми писали про те, що вчені зробили неймовірне відкриття у сфері сонячних панелей. Дослідники з Кембриджського університету зробили відкриття, яке може змінити спосіб виробництва сонячних панелей у майбутньому.