Недоліки літаків Sukhoi Superjet 100: що відомо?

Які проблеми виявлено у Sukhoi Superjet 100?

Чотирнадцять літаків Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) виконують рейси по Росії з конструкторськими недоліками фюзеляжу. Про це повідомляє The Moscow Times. Виробник повітряних суден — ПАТ “Яковлев” — попередив Росавіацію про виявлені недоліки.

Авіарегулятор зобов’язав перевізників, які експлуатують ці лайнера, провести їх огляд і, за необхідності, ремонт. “Усі повітряні судна цієї партії були випущені у 2016 році. За даними russianplanes.net, вказані SSJ-100 експлуатують авіаперевізники “Россия” (один борт), “Азимут” (один) та “Ямал” (п’ять). Кілька літаків знаходяться на зберіганні у різних організацій, зокрема в КБ Сухого, в “Ямалі” та ін.”, – йдеться у повідомленні.

Які наслідки можуть бути від недоліків?

На цих лайнерах, за даними “Яковлева”, у кількох місцях не закріплені стрінгери, які зв’язують корпус літального апарату. Проблеми з кріпленням можуть виникати між кабіною пілотів і пасажирськими дверима.

Нагадаємо, що російським авіабудівникам не вдалося створити аналоги іноземних підшипників і електронної компонентної бази для літаків. “Наші підшипники навіть близько не стоять із тими, які потрібні нашій промисловості… Друга больова точка – електронна компонентна база”, – заявив гендиректор “Аерокомпозиту” Анатолій Гайданський.

Які наслідки санкцій для російської авіації?

Раніше повідомлялося, що російська цивільна авіація – один із секторів економіки країни-агресора, де безпрецедентні санкції, закриття неба, ембарго на постачання запчастин та відмова в обслуговуванні суден західного виробництва справді відчутні. Літаки Sukhoi Superjet 100, які через відсутність західних запчастин опинились на межі зняття з експлуатації.

“Гордість російського авіапрому”, яка із самого початку була збитковою, після запровадження санкцій взагалі стала небезпечною для життя: кількість інцидентів за два роки зросла вдвічі. Раніше повідомлялося, що наявні у російських авіакомпаній літаки Boeing та Airbus “тримаються на скотчі і доброму слові”. Також аналізувалося, як санкції та війна “утилізують” цивільну авіацію РФ та чи приземляться остаточно її літаки.

Детальніше про це ви можете прочитати у статті “На крилах ‘канібалізму’: як санкції перетворюють російську авіацію на металобрухт”.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.