Які моделі Hyundai та Kia викликають найбільше проблем?
Попри загальну репутацію надійності брендів Hyundai та Kia, деякі їхні моделі демонструють критичні недоліки вже після кількох років експлуатації. На основі звітів TÜV та Consumer Reports експерти визначили три автомобілі, які найчастіше розчаровують власників дорогими ремонтами.
Які проблеми має Hyundai Elantra?
Hyundai Elantra (2015–2020) користується великим попитом в Україні, особливо серед машин, привезених зі США. Однак, його двигуни 1.6 GDI та 2.0 MPI починають страждати від підвищеної витрати оливи вже після 100 000–150 000 км пробігу. Ще гірша ситуація з моторами серії Nu, де часто зустрічаються задири в циліндрах, що неминуче веде до капітального ремонту. Власники також скаржаться на примхливу електроніку, зокрема збої блоку управління кузовним обладнанням та датчиків. Підвіска автомобіля виявилася занадто ніжною для українських доріг.
Які проблеми має Kia Sportage?
Kia Sportage (2010–2020) — один з найпопулярніших кросоверів в Україні, потрапив до антирейтингу через проблеми з найпоширенішими бензиновими двигунами 2.0 GDI та 2.4 GDI. Ці агрегати є лідерами за кількістю скарг на задири в циліндрах. Додатковим головним болем стає паливна система, яка вкрай чутлива до якості пального. Дизельні версії 1.7 та 2.0 CRDi вважаються надійнішими, але й вони можуть сильно засмутити виходом з ладу турбін та клапанів EGR. У старіших версіях (покоління SL) спостерігається слабка корозійна стійкість порогів та задніх арок. Власники вживаних Sportage часто стикаються з необхідністю витрачати від 40 000 до 70 000 грн на ремонт двигуна або підвіски.
Які проблеми має Hyundai Tucson?
Hyundai Tucson (2015–2020) також має свої недоліки. Головні претензії стосуються турбодвигуна 1.6 T-GDI, який схильний до перегріву турбіни та швидкого утворення нагару на клапанах. Найбільшим фінансовим ризиком є роботизована коробка передач 7DCT, яка часто перегрівається, а заміна актуаторів чи зчеплення коштує чималих грошей. Власники відзначають слабку шумоізоляцію, сирі електронні блоки та необхідність значних вкладень у ходову частину після подолання позначки у 100 000 км.
