Hydrohertz представила технологію для швидкої зарядки авто

Яка нова технологія охолодження була представлена?

Британська компанія Hydrohertz презентувала потужну технологію охолодження, яка скорочує час зарядки електромобілів до 10 хвилин. Ця інновація також збільшує запас ходу та термін служби акумулятора.

Як працює система Dectravalve?

Оптимізація робочої температури є ключовою для продуктивності та довговічності батареї. Рішення під назвою Dectravalve від Hydrohertz вирішує цю задачу інноваційним способом. Головний ворог швидкої зарядки — перегрів. Коли температура осередків перевищує 50°C, контролер змушений знижувати потужність, щоб уникнути пошкодження та деградації акумулятора.

Традиційні системи охолоджують весь акумуляторний блок рівномірно, але на практиці окремі частини елемента нагріваються по-різному. Це призводить до того, що одні комірки залишаються холодними, а інші перегріваються, стаючи “слабкою ланкою”, яка змушує всю систему знижувати швидкість зарядки.

Dectravalve — це компактна, інтелектуальна система клапанів, що допомагає точково охолоджувати або нагрівати окремі модулі всередині батареї. Замість одного загального контуру охолодження, Dectravalve створює кілька незалежних. “Розумний” клапан у реальному часі відстежує температуру кожної зони та спрямовує потік охолоджувальної рідини саме туди, де це необхідно, запобігаючи “ефекту доміно”.

Які переваги нової технології?

Під час випробувань на 100-кіловатній батареї LiFePO4 система Dectravalve утримала температуру найгарячішого осередку на рівні нижче за 44,5°C, а різниця температур у всьому блоці становила лише 2,6°C. Для порівняння, у звичайних системах різниця може досягати 12°C.

Завдяки тому, що всі комірки постійно перебувають в оптимальному температурному режимі, технологія надає кілька переваг:

  • Заряджання за 10 хвилин: Відсутність перегріву дозволяє батареї приймати максимальну потужність протягом майже всього циклу, скорочуючи час заряджання з 10% до 80% з півгодини до всього 10 хвилин.
  • Збільшення запасу ходу: Оптимальна температура підвищує загальну ефективність акумулятора, що виливається в додаткові 10% до реального запасу ходу.
  • Продовження терміну служби: Відсутність перегріву і “стресу” для осередків значно уповільнює їхню деградацію.
  • Підвищення безпеки: Контроль температури унеможливлює ризик перегріву і теплового розгону, що може призвести до загоряння.

Ця розробка сумісна з будь-якими типами акумуляторів і може бути інтегрована в наявні конструкції без необхідності в розробці нової батареї, що робить її зручною для автовиробників.

Раніше повідомлялося, що Dongfeng випустив проривну батарею для електрокарів, яка не боїться морозів і дозволяє подолати до 1000 км без підзарядки.