Ненадійні автомобільні бренди: які моделі варто уникати?

Одні автомобільні бренди заслужили репутацію виробників авто, які прослужать сотні тисяч кілометрів без зайвого клопоту, потребуючи лише регулярного технічного обслуговування. Інші марки відомі проблемами, яких вони не можуть позбутися роками. Про це написав GOBankingRates.

Які проблеми має Hyundai?

Hyundai багато років широко використовував двигун Theta II. Агрегат був настільки проблематичним, що проти корейської компанії були подані колективні позови, — зазначила експертка AutoInsurance.org Мелані Массон. Theta II з’явився у 2009 році, й основною його проблемою була поломка шатунного підшипника. Це часто призводило до пошкодження мотора та навіть пожеж. Також нові автомобілі глухли на високих швидкостях, а в деяких випадках потрібно було замінити весь агрегат. Деякі версії Elantra з підвищеною продуктивністю досі використовують оновлену версію Theta II.

Які проблеми у Dodge та Chrysler?

Бренди часто стикаються з проблемами двигуна V6. “Поршневі кільця та стінки циліндрів падають, що призводить до надмірного продування, високого тиску в картері, перевантаження PCV, а мастило потрапляє у впускний колектор. Найпоширенішими моделями з цією поломкою є Town and Country, Pacifica, 300, Charger та Ram”, — пояснив автомобільний експерт JustAnswer Кріс Пайл.

Чому Land Rover ненадійний?

Land Rover роками мав проблеми з підвіскою. Підвіска вражає, коли працює, але вона постійно виходить з ладу. Це одна з причин, чому Range Rover так швидко зношується. Підвіска — це дорогий ремонт, і є велика ймовірність, що його потрібно буде робити після закінчення гарантії, — зазначила Массон.

Які проблеми у Rivian?

Електричний пікап Rivian R1T має великий запас ходу, але, за словами Пайла, вантажівка може буксирувати кемпер лише на відстань від 160 до 240 км. “Ніхто не хоче пікап вартістю 70 000–100 000 доларів, який більшу частину свого життя проводить на зарядці. Крім того, він дуже ненадійний, й не дай Боже вам потрапити в зіткнення. Ремонт незначних пошкоджень крил може коштувати від 10 000 до 30 000 доларів”, — підсумував він.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.