Хмарна кава: новий тренд у світі напоїв

Хмарна кава – популярний тренд

Тренди TikTok добралися й до улюблених напоїв. У мережі стала вірусною “хмарна кава”. Люди, які вже скуштували, діляться, що вона – не тільки смачна, але й дуже корисна.

Що таке “хмарна кава”?

“Хмарна кава” отримала свою назву завдяки кокосовій воді. Її додають поверх кавової пінки, й утворюється справді маленька хмаринка. Вона додає такій каві “повітряності” та робить напій бажаним у спеку, коли звичні еспресо та капучино смакують далеко не всім.

Чому “хмарна кава” стала популярною?

Секретів популярності “хмарної кави” є декілька. Насамперед вона – дуже естетична. В епоху, коли ми, здається, спробували вже майже всі можливі гастрономічні поєднання, таким напоєм ще можна здивувати друзів, якщо пригостити їх, або фолловерів, опублікувавши фото у соцмережах.

По-друге, “хмарна кава” – справді смачна. Напій готують шляхом збивання. Зробити це можна вручну, або скориставшись міксером. Спершу збивають цукор, гранульовану розчинну каву та крижану воду. А коли кава змішається до густої пінки, її додають до склянки крижаної кокосової води.

Користь кокосової води

Науковець Браян Куок Ле вважає, що цей тренд з TikTok (на відміну від багатьох інших) – справді корисний. Кокосова вода знижує рівень холестерину та кров’яний тиск. Крім того, вона містить електроліти, які допомагають відновитися. Якщо ж немає змоги придбати кокосову воду, її можна замінити, наприклад, кокосовим або вівсяним молоком. Вийде не зовсім те, але все одно буде дуже смачно.

Цей матеріал має винятково інформаційний характер і не містить жодних порад, діагнозів чи висновків, що стосуються вашого здоров’я. Якщо вам потрібні встановлення діагнозу, консультація медика або лікування, зверніться до фахівця.

Цей запис оприлюднено в Суспільство автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.