Chery розробляє інноваційну твердотільну батарею

Які переваги нової батареї Chery?

Chery завершує розробку інноваційної твердотільної батареї, яка має рекордну густину енергії в 600 Вт∙год/кг. Це дозволяє збільшити запас ходу електрокарів більш ніж удвічі.

Нова твердотільна батарея дебютувала на конференції в китайському місті Уху. Хоча вона поки що вважається прототипом, у 2026 році її почнуть випускати невеликими партіями, а в 2027 році стартує масове виробництво. За інформацією сайту CarNewsChina, щільність енергії в 600 Вт∙год/кг є одним із найвищих показників серед усіх твердотільних батарей.

Яка автономність електрокарів з новою батареєю?

Chery зазначає, що твердотільна батарея забезпечить запас ходу щонайменше 1500 км в ідеальних умовах та 1300 км — за звичайної повсякденної їзди. Твердотільні батареї також значно безпечніші, адже менш схильні до займання від удару чи перегріву. Під час тестів у Chery пробивали корпус батареї цвяхами та свердлом, і вона навіть не задимілася.

Стійкість до нагріву дозволяє суттєво збільшити швидкість зарядки. Твердий електроліт, на відміну від рідкого, краще переносить сильні морози, тому батарея Chery не втрачає заряд узимку.

Які недоліки твердотільних батарей?

Єдиний суттєвий недолік твердотільних батарей на даний момент — це ціна, яка є у 2,5-3 рази вищою, аніж у літій-іонних акумуляторів. Проте масове виробництво повинно знизити їх собівартість.

На конференції в Уху також презентували новий кросовер Chery Omoda 4, який є клоном Lamborghini Urus. Крім того, електрифікований позашляховик від Chery переплив річку завширшки 1,5 км.