Електромобілі з великим запасом ходу: нові можливості

Твердження, що електромобілі придатні лише для міста, давно втратило актуальність. Сьогодні на українському ринку представлено безліч моделей, які здатні долати значні відстані, не обмежуючи водіїв.

Яка перевага електромобілів з великими акумуляторами?

На відміну від автомобілів з ДВЗ, де об’єм паливного бака не є визначальним, для електрокарів велика місткість акумулятора є ключовою перевагою. Вона забезпечує спокій, дозволяє рідше заряджатися та не стежити за кожним кілометром шляху. Це також показник технологічності сучасного авто.

Які електромобілі мають запас ходу понад 100 кВт-год?

Експерти пропонують рейтинг електромобілів, які мають на борту понад 100 кВт-год. Такі машини активно використовують цей запас як конкурентну перевагу для максимальної автономності. Ось деякі з них:

  • Zeekr 009: ціна від 3 566 354 грн, запас ходу 850 км
  • Xiaomi SU7: ціна від 2 182 125 грн, запас ходу: 800 км
  • Huawei Luxeed R7: ціна: від 2 060 870 грн, запас ходу: 736 км
  • Zeekr 001: ціна: від 1 711 004 грн, запас ходу: 705 км
  • BYD Tang L: ціна: від 1 631 350 грн, запас ходу: 670 км
  • Porsche Taycan GTS: ціна: від 7 195 425 грн, запас ходу: 630 км
  • Denza Z9 GT: ціна: від 2 023 700 грн, запас ходу: 630 км
  • Volvo EX90: ціна: від 4 110 112 грн, запас ходу: 585 км
  • BMW iX: ціна: від 5 173 000 грн, запас ходу: 566 км
  • Polestar 4: ціна: від 1 631 309 грн, запас ходу: 560 км
  • Mercedes EQS SUV: ціна: від 4 734 180 грн, запас ходу: 507 км
  • Mercedes-Benz G-Class: ціна: від 8 038 721 грн, запас ходу: 473 км

Які сучасні ознаки електромобілів?

Сьогодні батарея місткістю 100+ кВт-год вже не рідкість й зустрічається у моделях Mercedes-Benz, Audi, Porsche, а також у багатьох китайських виробників. Однак, великий акумулятор завжди означає високу ціну, позаяк такі електрокари автоматично позиціонуються у преміумсегменті. Потужна батарея дає водієві відчуття впевненості та емоційний комфорт під час подорожі. Це відчуття раніше асоціювалося з великим дизельним баком, але тепер стало прикметою сучасних топових електромобілів.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.