THE NIGHT OF ADEATERS ®/НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ –2009

Фантастичне шоу від Жана Марі Бурсіко знову підкорило Київ.


THE NIGHT OF ADEATERS ®/НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ відбулася у найбільшому кінотеатрі країни –  «Мегаплекс» в РТЦ «Блокбастер».
Цього року шоу відвідало більше двох тисяч глядачів. Представник Синематеки Жана Марі Бурсіко – Томас Лекує (Tomas Lecuyer) не лише привіз у Київ колекцію з 540 найцікавіших та найкумендніших роликів з усього світу, але й в перервах між показами розважав гостей власними DJ-сетами. 

Партнери  Ночі також постаралися для глядачів – усі щасливі власники квитків отримали сувенірні магніти та брелоки із логотипом Ночі, мали змогу зробити фантастичне фото напам’ять, отримати ексклюзивний сервіс від напою події, а також подивитися міні-фешн шоу від модного бренду у виконанні ведучих. Організатори ж додали до цього веселі різнокольорові дудки,  звуки яких були тим гучнішими, чим більше сподобався аудиторії ролик.

Найбільше глядачам сподобалася реклама пива, ролики за участю зірок, а також, традиційно, соціальний блок колекції.


Фото Д. Шевченка у доданому файлі. На фото: 1. Томас Лекує (Thomas Lecuyer) – представник Синематеки Жана Марі Бурсіко. 2. Відвідувачі. 3. Фото з прес-конференції.







Довідка про захід:

THE NIGHT OF ADEATERS ®/НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ*– це щорічне шоу, що проводиться більш ніж в 40 країнах світу.
НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ – це шестигодинна трансляція, протягом якої глядачі знайомляться з п’ятьма сотнями найкреативніших, найкумедніших та найнеочікуваніших рекламних роликів, зібраних з усього світу.
Це – Ніч в приголомшливій компанії, а також місце зустрічі ключових персон рекламного та шоу бізнесу.
Двічі занесена до Книги Рекордів Гінеса, Ніч Рекламожерів є дійсно унікальною подією, яка щорічно збирає 250 000 глядачів зі всієї планети.
Ресурси колекції використовуються рекламними агентствами та рекламо-давцями для відстежування історії реклами конкретного продукту, а також телеканалами в процесі створення ретроспективних програм.

Залишити відповідь