Site icon Companion UA

Чому зникає мобільний зв’язок за відсутності струму: офіційне пояснення

fbbbfbccdc

fbbbfbccdc

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастнотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК) пояснила, що обладнання, з якого складається базова станція мобільного зв’язку, не працює без електрики. Коли електрика вимикається, сигнал слабшає, а потім узагалі зникає. Це стосується як Інтернету, так і зв’язку, написала пресслужба комісії у Facebook. 

Згідно з повідомленням, базові станції обладнані акумуляторними батареями, які автоматично вмикаються, коли припиняється централізоване електроживлення. Вони здатні забезпечувати роботу базової станції від двох до п’яти годин за умови повної зарядки. Якщо батарея витратила заряд, їй потрібен тривалий час для підзарядки. 

“Суттєве навантаження на мережу зменшує термін автономної роботи. Зокрема, для забезпечення мобільного інтернету стандарту 4G базові станції використовують більше електроенергії. Тому під час блекаутів мобільні оператори відключають частину обладнання (наприклад окремі частотні діапазони або стандарти), щоб надавати пріоритет голосовим послугам зв’язку”, — сказано у повідомленні. 

Тож у регуляторі радять за відсутності струму контактувати через SMS та в месенджерах, які поглинають менше ресурсів, ніж мобільний інтернет. При цьому краще не ділитися “важким” контентом, як-от відео, голосові файли, а обмежитися базовим функціоналом, кажуть у НКЕК. 

 

“У випадку втрати зв’язку у мережі вашого оператора можна скористатися послугою національного роумінгу на мережах операторів  Vodafone Ukraine, Kyivstar, lifecell та 3mob”, — зауважили в комісії. 

Там також додали інструкцію щодо підключення нацроумінгу.

Раніше “Коментарі” писали, скільки українців планують святкувати Різдво.

Exit mobile version