Київавтодор оголосив тендер на ремонт проспекту Лобановського

Комунальна корпорація ‘Київавтодор’ оголошує тендер на капітальний ремонт проспекту Валерія Лобановського в Солом’янському районі. Про це інформує Київська міська державна адміністрація.

Проспект Валерія Лобановського, побудований у 1964 році, є важливою транспортною магістраллю, що з’єднує Солом’янський і Голосіївський райони Києва. Він є частиною так званої ‘Малої Кільцевої дороги’. Востаннє капітальний ремонт проспекту проводився понад 20 років тому.

Згідно з повідомленням КМДА, на замовлення ‘Київатодору’ розробили та затвердили проєктну документацію на проведення капітального ремонту проспекту на ділянці від вулиці Володимира Брожка до Севастопольської площі. Капітальний ремонт проспекту коштуватиме 803 мільйони гривень, відповідно до даних у системі Прозорро.

Які роботи передбачає проект?

Проект передбачає ремонт проїжджої частини і тротуарів, мережі дощової каналізації, перевлаштування зовнішнього освітлення, а також влаштування велоінфраструктури. Завдяки окремим смугам накопичення для автомобілів, які здійснюють лівий поворот, очікується збільшення пропускної спроможності проспекту.

Коли закінчиться тендер?

Для створення безбар’єрного простору на пішохідних переходах і велопереїздах планується понизити бортовий камінь та облаштувати тактильну навігацію. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 9 грудня 2025 року.

Нагадаємо, раніше ‘Київавтодор’ оголосив новий тендер з очікуваною вартістю 987,07 млн грн на капремонт шляхопроводу на перетині вулиці Миропільської з Броварським проспектом. Група компаній ‘Автострада’ Максима Шкіля, одна з найбільших дорожньо-інфраструктурних компаній в Україні, на початку вересня перемогла у мільярдному тендері на капремонт Харківського шосе.

КК ‘Київавтодор’ два тижні не наважувався укласти угоду з ТОВ ‘Автострада’ про капремонт Харківського шосе у Дніпровському та Дарницькому районах столиці за 1,26 млрд грн, хоча ще 16 вересня визнав компанію переможцем торгів.

Видання ‘Наші гроші’ зазначало, що кошторис виглядає задорого: ‘1,26 млрд грн за п’ятикілометрову ділянку дороги це по чверті мільярда за кілометр. А це значно дорожче від звичайного асфальтування’. Бюро економічної безпеки під час моніторингу публічних закупівель виявило порушення у тендері вартістю 49 млн грн, що стосувалася ремонту залізобетонних плит прогонових будов правобережних естакад одного з мостових переходів у Києві.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.