Apple Watch більше не CO2-нейтральний у Німеччині

Apple більше не може рекламувати свій Apple Watch як “CO2-нейтральний продукт” у Німеччині після того, як у вівторок суд виніс рішення на користь екологів, визнавши, що американська технологічна компанія ввела споживачів в оману. Про це повідомляє Reuters.

Чому суд ухвалив таке рішення?

Apple рекламувала цей пристрій в Інтернеті як “наш перший CO2-нейтральний продукт”, що, на думку колегії суддів у Німеччині, є безпідставним твердженням і порушує німецьке конкурентне право, згідно із заявою регіонального суду у Франкфурті. Рішення суду може бути оскарженим.

На чому базувалася вуглецева нейтральність Apple?

Apple базувала своє твердження про вуглецеву нейтральність на проєкті, який вона реалізує в Парагваї з метою компенсації викидів шляхом висадки евкаліптових дерев на орендованій землі. Однак суд у Франкфурті заявив, що оренда 75% площі проєкту не була забезпечена після 2029 року і що компанія не могла гарантувати продовження цих контрактів.

Екологічна група Deutsche Umwelthilfe (DUH), яка подала позов проти Apple, привітала рішення суду як успіх у боротьбі проти так званого “greenwashing” (використання екології як маркетингового інструменту). “Передбачуване зберігання CO2 на комерційних плантаціях евкаліптів обмежене лише декількома роками, договірні гарантії на майбутнє є недостатніми, а екологічна цілісність монокультурних територій не гарантована”, — заявив у своїй заяві голова DUH Юрген Реш.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.