Mondelez впроваджує штучний інтелект для зниження витрат

Виробник снеків Mondelez впроваджує новий генеративний інструмент штучного інтелекту, який дозволить скоротити витрати на виробництво маркетингового контенту на 30–50%. Про це повідомив один із керівників компанії, передає Reuters.

Компанія, що спеціалізується на пакованих харчових продуктах, почала розробку цього інструменту минулого року у співпраці з рекламною компанією Publicis Groupe та ІТ-фірмою Accenture. Mondelez сподівається, що новий інструмент зможе створювати короткі телевізійні рекламні ролики, які будуть готові до показу вже в наступному році під час святкового сезону, а також, можливо, під час Суперкубка 2027 року, зазначив Джон Халворсон, глобальний старший віцепрезидент Mondelez з питань споживчого досвіду.

Які інвестиції в нові технології?

Виробник шоколаду Cadbury інвестував у цей інструмент понад 40 мільйонів доларів, додав Халворсон, підкресливши, що економія зросте, якщо інструмент зможе створювати більш складні відео.

Які виклики стоять перед компанією?

Зіткнувшись із митами та скороченням бюджетів покупців, Mondelez, як і інші компанії, що виробляють товари широкого вжитку, прагне впровадити штучний інтелект, щоб скоротити витрати на рекламні агентства та прискорити розробку і продаж нових продуктів. Конкуренти, такі як виробник макаронів і сиру Kraft Heinz та Coca-Cola, також випробовують штучний інтелект для реклами. У 2024 році Coca-Cola запустила святкові рекламні ролики, створені за допомогою штучного інтелекту, хоча деякі споживачі висміяли створених комп’ютером персонажів за відсутність справжніх емоцій.

Нагадаємо: Частка малого та середнього бізнесу в Україні, яка активно впроваджує інструменти штучного інтелекту (ШІ), за рік зросла вдвічі – до 42%.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.