Dacia Hipster: новий концепт електромобіля від Renault

Що таке Dacia Hipster?

Виробник успішного міського електромобіля Spring, що належить Renault, представив футуристичний концепт Dacia Hipster. Це майстер-клас чудового дизайну, простоти та демонстрація розумних способів створити максимальний простір в салоні при мінімальних розмірах авто.

Які розміри та ергономіка?

Зі своїми довжиною 3 м та шириною 1,55 м, він має приблизно таку ж висоту, як Fiat 500e — 1,53 м, але на 63 см коротший та на 13 см вужчий. Dacia стверджує, що концепт на 20% легший за Spring, вага якого становить лише 984 кг. Попри такі розміри, Dacia запевняє, що дводверний електромобіль Hipster має достатньо місця всередині для чотирьох дорослих завдяки розумному компонуванні та відсутності практично всього, що не є абсолютно необхідним.

Які особливості дизайну та функціональності?

Автовиробник не уточнив колісну базу електрокара, але очевидно, що передню та задню осі зміщено якомога ближче до країв, практично не залишаючи звисів. Це максимально збільшує простір салону, а також має забезпечити відчуття від керування картингом. Тут немає нічого зайвого. Задні ліхтарі не закриті окремою скляною панеллю. Традиційні дверні ручки замінені текстильними ремінцями. У салоні тонкі сидіння, обтягнуті сітчастою тканиною, не займають багато місця. Також немає екрана інформаційно-розважальної системи та динаміка — можна використовувати смартфон власника та Bluetooth-колонку.

Багажник дуже маленький (68 літрів), але заднє сидіння можна скласти, щоб збільшити його об’єм до 500 літрів. Приємним доповненням є те, що задні підголівники не кріпляться до спинки сидіння, а повертаються від задніх стійок, що дозволяє складати сидіння пласко. Також є одна пара точок кріплення Isofix для дитячого крісла ззаду.

Яка інформація про запас ходу?

Dacia стверджує, що 94% французьких водіїв щодня проїжджають менше 40 км. Хоча автовиробник не уточнив, яку відстань може проїхати концепт Hipster на повній зарядці, але очевидно, що серійна модель не поб’є жодних рекордів запасу ходу. Можливо, вона матиме інший вигляд, коли з’явиться в європейських автосалонах, але видно, що Dacia серйозно налаштована на зниження витрат.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.