Дизельні авто в Польщі: ризики та проблеми

Чому дизельні авто є найбільш зношеними?

Аналіз польського ринку вживаних автомобілів вказує на те, що дизельні моделі є найбільш зношеними транспортними засобами, які мають високу ймовірність фальсифікації пробігу. Експерти застерігають покупців: 70% цих машин імпортовані, а кожен четвертий автомобіль має історію серйозного зіткнення.

Які ризики пов’язані з купівлею дизельних авто?

За даними компанії Carfax, на вторинному ринку Польщі досі домінують двигуни внутрішнього згоряння (94%), але саме дизельні автомобілі (44% ринку) є найбільш зношеною та проблематичною категорією. Середній вік дизелів становить 16 років, а середній пробіг досягає 274 000 км. Це майже на 100 000 км більше, ніж у бензинових аналогів (176 000 км), що свідчить про значно вищий ступінь експлуатації.

Звіт Carfax не залишає сумнівів: 85% дизельних автомобілів несуть у собі значні ризики, включно зі скрученими показниками одометрів та нечіткою сервісною історією. А кожен четвертий такий автомобіль (25%) мав серйозне зіткнення або потрапляв в аварію. Для порівняння, серед бензинових авто частка ризикованих угод становить 75%.

Звідки походять дизельні авто?

До 70% дизельних авто потрапляють у Польщу з-за кордону, тоді як бензинових імпортується удвічі менше. Ці дизелі часто надходять з Західної Європи (Німеччини, Бельгії, Франції), де вони витісняються через екологічні норми та зміни у вподобаннях споживачів. Крім того, дизелі набагато частіше змінюють власників — лише 9% залишаються в руках першого покупця.

“Дизельні двигуни ще мають великий попит, але тенденції, що спостерігаються в Польщі, показують, що цей транспорт знаходиться на завершенні свого терміну служби. Купівля такого автомобіля може стати серйозною фінансовою пасткою,” — підсумував менеджер з розвитку бізнесу Carfax Роберт Левандовскі.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.