100 000 автомобілів Cayenne другого покоління зійшли з конвеєра у Лейпцигу. В той же час досягнення даного показника лише розпочинає визначний для виробництва Porsche рік.
«Десять років тому розпочалася історія Porsche у Лейпцигу, заводу, який став одним з найбільш сучасних автомобільних комплексів у світі. Окрім Cayenne, він випускає люксовий седан Panamera, який користується надзвичайним успіхом. З конвеєра зійшло вже близько 70 000 екземплярів даної моделі. Завдяки цьому понад 93 800 автомобілів було зібрано на заводіу Лейпцигу у 2011 році, більше, ніж будь-коли», – зазначив Вольфганг Лаймгрубер, член правління Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, який відповідає за виробництво та логістику.
Ювілейний Cayenne випущено для ринку Бразилії, де автомобіль білого кольору з двигуном V8 буде передано новому власнику. Cayenne продається на 124 ринках у п’яти варіантах, потужність яких становить від 245 к.с. до 500 к.с., а витрати палива коливаються в межах 7,2 л/100 км – 11,5 л/100 км. Друге покоління Cayenne випускається у Лейпцигу з 2009 року, в той час як 360 000 екземплярів першого покоління було зібраноз 2002 року.
«Оскільки Cayenne та Panamera користуються стабільно високим попитом, ми впроваджуємо третю зміну на заводі у Лейпцигу наприкінці січня. Завдяки цьому щодня випускатиметься в середньому 500 автомобілів», – додав Лаймгрубер. Впровадження третьої зміни – це лише один з викликів, які стоять перед Porsche. Робота над значним розширенням виробництва триває. Фарбувальний цех та лінія кузовної збірки для повністю нового модельного ряду, який випускатиметьсяу Лейпцигу з кінця 2013 року, – серед споруд, які будуються на ділянці площею 17 га у Лейпцигу. Porsche також інвестує 500 млн євро у виробничу лінію для Cajun, завдяки чому буде створено 1000 нових робочих місць.
Зігфрід Бюлов, керівник компанії Porsche Leipzig GmbH, пояснює: «2012 рік буде визначним та сповненим різноманітними подіями. Ми беремо на роботу багато нових співробітників, святкуємо випуск 500 000 автомобілів з позначкою “Made in Leipzig” та відзначаємо десятиріччя виробництва у Лейпцигу».