Впродовж липня українські перевізники придбали 514 нових та вживаних автобусів. Це на 20,9% більше, ніж у червні, але на 17,2% менше в порівнянні з липнем 2024 року. Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.
Яка динаміка продажів автобусів?
За окремими підсегментами порівняльна динаміка торгів автобусами виглядає наступним чином:
- Внутрішні перепродажі: +16,7% (порівняно з червнем), −34,2% (порівняно з липнем 2024-го);
- Імпорт вживаних: +11,4%, +52,9%;
- Імпорт нових: +190,0%, −21,6%;
- Вироблені в Україні: +24,1%, +200,0%.
Як йдеться в дослідженні, більшість автобусів було куплено на внутрішньому ринку: 335 шт., що склало 65,2% від загальної кількості. З-за кордону привезли 15,2% вживаних автобусів, або 78 шт.
Які автобуси стали найбільш популярними?
Також минулого місяця вперше зареєстрували 101 новий автобус: 72 з цього числа були виготовлені або переобладнані в Україні (14%), решта 29 шт. (5,6%) прибули із-за кордону.
Згідно з дослідженням, лідером внутрішніх перепродажів залишаються автобуси на базі Mercedes-Benz Sprinter, таких купили 88 шт.. Чимала частина цих транспортних засобів свого часу була переобладнана у пасажирські автобуси із вантажних авто. На другому місці VDL Ambassador з результатом 30 машин. На третій позиції Богдан А-092.
У липні в підсегменті імпортованих вживаних першість теж отримали автобуси на базі Mercedes-Benz Sprinter (23 шт.). Друге місце посіли голландські автобуси VDL Ambassador, таких прибуло 10 шт.. Третя сходинка дісталася машинам на базі Volkswagen Crafter (5 шт.), стільки ж прибуло автобусів на базі Renault Master.
Першість у підсегменті нових машин для пасажирських перевезень отримав Богдан/Ataman A-092 з підсумком 26 перших реєстрацій. Другий у цьому заліку ЗАЗ А08 з підсумком 24 проданих машини. Третє місце дісталося автобусам Isuzu Citiport з 20 реєстраціями.
Нагадаємо, що у червні українські перевізники придбали 425 нових та вживаних автобусів. Це на 28,1% менше, ніж у травні, та на 29,6% менше в порівнянні з червнем 2024 року.