Site icon Companion UA

Найшвидші потяги світу

Не виключено, що ви пропустили цей факт, вишукуючи в інтернеті найшвидші авіарейси і найкоротші стикування, але за останнє десятиліття в сфері подорожей стався прорив. Назвемо його феноменом високих швидкостей. Через багато країн світу, від Іспанії до Китаю, їздять поїзди, що проїжджають за годину по триста з гаком кілометрів, що, звичайно, впливає на розвитку бізнесу та інфраструктури, але в першу чергу впливає на туризм.

У цій статті ми згадаємо не усі найшвидші потяги світу, більш розширений перелік дивіться на сайті TMGinfo.

Китай: CRH 380 Series

Перше відправлення: липень 2011
Швидкість: 300 км / год

Спочатку передбачалося, що поїзди з високошвидкісної залізниці від Пекіна до Шанхая будуть ходити зі швидкістю 350 км / год, однак амбіції довелося стримати з міркувань безпеки. І все ж, з’єднавши Пекін з Шанхаєм, Китай побив світовий рекорд, побудувавши найдовшу високошвидкісну трасу і два найдовших у світі мости.

У бізнес-класі (більш дорогому, ніж перший) – крісла-кокони, LCD-екрани і бездротовий інтернет. У першому класі – м’які сидіння з розетками та регульованим підсвічуванням. У другому – більше простору для ніг, ніж в економ-класі авіалайнерів.

Італія: AGV.italo

Перше відправлення: квітень 2012
Швидкість: 360 км / год

Поїзд AGV (Automotrice à Grande Vitesse) французького виробництва, запущений в Італії, обігнав свого старшого брата TGV. Нова система розподілу потужностей дає можливість обходитися без локомотива, збільшує швидкість до 360 км / год, а кількість пасажирських місць – з 377 (в TGV) до 650. Крім того, рекордсмен з повагою ставиться до природи: споживає менше енергії і легше піддається вторинній переробці .

У всіх вагонах безкоштовний Wi-Fi, панорамні вікна, широкі проходи і більше простору для кожного пасажира. У найдорожчому класі Club – шкіряні крісла і персональний телеекран. Є в поїзді і вагон-кінозал на 39 місць.

Японія: Series E5 Hayabusa

Перше відправлення: березень 2011
Швидкість: 300 км / год

Швидкісний поїзд Hayabusa створений для нової залізничної магістралі. 15-метровий ніс потяга зменшує шум при проходженні у тунелях, а сенсори вловлюють поштовхи і подають сигнал високотехнологічним амортизаторам. Очевидці зауважують, що якщо покласти звичайну ручку на столик на початку подорожі, то до кінця поїздки вона не переміститься ні на міліметр.

Сидіння у потяга теж дуже зручні і в економ-класі. Тут шкіряні сидіння можуть відкидатисяя на 45 градусів, є підставки для ніг, 1,5 метри перед кріслом, а також безкоштовні їжа та напої.

Нагадуємо, що це лише частина швидких потягів, якими зараз можуть похвалитися конструктори та інженери, ми згадали лише 3 потяги про те їхній список можна розширити до 5, 10 чи навіть 15, і усі вони будуть кращі один за одного по швидкості, але схожі за функціоналом учередині.

Первое отправление: март 2011

Скорость: 300 км/ч

Скоростной Hayabusa (в Японии быстрый поезд тоже называется в честь сокола сапсана) построен для новейшей ж/д магистрали. 15-метровый нос снижает шум при прохождении сквозь тоннель, а сенсоры улавливают толчки и посылают сигнал высокотехнологичным амортизаторам. Очевидцы уверяют, что если положить ручку на столик в начале поездки, к концу путешествия она не сдвинется ни на миллиметр.

Классы

Сиденья весьма удобны и в экономклассе, но 18-местный GranClass – настоящее чудо комфорта. Здесь кожаные сиденья, откидывающиеся на 45 градусов, подставки для ног, 1,5 метра перед креслом, бесплатные еда и напитки, сверхвнимательный персонал.

Exit mobile version