Ford Kuga: Переваги та недоліки компактного кросовера

Чому Ford Kuga залишається популярним?

Компактний кросовер Ford Kuga, побудований на спільній платформі з Ford Focus третього покоління, залишається популярним вибором на вторинному ринку. Після рестайлінгу 2016 року виробник усунув чимало недоліків, замінивши невдалий турбодвигун 1.6 EcoBoost на надійніший 1.5-літровий. Серед плюсів автомобіля називають гарну шумоізоляцію та енергомісткість, комфортну підвіску з кліренсом 200 мм. Kuga відмінно підготовлений до зимових умов завдяки ефективним системам обігріву. Приблизно дві третини цих авто мають повний привід. Модель також відзначається високим рівнем безпеки, що підтверджено тестами.

Який двигун кращий для Ford Kuga?

Атмосферний бензиновий двигун 2.5 (150 к.с.), розроблений Mazda, вважається найнадійнішим. Він невибагливий до палива (може працювати на А-92), не схильний до масложору, а ланцюг ГРМ витримує до 250 000 км. Загальний ресурс агрегата сягає 400 000 км, проте цей мотор доступний лише у версіях з переднім приводом (4×2).

Турбовані бензинові мотори EcoBoost (1.6 і 1.5) чутливі до перегріву, що може призвести до серйозних пошкоджень. Особливо проблемним був 1.6 EcoBoost, через що виробник проводив сервісні кампанії. Версія 1.5, що прийшла йому на зміну, надійніша, але ризик локальних перегрівів все одно залишається. Ресурс цих двигунів, як правило, не перевищує 220 000–250 000 км.

Дизельний 2.0 (140 к.с.), розроблений PSA, загалом довговічний (до 350 000–400 000 км), але має низку типових проблем: швидке засмічення форсунок, протікання заднього сальника колінвала, стоплення кришки паливного фільтра. Додаткових клопотів може завдавати сажовий фільтр і клапан EGR.

Які проблеми можуть виникнути з трансмісією та ходовою частиною?

Більшість авто оснащені автоматичними коробками передач гідротрансформатором 6F35. Його вдосконалена версія після рестайлінгу стала міцнішою. За умови регулярної заміни масла (кожні 45 000-50 000 км) коробка може прослужити до 250 000 км. Робот PowerShift, що трапляється рідше, не такий надійний та вимагає дорогого ремонту.

Після 100 000 км пробігу можуть вийти з ладу сайлент-блоки та опорні підшипники передніх амортизаторів. Також часто закисають кріплення важелів. Досить поширеною проблемою є стукіт у рульовій рейці, який, за заявою виробника, є “робочим звуком”. Це, зазвичай, не впливає на керованість, але може дратувати.

Рекомендується регулярно промивати радіатори двигуна та кондиціонера, особливо на турбованих версіях, щоб уникнути перегріву. Ford Kuga є привабливим кросовером, але його вибір вимагає обережності. Найкращим варіантом вважається версія з надійним атмосферним двигуном 2.5, хоча вона має лише передній привід. Турбовані мотори вимагають ретельної діагностики. Ретельна перевірка та знання слабких місць дозволять знайти гідний екземпляр.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.