Які переваги нової технології Dectravalve?
Нова технологія обіцяє зробити акумулятори електромобілів довговічнішими і витривалішими, запобігаючи їх перегріванню. Під час випробувань літій-залізо-фосфатний акумулятор LFP ємністю 100 кВт/год зберігав температуру нижче 44,5 °C, що значно нижче звичайних пікових значень швидкої зарядки в 56 °C.
Цей результат став можливим завдяки технології Dectravalve, розробленій британським стартапом Hydrohertz. Вона дозволяє батареї заряджатися дуже швидко, збільшуючи запас ходу, термін служби та безпеку.
Як працює система Dectravalve?
Dectravalve забезпечує точне багатозонне керування тепловим режимом, що дозволяє оптимально нагрівати або охолоджувати окремі модулі батареї. Система являє собою клапани, які забезпечують незалежне управління тепловою енергією в кількох зонах через один вхід, включаючи опалення, охолодження та рекуперацію енергії.
Під час випробувань надшвидкої зарядки LFP-батарея, оснащена Dectravalve, підтримувала температуру найгарячішого елемента нижче 44,5 °C, а різниця температур у всьому блоці становила лише 2,6 °C. У звичайних умовах швидкого заряджання пікова температура досягає 56 °C, а різниця температур перевищує 12 °C.
Які результати заряджання з Dectravalve?
Завдяки Dectravalve, час заряджання можна скоротити до 68%. Замість 30 хвилин на зарядку в діапазоні 10-80% від 350-кіловатного зарядного пристрою, тепер це займе лише близько 10 хвилин. Це наближає швидкість заряджання електромобіля до швидкості звичайного заправлення бензиновим або дизельним паливом.
Також стало відомо, що літієві акумулятори стануть у рази дешевшими та кращими, завдяки розробці акумуляторів нового покоління на основі оксиду літію-марганцю.
