Site icon Companion UA

Золота осінь KIA Motors

В жовтні рівень світових продажів автомобілів KIA збільшився на 34,6%, в Україні автомобілі KIA входять до трійки лідерів.


– Другий місяць поспіль KIA входить до трійки лідерів на українському ринку
– В жовтні у світі продано 148 583 транспортних засобів KIA
– Жовтневі продажі в Китаї, Північній Америці, на загальних ринках, в Європі та Кореї порівняно з попереднім роком зросли на 119,3%, 41,7%, 31,7%, 30,1% та 7,2% відповідно
– Сукупний об’єм продажів в 2009 році сягнув 1 336 378 одиниць, що на 13,9% більше порівняно з попереднім роком
– Сукупно за 2009 рік Китай, Корея, загальні ринки і Північна Америка порівняно з попереднім роком продемонстрували зростання продажів на 54,8%, 24,6%, 12,6% та 8,8% відповідно


Осінній бізнес-сезон для Корпорації KIA Motors видався напрочуд вдалим, як в Україні, так і в цілому по світу. За даними дослідження авторитетної інформаційно-аналітичної групи AUTO-Consulting, в Україні автомобілі KIA другий місяць поспіль займають третє місце за обсягами продажу (в сегменті нових легкових автомобілів). При цьому доля ринку KIA в жовтні досягла рекордного значення 8,3%. Це свідчить про зростання популярності південнокорейського бренду і високий рівень довіри вітчизняних споживачів до автомобілів KIA.

Глобальні продажі у жовтні пасажирскьких автомобілів (експортних, внутрішніх і продажів із закордонних заводів), SUV/MPV та комерційних транспортних засобів загалом склали 148 583 одиниці техніки.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року ця цифра зросла на 34,6%.

KIA вдалося збільшити продажі в кожному регіоні порівняно з попереднім роком, включаючи Китай (реалізовано 24 896 одиниць техніки, зростання об’ємів на 119,3%), Північну Америку (26 093 одиницІ, зростання об’ємів на 41,7%), загальні ринки (29 621 одиниця, зростання об’ємів на 31,7%), Європу (31 956 одиниць, зростання об’ємів на 30,1%) та Корею (39 017 одиниць, зростання об’ємів на 7,2%).
Загалом впродовж перших десяти місяців 2009 року глобальні продажі KIA зросли на 13,9% порівняно з минулим роком і досягли 1 336 378 одиниць техніки. Найбільші темпи зростання продемонстрував китайський ринок, де об’єм продажів збільшився на 54,8% і сягнув 191 765 одиниць. Корея, загальні ринки і Північна Америка порівняно з попереднім роком продемонстрували зростання продажів на 24,6% (реалізовано 327 542 одиниці техніки), 12,6% (реалізовано 243 530 одиниць техніки) та 8,8% (реалізовано 301 069 одиниць техніки) відповідно.

За звітний період 2009 року бестселером на зарубіжних ринках став KIA Cerato (на деяких ринках відомий, як Spectra або Forte) – рівень його продажів сягнув 237 402 одиниць. Не набагато відстали Rio В-класу та компактний SUV KIA Sportage з об’ємами продажів 141 929 одиниць та 141 564 одиниці відповідно. cee’d C-класу посів четверте місце з об’ємом продажів 102 963 одиниці, тоді як п’яте місце належить Picanto з об’ємом 84 761 одиниця. Ситуація з розподілом моделей за популярністю відрізняється, але місце бестселера посідає той же Cerato.

Щодо продажів транспортних засобів за межами Кореї, об’єми реалізації пасажирських транспортних засобів та SUV/MPV порівняно з минулим роком у жовтні збільшилися на 53,2% (73 037 одиниць техніки) і 40,9% (36 621 одиниця) відповідно.

Хенк Лі (Hyoung-Keun Lee), Президент KIA Motors Corporation, сказав: «Ми в захваті, що жовтень став ще одним успішним місяцем для KIA. Ми будемо і надалі притримуватись тенденції зростання продажів і забезбечувати молодих душею споживачів водночас стильними і економічними автомобілями».





Довідка:

Офіційний дистриб’ютор автомобілів КІА – компанія «ФАЛЬКОН-АВТО» – входить до складу підприємств Корпорації «УкрАВТО». Дилерська мережа «ФАЛЬКОН-АВТО» в Україні включає 66 автосалонів.
Корпорація KIA Motors, заснована у 1944 році, є найстарішим автомобільним підприємством Південної Кореї. Продаж продукції відбувається в широкій дилерській мережі, в яку входять понад 4600 автосалонів в 172 країнах світу.
Високоякісне відео KIA для широкомовлення або потокове (для використання на Web) і зображення для друку терер доступні на The NewsMarket (
www.thenewsmarket.com/kiamotors). Опції доставки включають передачу за протоколом FTP і потокове завантаження різноманітних типів файлів, зокрема, Flash, MPEG-2, QuickTime і Windows Media. Для ЗМІ регістрація та контент безкоштовні.
*Загальні ринки включають регіони Центральної та Південної Америки, Карибського басейну, Азії (виключаючи Китай), Тихого океану, Близького Сходу та Африки.
Exit mobile version