Mazda представила новий логотип на Japan Mobility Show 2025

Що нового в логотипі Mazda?

На виставці Japan Mobility Show 2025 в Японії компанія Mazda офіційно представила свій новий логотип. Ця подія була очікувана, адже вперше про зміну фірмового значка бренда повідомлялося ще у січні. Новий символ є тонкою еволюцією емблеми 1997 року.

Які зміни в дизайні?

Як і Volkswagen, та BMW, Mazda обрала чистіший, пласкіший та мінімалістичніший дизайн для кращої адаптації до цифрового середовища. Цей підхід має покращити видимість бренду в Інтернеті. Крилата літера “M” стала чіткішою, хоча й дещо втратила глибину порівняно з попередньою версією, а крила стали менш вираженими.

Де буде використовуватися новий логотип?

Оновлення торкнулося не лише емблеми: на деяких моделях, наприклад, на китайському кросовері EZ-60 та CX-5 2026 року, поруч з традиційним символом з’явився новий напис Mazda — на задніх дверях та кермі. За словами Тамари Млинарчик з Mazda North American Operations, новий логотип буде активно використовуватися в цифровому просторі для оптимізації видимості в цифрових медіа. Новий символ та словесний знак поступово зʼявиться в рекламних акціях, переважно цифрових, для нового CX-5; на вебсайтах; на майбутніх нових моделях. Рішення щодо застосування нового логотипу на поточних моделях ще не ухвалено.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.