Banijay використовує AI для популяризації контенту на YouTube

Французька продюсерська компанія Banijay Entertainment, відома своїми реаліті-шоу “Великий брат” і “МастерШеф”, активно впроваджує стартап Moments Lab у сфері штучного інтелекту, щоб підвищити свою популярність на YouTube. Як повідомляє видання Business Insider, компанія використовує новітні технології для вивчення аудиторії та рекламодавців, а також для створення вірусних відеороликів.

Banijay Entertainment вже публікує на YouTube повні випуски своїх шоу, але прагне розширити свою присутність на платформі за рахунок коротких відео. Використовуючи штучний інтелект, компанія індексує 200 000 годин контенту, аналізуючи мовлення, деталі сцен і емоції, щоб знайти найцікавіші моменти. Наприклад, ШІ може зібрати 10 найкращих рецептів з “МастерШеф”.

“Нам потрібно в 100 разів збільшити кількість контенту, що розміщується в соціальних мережах. Усе дуже просто”, — заявив в інтерв’ю Business Insider Деміен В’єль, директор із цифрових технологій та інновацій Banijay. — “Штучний інтелект не завжди блищить. Зараз найбільша революція — це індексація 200 000 годин архівів для пошуку важливих моментів”.

Як AI вплине на прибуток компанії?

Поки що рано судити про те, як штучний інтелект може вплинути на прибуток компаній. За задумом, активніше розміщення контенту в соціальних мережах повинно принести більше доходів від реклами, які можна буде вкласти у виробництво нового контенту. ШІ також допомагає визначати, які шоу і де просувати, враховуючи місцеві та міжнародні закони.

Компанія починає усвідомлювати величезні можливості штучного інтелекту. За три місяці тестування алгоритм скоротив час пошуку потрібних фрагментів для роликів на цілих 80%. За оцінками Деміена В’єлья, Banijay зможе створювати в 100 разів більше кліпів за ціною 10 доларів за штуку, замість нинішніх 800 доларів, завдяки централізації пошуку та монтажу в 23 країнах.

Чому YouTube стає центральною платформою?

Політика Banijay збігається з тенденцією в Голлівуді, коли багато компаній шукають інноваційні способи монетизації вже існуючої інтелектуальної власності, виводячи її в соціальні мережі. YouTube став центральною платформою для таких експериментів, адже вже багато місяців поспіль займає найбільшу частку переглядів у США на телевізорах, обійшовши Netflix і Disney.

Раніше повідомлялося, що YouTube запускає нову функцію зі штучним інтелектом, де віртуальні ведучі коментуватимуть музику та розповідатимуть факти про неї. Нещодавно стало відомо, що актриса, створена штучним інтелектом, вперше підпише контракт з агентством. Студія Xicoia просуває своє творіння на ім’я Тіллі Норвуд.