Государственный канал “Дом” потратит 280 тыс. грн на рекламные статьи на женских сайтах

Рекламу планируют публиковать на сайтах “Marie Claire”, “Лиза” и “Мой ребенок”. Отмечается, что телеканал “Дом” хочет на каждом сайте разместить 12 текстов.

В стоимость также включена реклама в социальной сети Facebook, пишет Depo.ua со ссылкой на Prozorro.

 

Напомним, ранее стало известно, что телеканал “Дом” напугал жителей ОРДЛО “Украинскими праворадикалами”.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.