23 листопада на національних телеканалах України вийшов новий ролик «Світоч». Так розпочалася рекламна кампанія на підтримку бренду «Світоч», широкомасштабний проект оновлення якого триває вже більше року.
Мета нової рекламної кампанії – розповісти історію найстарішого солодкого бренду України, про давні традиції, дбайливо збережені майстрами «Світоча», безкомпромісну якість, любов та високу лояльність споживачів. В основу рекламного ролика покладено нову концепцію бренду – «Покоління майстерності. Покоління любові».
Сюжет ролику дозволяє зазирнути у таємничий світ приготування найсмачнішого шоколаду: «Щоб отримати унікальний смак шоколаду «Світоч», ми відбираємо та перемішуємо натуральні інгредієнти. Потім додаємо найкращі українські вершки, щоб «Світоч» став найніжнішим…».
«Новий зворушливий ролик демонструє майстерність поколінь шоколадарів та вишуканий смак продукції «Світоч», – зазначив директор кондитерського бізнесу Nestle в Україні Джон Ламберт.
Над проектом працювали: креативне агентство повного циклу «Adventa Lowe» та продакшн студія «Радіоактів Фільм».
Nestlе – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 280 000 працівників. Nestlе належать 456 заводів у 84 країнах. Річний обсяг продажів Nestlе у світі сягнув у 2008 році 109,9 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestlе представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlе володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
Nestlе почала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як Nescafе, Nesquik, Maggi, Nuts, KitKat, Friskies та ін. У 1998 році Nestlе S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlе S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). Бізнес Nestlе в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин, морозиво. Обсяг продажів Nestlе в Україні у 2008 році склав 2,66 млрд. гривень, продемонструвавши зростання на 16%. Починаючи з 2004 року Nestlе інвестувала в українську економіку 2,5 млрд. гривень. |