Найгірший двигун Lexus: проблеми з 3GR-FSE

Lexus має давню репутацію надійного бренду, що поєднує європейську розкіш з перевіреними технологіями Toyota. Але навіть його автомобілі не завжди були абсолютно безпроблемними, коли йдеться про двигуни. Про це написав Slash Gear.

Який двигун вважається найгіршим у Lexus?

Найгіршим двигуном Lexus вважається 3-літровий V6 3GR-FSE, який встановлювався на Lexus GS 300 2006 року випуску (також мотор пропонувався на окремих моделях Toyota Crown та Mark X). Цей силовий агрегат, що розвивав 245 к.с. та крутний момент 312 Нм, випускався лише один рік.

Які проблеми виникають з двигуном 3GR-FSE?

Головною проблемою 3GR-FSE став дефектний датчик тиску палива. Ця несправність могла пошкодити ущільнення й спричинити витік пального, що значно підвищувало ризик загоряння автомобіля. Хоча Lexus ініціював відкличну кампанію, це не розвʼязало всіх проблем. Як і багато сучасних агрегатів з безпосереднім упорскуванням, 3GR-FSE був схильний до накопичення вуглецю, що призводило до підвищеної витрати оливи й, у деяких випадках, до передчасного виходу двигуна з ладу.

Чи покращилася ситуація з новими моделями?

Вже у 2007 році Lexus GS 300 замінили на модель GS 350 з 3,5-літровим двигуном 2GR-FSE V6, що видавав 303 к.с. Він був не лише потужнішим, а й набагато надійнішим, завдяки чому залишався в лінійці Lexus понад десять років. Цей факт зробив модель GS 300 2006 року ще менш привабливою для покупців, які здебільшого віддавали перевагу надійнішому наступнику.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.