Криза бензинового двигуна PureTech 1.2 літра

Бензиновий двигун PureTech 1.2 літра, який використовується в автомобілях Peugeot, Citroën, DS, Opel та Fiat, переживає кризу. Агрегат, який раніше чотири рази поспіль (2015–2018) отримував звання “Найкращий двигун року“, тепер піддається жорсткій критиці через серйозні механічні дефекти. Про це повідомляє Lʼautomobiliste.

Які проблеми має двигун?

Двигун має дві головні технічні проблеми: ремінь ГРМ, який працює в масляній ванні, зношується надто швидко. Це може спричинити серйозні поломки й навіть повну відмову двигуна. Зношений ремінь в оливі призводить до накопичення бруду в системі, що, крім іншого, може ускладнювати натискання педалі гальма та збільшувати гальмівний шлях автомобіля.

Як це вплинуло на ринок?

Через ці технічні проблеми вартість перепродажу автомобілів, оснащених PureTech, різко впала, що створило кризову ситуацію на вторинному авторинку. Наприклад, власник Peugeot 208, придбаного за 19 200 євро, зміг продати його лише за 5000 євро через три роки, що становить лише 26% від початкової ціни.

Дилери та автосервіси вкрай неохоче приймають ці моделі і пропонують дуже низькі ціни обміну — іноді не більше третини нової вартості для авто віком від трьох до п’яти років. На платформі LeBonCoin вже розміщено понад 35 000 оголошень про продаж таких автомобілів, що робить конкуренцію надзвичайно жорсткою для власників, які намагаються позбутися проблемних авто.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.