Які міфи про Subaru є правдою?
Автомобілі Subaru часто овіяні легендами про надскладний ремонт та надмірне споживання оливи, що лякає потенційних покупців. Експерти розібралися, які з цих проблем є вигадкою, а які — конструктивною особливістю опозитних двигунів, що потребує уваги. Як з’ясували автори каналу “Фіксим Тачку”, страшилки навколо Subaru в основному є перебільшеними міфами, хоча деякі реальні проблеми все ж існують.
Чи дійсно заміна свічок є складною?
Найпопулярніша байка стверджує, що для заміни свічок в опозитному двигуні Subaru необхідно або опускати, або навіть витягувати двигун. Насправді, для доступу до свічок достатньо зняти акумулятор з одного боку та короб повітряного фільтра з іншого. Замінити свічки цілком реально, хоча це може зайняти більше часу через обмежений простір біля лонжеронів. Це є незручним, але не вимагає демонтажу двигуна.
Чи дійсно обслуговування Subaru дороге?
Поширена думка, що Subaru завжди ламається і його обслуговування космічно дороге. Насправді, висока вартість обслуговування стосується виключно ремонту самого двигуна через його опозитне розташування (дві головки, чотири розпредвали, дві прокладки ГБЦ). Заміна ходової частини та інші стандартні роботи не відрізняються за ціною від інших японських брендів. Проблеми з надійністю, як і у більшості марок, найчастіше виникають через придбання авто зі скрученим пробігом або у занедбаному стані.
Які реальні проблеми існують у Subaru?
Дві інші проблеми є конструктивними особливостями, які проявляються лише за певних умов експлуатації — витрата оливи та стук циліндру. Якщо у водія турбований двигун (наприклад, 2.0L) або потужні атмосферні (3.0L/3.6L), і він регулярно крутить їх до високих обертів, то мастило дійсно згорятиме. Але в такому режимі експлуатації його споживатиме будь-який двигун. Звичайні моделі (1.6L, 2.0L, 2.5L на варіаторі), які експлуатуються в нормальних міських режимах та мають доглянутий мотор, між замінами оливи практично не вимагають її доливання.
Стук четвертого циліндру стосується переважно турбованих Subaru, які експлуатуються у дуже жорстких режимах. Проблема пов’язана з конструкцією опозитного двигуна: горизонтальне розташування циліндрів ускладнює рівномірне змащування; четвертий циліндр є найбільш теплонавантаженим, позаяк охолоджувальна рідина проходить його останнім, забравши тепло від попередніх циліндрів; використання компактних поршнів зі зменшеною висотою “спідниці” сприяє швидшому зносу та задирам. Якщо водій не слідкує за рівнем оливи або постійно дає двигуну максимальне навантаження, це призводить до неприємних наслідків, які не обмежуються лише четвертим циліндром.