Фантастичне шоу від Жана Марі Бурсіко знову підкорило Київ.
THE NIGHT OF ADEATERS ®/НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ відбулася у найбільшому кінотеатрі країни – «Мегаплекс» в РТЦ «Блокбастер».
Цього року шоу відвідало більше двох тисяч глядачів. Представник Синематеки Жана Марі Бурсіко – Томас Лекує (Tomas Lecuyer) не лише привіз у Київ колекцію з 540 найцікавіших та найкумендніших роликів з усього світу, але й в перервах між показами розважав гостей власними DJ-сетами.
Партнери Ночі також постаралися для глядачів – усі щасливі власники квитків отримали сувенірні магніти та брелоки із логотипом Ночі, мали змогу зробити фантастичне фото напам’ять, отримати ексклюзивний сервіс від напою події, а також подивитися міні-фешн шоу від модного бренду у виконанні ведучих. Організатори ж додали до цього веселі різнокольорові дудки, звуки яких були тим гучнішими, чим більше сподобався аудиторії ролик.
Найбільше глядачам сподобалася реклама пива, ролики за участю зірок, а також, традиційно, соціальний блок колекції.
Фото Д. Шевченка у доданому файлі. На фото: 1. Томас Лекує (Thomas Lecuyer) – представник Синематеки Жана Марі Бурсіко. 2. Відвідувачі. 3. Фото з прес-конференції.
Довідка про захід: |